Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na dostosowaniu dróg ewakuacyjnych do aktualnych przepisów przeciwpożarowych w budynku KRUS PT w Przeworsku

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-060 Rzeszów, ul. Słowackiego 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8621266 , fax. 17 8622526
  • Data zamieszczenia: 2013-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie
    ul. Słowackiego 7 7
    35-060 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 8621266, fax. 17 8622526
    REGON: 01251326200299
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na dostosowaniu dróg ewakuacyjnych do aktualnych przepisów przeciwpożarowych w budynku KRUS PT w Przeworsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostosowaniu dróg ewakuacyjnych do aktualnych przepisów przeciwpożarowych obejmujące swym zakresem m.innymi wykonanie systemu grawitacyjnego oddymiania klatki schodowej i modernizacji instalacji sygnału pożarowego w budynku KRUS PT w Przeworsku. 2. Jest to zamówienie na roboty budowlane określone w przepisach wydanych na podstawie art. 2c ustawy P.z.p. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowo - techniczna (Załączniki Nr 1a, 1b, 1c,1d do SIWZ): 1) Zał. Nr 1a - Przedmiar robót, 2) Zał. Nr 1b - Projekt wykonawczy, 3) Zał. Nr 1c - Rysunki techniczne, 4) Zał. Nr 1d - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 4. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być realizowane zgodnie z projektem wykonawczym, a także innymi decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowych zamówień. 5. Wykonawcy mogą przeprowadzić wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wizyty. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami w sprawie wizji lokalnej jest Pan Jacek Klimczak - Kierownik KRUS PT w Przeworsku, nr tel. (16) 6488480. 6. Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, a także gwarancji na zamontowane urządzenia związane z wykonaniem teletechnicznej instalacji sygnału pożarowego, odpowiednio do okresu gwarancji udzielonej przez producenta, lecz nie krótszej niż 24 miesiące, liczone od daty ostatecznego odbioru całości zamówienia. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnej bieżącej konserwacji zgodnej z przepisami ppoż. i zaleceniami producenta oraz naprawy ewentualnych usterek lub wad. 7. Wszelkie nazwy materiałów i urządzeń określone w opisie technicznym przedmiotu zamówienia należy rozumieć jako przykładowe o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza użycie materiałów lub urządzeń równoważnych pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości i kompatybilności z pozostałymi materiałami i urządzeniami użytymi przy realizacji zamówienia oraz urządzeniami obecnie funkcjonującymi, podlegającymi rozbudowie lub modernizacji. Podane w opisach nazwy własne mają na celu jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 8. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną - w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w trybie przetargu do realizacji zamówienia na żądanie Zamawiającego, musi dostarczyć powyższe dokumenty przy końcowym odbiorze zamówienia. 9. Z chwilą przejęcia terenu remontu Wykonawca staje się właścicielem i posiadaczem odpadów, z którymi będzie postępował zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21.) oraz ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r., Nr 25, poz.150 z późn. zm.). Z chwilą przejęcia terenu remontu Wykonawca staje się właścicielem i posiadaczem odpadów, z którymi będzie postępował zgodnie z wyżej powołanymi przepisami prawa. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach w formie papierowej, dokumentacji powykonawczej na wykonane roboty, w terminie 30 dni, licząc od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453121008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach