Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji systemów CCTV i SSWiN w Inspektoratach ZUS w Brodnicy, Grudziądzu, Lipnie, i Włocławku

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 109 320 , fax. 566 109 496
  • Data zamieszczenia: 2019-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu
    ul. Mickiewicza
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 109 320, fax. 566 109 496
    REGON: 17756005070000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji systemów CCTV i SSWiN w Inspektoratach ZUS w Brodnicy, Grudziądzu, Lipnie, i Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemu dozoru wizyjnego (CCTV) w budynkach jednostek organizacyjnych Zamawiającego zlokalizowanych: a) we Włocławku, ul. Płocka 167, b) we Włocławku, Plac Wolności 18/19, c) w Lipnie ul. Mickiewicza 43, d) w Grudziądzu, ul Wybickiego 39, e) w Grudziądzu , ul. Wybickiego 30, f) w Brodnicy, ul. Mały Rynek 5. 2) Wykonywanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości, serwisu gwarancyjnego mającego na celu utrzymanie urządzeń, systemów oraz wykonanych instalacji w stałej sprawności technicznej, obejmującego wykonywanie nieodpłatnych napraw, przeglądów i konserwacji przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1 Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości 3 500,00 zł. 10.2 Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku z następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 10.3 Wadium w formie pieniężnej: 1) wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w: PKO BP SA I Regionalny Oddział Korporacyjny w Warszawie I Centrum Korporacyjne w Warszawie nr rachunku: 14 1020 5590 0000 0202 9350 7015 W tytule przelewu należy umieścić informację: „Wadium – systemy alarmowe” 2) rachunek Zamawiającego musi być uznany (tzn. pieniądze muszą znaleźć się na koncie Zamawiającego) nie później niż w chwili upływu terminu składania ofert 10.4 Wadium wnoszone w formach niepieniężnych: 1) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej musi w szczególności: a) określać termin obowiązywania - nie krótszy niż 30 dni licząc od dnia składania ofert włącznie, b) określać kwotę wadium, c) wskazywać gwaranta / poręczyciela – tj. podmiot wystawiający gwarancję lub poręczenie, d) wskazywać Zamawiającego jako uprawnionego z gwarancji lub z poręczenia, e) gwarantować nieodwołalność - tzn., że nikt poza Zamawiającym nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonej gwarancji lub poręczenia, f) zapewniać bezwarunkowość dysponowania wadium - wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach musi bezwarunkowo gwarantować Zamawiającemu wypłatę pieniędzy na pierwsze jego wezwanie, złożone w formie oświadczenia, bez konieczności spełnienia warunków dodatkowych, g) gwarantować Zamawiającemu faktyczną możliwość zatrzymania wadium (wypłaty kwoty wadium), również w sytuacji, gdy przesłanki zatrzymania wadium nastąpią w ostatnim dniu terminu związania ofertą. 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w akceptowanych formach niepieniężnych należy złożyć w formie oryginału, nie później niż w chwili upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty – wzór w załączniku F do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór w załączniku 1 do SIWZ, 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wzór w załączniku 2 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisze(ą) osoba(y) inna niż wymieniona w odpisie z właściwego rejestru lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno: a) być złożone na piśmie, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza albo przez udzielającego pełnomocnictwa; b) wskazywać pełnomocnika i zakres umocowania pełnomocnika. Jeżeli dalsze pełnomocnictwo (substytucja) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwa, 5) W przypadku, gdy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu (podmiotu trzeciego) należy dołączyć do oferty: a) dowód potwierdzający dysponowanie zasobami podmiotu trzeciego (np. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów), wraz z informacjami na temat: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania przez Wykonawcę zasobów innego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia, b) w celu wykazania braku istnienia wobec podmiotu trzeciego podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - oświadczenia w tym zakresie, zgodne z treścią zawartą w załącznikach 1 i 2, do SIWZ 6) Oświadczenie, zgodne z treścią określoną w załączniku R do SIWZ. 7.2 Oświadczenia i dokumenty składane po otwarciu ofert: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej, na której znajdowało się ogłoszenie o niniejszym zamówieniu, informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty Wykonawca winien dostarczyć oświadczenie o braku przynależności lub o przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu - wzór oświadczenia w załączniku G do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach