Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji pomieszczeń laboratoryjnych na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej UWM w budynku przy ul. Oczapowskiego 13, celem utworzenia struktury: Centrum Badawcze Jakości Zdrowej Żywności i Weterynaryjnej Ochrony Zdrowia Konsumenta na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej, w ramach projektu pt. „Innowacyjność technologii żywności wysokiej jakości” finansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa 1, Działanie 1.1. , nr umowy: RPWM 01.01.00-28-000217-00)

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 233 420 , fax. (089) 5233278
  • Data zamieszczenia: 2018-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
    ul. Oczapowskiego 2
    10719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 233 420, fax. (089) 5233278
    REGON: 51088420500010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji pomieszczeń laboratoryjnych na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej UWM w budynku przy ul. Oczapowskiego 13, celem utworzenia struktury: Centrum Badawcze Jakości Zdrowej Żywności i Weterynaryjnej Ochrony Zdrowia Konsumenta na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej, w ramach projektu pt. „Innowacyjność technologii żywności wysokiej jakości” finansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa 1, Działanie 1.1. , nr umowy: RPWM 01.01.00-28-000217-00)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Pracowni Patofizjologii Przewodu Pokarmowego. W ramach robot budowlanych zamówienie obejmuje: 1. Rozbiórka posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych 2.Wyrównywanie podłoży pod posadzki 3. Wymiana drzwi wejściowych do pomieszczeń Drzwi zamontować wg parametrów technicznych: Konstrukcja skrzydła - rama skrzydła wykonana z klejonki drewna iglastego; wypełnienie skrzydła - płyta wiórowa otworowa. Rama wraz z wypełnieniem obłożona dwustronnie płytą oklejoną wysokiej jakości okleiną. Ościeżnice w kolorze skrzydła. 4. Wykonanie nowej posadzki . 5. Naprawa ścian i sufitów - szpachlowanie 6. Malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną lateksową, kolor ścian jasny. Farba powinna być przydatna na powierzchnie narażone na intensywną eksploatację, odporność na szorowanie klasy I wg EN 13300. 6. Wywiezienie gruzu Szczegółowy zakres robót przedstawia załączony do SIWZ przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ. II W ramach robot elektrycznych i teletechnicznych należy wykonać instalacje wg załączonych przedmiarów robót. III W ramach robót instalacji sanitarnych należy wykonać 1. Demontaż istniejących okapów i wentylatorów 2. Montaż centrali wentylacyjnej 3. Montaż anemostatów ,wentylatorów 4. Montaż nowego okapu ze stali nierdzewnej Szczegółowy zakres robót przedstawia załączony do SIWZ przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.1. Wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie formularz cenowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 1.2. Wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 1.3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 1.4. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. 1.5. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (KRS, CEIDG, umowa spółki etc.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach