Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji pomieszczeń dla zwierząt doświadczalnych w Laboratorium Dużych Modeli Zwierzęcych Instytutu Fizjologii i Żywienia Zwierząt im. Jana Kielanowskiego Polskiej Akademii Nauk z siedzibą w Jabłonnie.

Instytut Fizjologii i Żywienia Zwierząt im. Jana Kielanowskiego PAN ogłasza przetarg

  • Adres: 05-110 Jabłonna, ul. Instytucka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 76 53 300 , fax. 22 76 53 302
  • Data zamieszczenia: 2019-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Fizjologii i Żywienia Zwierząt im. Jana Kielanowskiego PAN
    ul. Instytucka 3
    05-110 Jabłonna, woj. mazowieckie
    tel. 22 76 53 300, fax. 22 76 53 302
    REGON: 32598900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifzz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka naukowa Polskiej Akademii Nauk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji pomieszczeń dla zwierząt doświadczalnych w Laboratorium Dużych Modeli Zwierzęcych Instytutu Fizjologii i Żywienia Zwierząt im. Jana Kielanowskiego Polskiej Akademii Nauk z siedzibą w Jabłonnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje n/w zakres robót: - przebudowa pomieszczeń, - modernizacja instalacji wodnej i odprowadzania płynnych odchodów zwierzęcych, - modernizacja systemu pojenia zwierząt, - modernizacja systemu odprowadzania ścieków, - modernizacja instalacji elektrycznej i jej dostosowanie na potrzeby wyposażenia i aparatury, - modernizacja systemu wentylacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót (przedmiar robót w formacie pdf i prdx) – Załącznik nr 5 do SIWZ oraz kosztorys inwestorski (ślepy) w formacie pdf i ath – Załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3.300,00 zł (słownie: trzy tysiące trzysta złotych). 2) Wadium obejmuje okres związania ofertą do 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 ). 4) Jeżeli wadium składane jest w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, bank lub towarzystwo ubezpieczeniowe wskazuje co najmniej lidera konsorcjum na rzecz którego wydana jest gwarancja wadialna. 5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość wniesienia wadium w częściach, pod warunkiem, iż ich suma stanowiła będzie całość wadium wymaganego przez Zamawiającego. W przypadku zaistnienia przesłanki zatrzymania wadium Zamawiający zatrzyma całość wniesionego wadium, bez względu na to w ilu częściach zostało wniesione. 6) Termin i miejsce wniesienia wadium. a) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 13.09.2019 roku do godz. 1000. Za datę wpływu uważać się będzie dzień wpływu wadium na konto Instytutu. b) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Gospodarstwa Krajowego nr 43 1130 1017 0020 1463 9520 0002. c) Kopię wpłaty lub kopię poręczeń i gwarancji należy dołączyć do oferty przed jej złożeniem. d) Jeżeli nie wniesiono wadium lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy. e) Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: - nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, • nie zawarł umowy z przyczyn leżących po jego stronie; - dokładne określenie tematu postępowania przetargowego, - kwotę zobowiązania, - termin ważności, - klauzule dodatkowe, np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. f) Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z obowiązujących w tym zakresie przepisów. 7) Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. f. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. e) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie: a) dysponowania osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane oraz osobami z uprawnieniami do wykonywania robót elektrycznych i sanitarnych, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2016 poz. 290 ze zm.); b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w pkt 2a) SIWZ, zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobami posiadającymi kwalifikacje określone w punkcie 2a; c) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia tj. przedkładając pisemne zobowiązanie podmiotu na zasobach którego polega (Załącznik nr 4 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach