Przetargi.pl
"Wykonanie modernizacji nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Gardeja, gmina Gardeja, działka nr 235"

Gmina Gardeja ogłasza przetarg

  • Adres: 82520 Gardeja, ul. Kwidzyńska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 624 050 , fax. 552 624 055
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gardeja
    ul. Kwidzyńska 27
    82520 Gardeja, woj. pomorskie
    tel. 552 624 050, fax. 552 624 055
    REGON: 17074775000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gardeja.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Wykonanie modernizacji nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Gardeja, gmina Gardeja, działka nr 235"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji projektu pn. "Wykonanie modernizacji nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Gardeja, gmina Gardeja, działka nr 235" 1) Zakres inwestycji obejmuje następujące elementy: - Zakłada się poszerzenie istniejącej nawierzchni drogi gminnej do szerokości 5.0 m na odcinku 200 m i wykonanie na tym odcinku drogi nawierzchni asfaltowej oraz do szerokości 4.5 m na odcinku 360 m i wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego. - W ramach zadania należy wykonać regulację istniejących studzienek kanalizacyjnych oraz zasuw wodociągowych. - Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm. - Zakłada się wyrównanie istniejącej nawierzchni drogi gruzem betonowym grubości 20 cm z mechanicznym zagęszczeniem. - Na odcinku 200 m zakłada się wykonanie warstwy wiążącej o grubości 6 cm i ścieralnej o grubości 4 cm każda z warstw, pomiędzy warstwami należy wykonać czyszczenie i skropienie każdej warstwy emulsją asfaltową. - Na pozostałym odcinku (360 m) drogi należy ułożyć mechanicznie warstwę destruktu bitumicznego grubości 8 cm z mechanicznym zagęszczeniem. PROFIL PODŁUŻNY Profil podłużny nawierzchni dostosowano do istniejącej nawierzchni drogi, spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2 % oraz jednostronny w kierunku rowów ułatwiający spływ wód opadowych z jezdni. ODWODNIENIE Zakłada się odwodnienie powierzchniowe przebudowywanej nawierzchni, wody opadowe skierowane na pobocza drogi i do rowów przydrożnych. ORGANIZACJA RUCHU Podczas prowadzenia robót drogowych teren budowy winien być właściwie oznakowany, zgodnie z "Instrukcją o oznakowaniu robót prowadzonych w pasie drogowym". Należy również zapewnić dojazd mieszkańcom do zabudowań. UWAGI KOŃCOWE Wszystkie materiały użyte do realizacji powyższego projektu winny spełniać wymogi określone w SST oraz PN. Ponieważ powyższe zadanie polega na przebudowie istniejącej nawierzchni drogi, (cały zakres robót mieści się w pasie drogowym), zgodnie z prawem budowlanym, zakres robót należy wykonać na zgłoszenie robót (nie jest wymagane pozwolenie na budowę). Przed przystąpieniem do zasadniczego zakresu robót, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania ręcznych przekopów kontrolnych, mających na celu zlokalizowanie uzbrojenia podziemnego, w celu uniknięcia ewentualnej kolizji oraz geodezyjnie wyznaczyć pas drogowy. Nie zachodzi również potrzeba wycinki drzew i krzewów. Cały zakres robót drogowych znajduje się poza strefą konserwatorską. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 2) Przedmiar robót. 3) Pozyskane uzgodnienia branżowe. 4) Zaświadczenie WB.6743.465.1.2017.OO z dnia31.07.2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia - Wymaga się dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: – konstrukcyjno-budowlanej - Kierownik Budowy (1 osoba). 2. Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną inwestycję polegającą na budowie, przebudowie, remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 200 000,00 brutto (dwieście tysięcy złotych) – robót nie można łączyć. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia musi być spełniony przez Wykonawcę samodzielnie, lub przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach