Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji izolacji budynków komunalnych położonych w Poznaniu (16 części)

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2019-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji izolacji budynków komunalnych położonych w Poznaniu (16 części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na wykonaniu modernizacji izolacji budynków komunalnych położonych w Poznaniu przy: 1. ul. Bukowskiej 63, 2. ul. Bukowskiej 328, 3. ul. Golęcińskiej 10, 4. ul. Krasińskiego 8 b-c, 5. ul. Nowe Zagórze 9-11, 6. ul. Serafitek 11 A i B, 7. ul. Spławie 8, 8. ul. Światopełka 4, 9. ul. Składowej 11-12, 10. ul. Towarowej 43, 11. ul. Górna Wilda 92A, 12. ul. Ku Dębinie 1, 13. ul. Hetmańskiej 10, 14. ul. Palacza 74, 15. ul. Ziębickiej 16A – budynek użytkowy NZOZ, 16. ul. Czwartaków 17 – budynek użytkowy NZOZ. Zamawiający informuje, iż w opisie przedmiotu zamówienia wskazane w pkt 3.1 SIWZ nieruchomości mają charakter mieszkalny, z wyjątkiem nieruchomości przy ul. Ziębickiej 16A oraz ul. Czwartaków 17, które są lokalami użytkowymi. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż dla budynków mieszkalnych należy przyjąć podatek od towarów i usług według stawki VAT w wysokości 8 %, natomiast dla budynku użytkowego należy przyjąć stawkę podatku VAT w wysokości 23 %. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - załącznik nr 9 do SIWZ, - Przedmiary robót - załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie: 35.300,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy trzysta zł 00/100), w tym: 1) dla części I – 300,00 zł (słownie: trzysta zł 00/100), 2) dla części II – 700,00 zł (słownie: siedemset zł 00/100), 3) dla części III – 500,00 zł (słownie: pięćset zł 00/100), 4) dla części IV – 800,00 zł (słownie: osiemset zł 00/100), 5) dla części V – 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset zł 00/100), 6) dla części VI – 5.500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset zł 00/100), 7) dla części VII – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100), 8) dla części VIII – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100), 9) dla części IX – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100), 10) dla części X – 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100), 11) dla części XI – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100), 12) dla części XII – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100), 13) dla części XIII – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100), 14) dla części XIV – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100), 15) dla części XV – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100), 16) dla części XVI – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy wnieść wadium w kwocie będącej sumą wadiów dla poszczególnych zadań, na które jest składana oferta. W tytule przelewu należy wskazać numer części, na jaką zostało wniesione wadium. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt 13.2, 13.3, 13.8, 13.9 SIWZ oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4) dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. 2) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 13.8, 13.9 SIWZ. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt 13.8 SIWZ przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 13.8 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby lub osób do reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone, przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach