Przetargi.pl
„Przebudowa istniejących chodników na ulicy Mała Poznańska w Rogoźnie” Zadanie 1 Przebudowa istniejących chodników przy ulicy Mała Poznańska w Rogoźnie odcinek A od km 0+000 do km 0+199,85 i odcinek C od km 0+000 do km 0+171,5 Zdanie 2 Przebudowa istniejących chodników przy ulicy Mała Poznańska w Rogoźnie odcinek B od km 0+000 do km 0+232,28 i odcinek C od km 0+171,5 do km 0+347,90

Gmina Rogoźno ogłasza przetarg

  • Adres: 64-610 Rogoźno, ul. Nowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 26 84 400 , fax. 67 26 18 075
  • Data zamieszczenia: 2019-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rogoźno
    ul. Nowa 2
    64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie
    tel. 67 26 84 400, fax. 67 26 18 075
    REGON: 57079142500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa istniejących chodników na ulicy Mała Poznańska w Rogoźnie” Zadanie 1 Przebudowa istniejących chodników przy ulicy Mała Poznańska w Rogoźnie odcinek A od km 0+000 do km 0+199,85 i odcinek C od km 0+000 do km 0+171,5 Zdanie 2 Przebudowa istniejących chodników przy ulicy Mała Poznańska w Rogoźnie odcinek B od km 0+000 do km 0+232,28 i odcinek C od km 0+171,5 do km 0+347,90
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zakres przedmiotu zamówienia zakłada m.in.: Zakres zadania 1 przebudowa chodnika na odcinku A strona prawa od km 0+000 do km 0+199,85 – połączenie z ulicą Wielka Poznańska oraz odcinka C strona lewa od km 0+000 do km 0+171,50 – pomiędzy posesją 19, a 21 zakończenie odcinka za wjazdem na posesję nr 21 – wjazd nr 23. Zakres zadania 2 przebudowa chodnika na odcinku B strona prawa od km 0+000 do km 0+232,28 – połączenie z ulicą Wielka Poznańska oraz odcinka C strona lewa od km 0+171,50 do km 0+347,90. Zakres robót objęty niniejszym postępowaniem przedstawia się następująco dla obu części. Uwaga zmiana nawierzchni chodników na nawierzchnię wykonaną z betonowych płyt chodnikowych wielkogabarytowych o wymiarach 50x50x7 cm w kolorze szarym. Opaska przy budynkach oraz przy krawężniku ma zostać wykonana z betonowych kostek brukowych typu o wymiarach 6x12x6 cm w kolorze grafitowym (istnieje możliwość zmiany kolorystyki po uzgodnieniu z Zamawiającym). Nawierzchnia wjazdów wykonana z betonowych płyt wielogabarytowych o wymiarach 50x50x7 cm w kolorze szarym. Chodniki i zjazdy w stanie istniejącym znajduje się w złym stanie technicznym. Występują nawierzchnie z betonowych płytek chodnikowych oraz betonowej kostki brukowej i trylinki. Chodniki w ciągu ulicy Mała Poznańska posiadają szerokość zmienną w zakresie od około 1,50 m ÷ 2,50 m i przylegają do elewacji budynków. Na łącznikach z ul. Wielka Poznańska chodniki posiadają szerokość ~2,50 m. Na połączeniu chodników z krawędzią jezdni występują krawężniki betonowe, które z uwagi na ich stan wymagają wymiany na nowe. Uzbrojenie terenu W rejonie planowanej inwestycji występuje infrastruktura techniczna podziemna i naziemna. Planowana przebudowa chodnika i zjazdów nie oddziałuje na uzbrojenie terenu. Nie występują kolizje z istniejącą infrastrukturą techniczną. W ramach inwestycji przewidziano: - regulacje wysokościową istniejących pokryw studni teletechnicznych z wymianą pokryw na nowe (należy zastosować pokrywy studni o wymiarach, kształcie i typie zgodnie ze staniem istniejącym), - regulacje wysokościowa istniejących pokryw studni teletechnicznych, - regulacje wysokościową istniejących studni kanalizacji deszczowych, - regulacja wysokościowa istniejących zasuw żeliwnych gazowych i wodociągowych. Pokrywy studni kanalizacyjnych i teletechnicznych należy wyregulować wysokościowo do rzędnej projektowanej nawierzchni z zachowaniem projektowanego pochylenia poprzecznego i podłużnego. Wymagania dla podłoża gruntowego i koryta drogowego Roboty ziemne sprowadzają się do wykonania koryta drogowego. Koryto uzyskane w wyniku wykonania rozbiórki należy pogłębić do rzędnej projektowanej nawierzchni. Podłoże gruntowe (dno koryta drogowego) należy zagęścić do uzyskania wskaźnika zagęszczenia Is≥ 0,97 do głębokości 50 cm oraz Is≥ 1,00 do głębokości 20 cm. Roboty rozbiórkowe Roboty rozbiórkowe obejmują: - cięcie piła nawierzchni bitumicznej na gł. 20 cm (wycinka pod projektowane progów zwalniających), - cięcie piłą mechaniczną na gr. 8 cm (cięcie przy krawędzi jezdni wzdłuż projektowanego chodnika), - rozbiórka nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z podbudową o gr. 20 cm (rozbiórka nawierzchni pod progi zwalniające), - rozbiórka nawierzchni z betonu asfaltowego o gr. 8 cm ( przy krawędzi jezdni), - rozbiórka nawierzchni istniejących chodników i zjazdów z betonowej kostki brukowej, płytek chodnikowych, płytek granitowych i trylinki wraz z podbudową, - rozbiórka nawierzchni chodnika do przełożenia z betonowej kostki brukowej wraz z podbudową, - rozbiórka krawężników betonowych na ławie betonowej, - frezowanie nawierzchni bitumicznej do gr. 10 cm (pod nakładkę w celu poprawy odwodnienia), Roboty rozbiórkowe można wykonywać mechanicznie lub ręcznie. Materiał pozyskany z rozbiórki należy wywieźć poza teren budowy i zutylizować na koszt Wykonawcy robót. Zakres inwestycji • wykonanie robót rozbiórkowych i frezowania, • wykonanie koryta drogowego pod projektowane nawierzchnie, • wykonanie krawężników i obrzeży na ławie betonowej, • regulacja wysokościowa istniejących studni i zasuw, • odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego na jezdni (w celu poprawy odwodnienia), • odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego przy krawędzi jezdni (na połączeniu z krawężnikiem), • betonowych płyt chodnikowych wielkogabarytowych o wymiarach 50x50x7 cm w kolorze szarym, • opaska przy budynkach oraz przy krawężniku ma zostać wykonana z betonowych kostek brukowych typu o wymiarach 6x12x6 cm w kolorze grafitowym, • Nawierzchnia wjazdów wykonana z betonowych płyt wielogabarytowych o wymiarach 50x50x7 cm w kolorze grafitowym, • przełożenie nawierzchni chodnika przy projektowanym przejściu dla pieszych, Wody z przebudowywanych nawierzchni chodników i zjazdów zostaną odprowadzone powierzchniowo poprzez nadanie pochylenia poprzecznego w kierunki jezdni. Wody opadowe będą odprowadzane zgodnie ze stanem istniejącym, a powierzchnia zlewni nie ulegnie zmianie w stosunku do stanu istniejącego. Ulice Mała Poznańska w stanie istniejącym posiada kanalizację deszczową. Poprawa odwodnienia na istniejącej jezdni W stanie istniejącym na jezdni występują obszary, na których zalega woda (brak odwodnienia). Lokalny brak odwodnienia związany jest z deformacją nawierzchnie bitumicznej oraz brakiem pochylenia podłużnego i poprzecznego. W celu zapewniania prawidłowego odwodnienia przewidziano lokalne frezowanie nawierzchnie do grubości 10 cm i wykonanie odtworzenia nawierzchni z betonu asfaltowego AC11 S D50/70 o średniej grubości 6 cm. Plan sytuacyjny przedstawiono obszary zalegania wody oraz zakres odtworzenia nawierzchni. Plan sytuacyjny zawiera istniejące rzędne (z pomiaru geodezyjnego) oraz projektowane rzędne i spadki podłużne przy krawędzi jezdni (na obszarach objętych odtworzenia nawierzchni). Wpusty występujące w obszarze odtworzenia nawierzchni należy wyregulować wysokościowe aby ich rzędna było 1 cm poniżej nawierzchni z betonu asfaltowego. Odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego należy wykonać ze szczególną starannością aby uzyskać spadki podłużne przy krawędzi jezdni zgodnie z Plan sytuacyjny. Na etapie budowy należy sprawdzić rzędne z pomiaru geodezyjnego, rzędne projektowane oraz projektowane spadku podłużne. Połączenie krawężnika z krawędzią jezdni Istniejące krawężniki należy rozebrać bez naruszenia istniejącej jezdni z betonu asfaltowego. Po wykonaniu nowego krawężnika szczelinę na połączeniu z krawędzią jezdni należy uszczelnić asfaltową masą zalewową. W przypadku gdy roboty rozbiórkowe spowodują uszkodzenie krawędzi jezdni lub gdy powstanie szczelina o szerokości nie pozwalającej za zastosowanie masy zalewowej, dokumentacja projektowa przewiduje odtworzenie nawierzchni z betonu asfaltowego na szerokości 30 cm. Odtworzenie nawierzchni przy krawędzi jezdni należy wykonać zgodnie z pkt. 2.10.6 tj. obramowanie nawierzchni beton asfaltowy AC 11 S D50/70, grubości 6 cm. a) krawężnik betonowy najazdowy 15x22x100 obniżony na 1 cm – zastosowano na połączeniu zjazdów z krawędzią jezdni oraz na przejściach dla pieszych, b) krawężnik betonowy najazdowy 15x22x100 obniżony na 3 cm – zastosowano na połączeniu zjazdów z krawędzią jezdni, c) krawężnik betonowy przejściowy prefabrykowany 15x22/30/100 – zastosowano na przejściu z krawężnika 15x30x10 na 15x22x100, d) krawężnik betonowy najazdowy 15x22x100 wystawiony na 8 cm – zastosowano na połączeniu chodnika z krawędzią jezdni (w ciągu ul. Mała Poznańska), e) krawężnik betonowy 15x30x100 wystawiony na 12 cm– zastosowano na połączeniu chodnika z krawędzią jezdni (na łącznikach ulicy Mała Poznańska z ulicą Wielka Poznańska), f) obrzeże betonowe 8x30x100 – zastosowano na obramowaniu nawierzchni chodników i zjazdów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach