Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji instalacji wewnętrznej c.o. w budynku warsztatowo - garażowym 3, 3a na terenie OPP w Katowicach przy ul. Koszarowej 17

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2011-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji instalacji wewnętrznej c.o. w budynku warsztatowo - garażowym 3, 3a na terenie OPP w Katowicach przy ul. Koszarowej 17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi w budynku nr 3 ( budynek warsztatowy) i budynku 3a ( budynek garażowy ) na terenie OPP KWP w Katowicach przy ul. Koszarowej 17. 2. Modernizacja instalacji c.o. stanowi element kompleksowego remontu budynku zgodnie z posiadaną decyzją nr 555/11 z dnia 17 mają 2011r pozwolenia na przebudowę budynków 3, 3a wydaną przez Prezydenta Miasta Katowice. Wobec tego faktu należy przewidzieć utrudnienia związane z koniecznością koordynacji przedmiotowych robót (instalacja c.o.) z innymi robotami remontowymi budowlanymi i instalacyjnymi ( instalacja wentylacji, instalacja wod - kan, instalacja elektryczna) wchodzącymi w zakres remontu obiektów. 3. Zamawiający informuje, iż budynek warsztatowo - garażowy nr 3 i 3a posiada indywidualną stację wymienników ciepła . 4. Zamawiający informuje, iż roboty będą prowadzone na obiekcie czynnym. W związku z czym Wykonawca zobowiązany będzie : 4.1. uwzględnić warunki wykonywania robót polegające na: a) możliwości wykonywania robót w budynku warsztatowym ( nr 3 ) oraz pomieszczeniach warsztatowych bud 3a ( warsztat naprawczy mechaniczny i elektryczny) tylko w dni robocze do godz 18.00. przy braku ograniczeń wykonywania robót instalacyjno- budowlanych w garażach ( bud 3 a). b) zabezpieczaniu robót i wykonywaniu prac porządkowych tak aby użytkownicy mogli w pełni korzystać z pomieszczeń . 4.2. Zabezpieczyć we własnym zakresie pracownikom Wykonawcy warunków bhp zgodnych z przepisami Rozporządzenia ministra pracy i polityki socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (D.U. nr 169 z 2003 poz. 1650z poźn. zm.) 4.3. Zamawiający zapewnia media odpłatnie. Wykonawca powinień dysponować rozdzielnią budowlaną z licznikiem prądu Korzystanie z pozostałych mediów ( woda ) na podstawie ryczałtu wg cen ustalonych w umowie zawartej pomiędzy KWP a dostawcą wody i odbiorcą ścieków . Odpłatność za media będzie szczegółowo ustalona w protokole przekazania placu budowy. Wszystkie powyższe wymagania Wykonawca winien skalkulować w formie dodatku za utrudnienia przedstawionego w wartości % od kwoty netto do kosztorysu ofertowego. 5. Zamawiający zastrzega sobie udział przedstawicieli użytkowników w nadzorowaniu organizacji realizacji zamówienia oraz odbiorze przedmiotu zamówienia. 6. Szczegółowo przedmiot zamówienia dla budynku nr 3 i nr 3a został opisany odpowiednio w: 1. Przedmiary robót - załącznik nr 3 do SIWZ 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 4 do SIWZ 3. Projekty Budowlano - Wykonawcze - załącznik nr 5 do SIWZ 7. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty własnego harmonogramu prac. 8. Zamawiający wymaga zabezpieczenia przed kradzieżą złomu z demontażu istniejącej instalacji centralnego ogrzewania .Miejsce składowania ustalone będzie w protokole przekazania placu budowy. 9. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na formularzu ofertowym wykonawca składa oświadczenie wskazując zakres robót, jaki będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów. 11. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach