Przetargi.pl
Wykonanie mikrodywanika w technologii cienkiej warstwy na gorąco wraz z wyprofilowaniem podbudowy oraz regulacją urządzeń wbudowanych w nawierzchnię jezdni na ciągu ulic: Fabryczna, Nysańska oraz Reymonta i łącznika ul. Ciepłowniczej w Brzegu.

Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0077 4169950 , fax. 077 4169952
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu
    ul. Robotnicza 12 12
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 0077 4169950, fax. 077 4169952
    REGON: 53051784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie mikrodywanika w technologii cienkiej warstwy na gorąco wraz z wyprofilowaniem podbudowy oraz regulacją urządzeń wbudowanych w nawierzchnię jezdni na ciągu ulic: Fabryczna, Nysańska oraz Reymonta i łącznika ul. Ciepłowniczej w Brzegu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mikrodywanika w technologii cienkiej warstwy na gorąco wraz z wyprofilowaniem podbudowy oraz regulacją urządzeń wbudowanych w nawierzchnię jezdni na ciągu ulic: Fabryczna, Nysańska oraz Reymonta i łącznika ul. Ciepłowniczej w Brzegu. Prace określone przedmiotem zamówienia wykonane zostaną zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik do niniejszej umowy, będący jej integralną częścią. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszelkie roboty określone wzorem umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych wzorem umowy warunkach. Całość robót określonych wzorem umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać siłami własnymi, bez udziału podwykonawców. Całość robót określonych wzorem umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać przy użyciu materiałów i narzędzi własnych. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za ewentualne szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, w tym także ruchu pojazdów mechanicznych, powstałe w trakcie prowadzenia robót. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i utrzymywania oznakowania w trakcie prowadzenia robót. Po zakończeniu wykonywania robót, Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowania na własny koszt terenu robót. Odbiór robót potwierdzony zostanie protokółem odbioru robót, podpisanym przez Strony umowy lub ich umocowanych przedstawicieli. Dopuszcza się częściowy odbiór robót po kompleksowym wykonaniu robót na każdej z ulic, których mowa w § 5 ust.1 wzoru umowy. W takim wypadku odbiór wykonanych robót na danej ulicy potwierdzony zostanie protokółem częściowego odbioru robót, podpisanym przez Strony umowy lub ich umocowanych przedstawicieli, przy czym odbiór ostatniej z ulic nastąpi na podstawie protokółu końcowego odbioru robót. Zamawiający dopuszcza częściowe fakturowanie na podstawie częściowych odbiorów robót po wykonaniu i odbiorze całości robót wykonanych na poszczególnych ulicach, określonych w § 5 wzoru umowy. Gotowość do odbioru wykonanych robót Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo zgłosić Zamawiającemu na piśmie. Zamawiający wyznaczy termin rozpoczęcia odbioru poszczególnych ulic zawiadamiając o tym Wykonawcę. Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, to Zamawiający ma prawo odmówić odbioru do czasu usunięcia wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Z czynności odbioru będzie spisany protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, jak też terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych w tej dacie wad. Wszelkie wady wykonanych robót w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest usunąć nie później niż w terminie 14 dni od dnia pisemnego zawiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o istnieniu wady. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o sunięciu wad. Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin odbioru zakwestionowanych uprzednio robót jako wadliwych. Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Termin gwarancji liczony jest od daty odbioru poszczególnych ulic, o których mowa w § 5 wzoru umowy. W przypadku nie usunięcia wad w terminie określonym w § 10 ust.5 wzoru umowy Zamawiający ma prawo, oprócz naliczenia kar umownych, o których mowa w § 10 ust. lit. c) wzoru umowy, powierzyć usunięcie wady podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym wyraża on zgodę. Skorzystanie przez Zamawiającego z uprawnienia do powierzenia usunięcie wady podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy, nie ma wpływu na udzieloną przez Wykonawcę gwarancję i uprawnienia Zamawiającego z niej wynikające. Do odtworzenia nawierzchni po regulacji urządzeń wykonawca powinien użyć szybkoważących zapraw zalewowych i płynnych mas na zimno.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wykonali co najmniej min 1 zadanie obejmujące wykonanie mikrodywaników na gorąco lub warstw wiążących oraz dysponują potencjałem technicznym ( min 1 szczotką mechaniczną, min. 1 skrapiarką do bitumu, min. 1 walcem statycznym samojezdnym 10t , min. 1 rozkładarką mas bitumicznych, min 1 wycinarką, min 1 podnośnikiem, min 1 ramą poziomującą, min 1 szalunkiem pneumatycznym oraz użycie szybkoważących zapraw zalewowych i płynnych mas na zimno do odtworzenia nawierzchni) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj., posiadają polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oświadczeń lub dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - Zamawiający przyjmuje że będzie to wykonanie min 1 zadania obejmującego wykonanie mikrodywaników na gorąco lub warstw wiążących,- na zał. nr 3 do oferty, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. d) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - za podstawowy sprzęt spełniający wymogi na przedmiotowe zadanie należy uznać: a. wycinarka - min 1 szt., b. podnośnik- min 1 szt., c. rama poziomująca- min 1 szt. , d. szalunek pneumatyczny-min 1 szt.. e. szczotka mechaniczna - min 1 szt., f. skrapiarka do bitumu - min. 1 szt., g. walec statyczny samojezdny 10 t - min 1 szt., h. rozkładarka mas bitumicznych - min 1 szt. - na zał. nr 4 do oferty e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt d) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, i) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz j) aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, k) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, l) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. m) kosztorysy ofertowe przygotowane na podstawie przedmiarów robót

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach