Przetargi.pl
Przebudowa ul. Grzybowej w Kędzierzynie-Koźlu.

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4050380 , fax. 77 4050379
  • Data zamieszczenia: 2011-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Inwestycji i Remontów
    ul. Piramowicza 32 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 4050380, fax. 77 4050379
    REGON: 00052450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Grzybowej w Kędzierzynie-Koźlu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja przedsięwzięcia obejmuje przebudowę ul. Grzybowej , przebiegającej na odcinku od ul. Kłodnickiej , do której posiada dwa włączenia - główne i boczne oddalone od siebie o ok.40 m , do skrzyżowania z ul. Miodową . Odgałęzienie boczne stanowi dojazd jedynie do kilku posesji i w przeważającej części będzie odbywał się na nim ruch jednokierunkowy. W ramach niniejszego zadania zostanie również przebudowana droga dojazdowa do cmentarza . Zakres inwestycji obejmuje wykonanie jezdni ulicznej , chodników i wjazdów na posesje o nawierzchni z kostki brukowej betonowej typu Pol-bruk. W zakres przebudowy ulicy wchodzi ponadto odprowadzenie wód opadowych za pomocą wpustów deszczowych z osadnikami do projektowanej kanalizacji deszczowej , budowa oświetlenia ulicznego oraz przebudowa i zabezpieczenie istniejących linii elektroenergetycznych i sieci teletechnicznych i gazowych. Na początkowym odcinku droga będzie posiadać jezdnię o szerokości 4,5-5,0m, w drugiej części ulicy szerokość będzie wynosiła 6,0m. Ulica posiada również odgałęzienie długości ok.120 m, które ma charakter ciągu pieszo-jezdnego szerokości 3,5-4,5 m z niezależnym włączeniem do drogi wojewódzkiej . Chodniki przewidziano o zmiennych parametrach dostosowanych do istniejącej szerokości pasa komunikacyjnego od 1,25- ok.3,0m. Projektowany pas drogowy będzie posiadał szer. od 7,0-12,0 m. Przedsięwzięcie będzie realizowane na odcinku o łacznej długości 804m, na powierzchni w granicach pasa drogowego : 7650 m2, w tym powierzchnia jezdni :4300 m2, powierzchnia chodników i wjazdów na posesje :2800 m2. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl. (w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej. b) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. c) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. d) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. e) Projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót drogowych i oznakowanie budowy. f) Przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerowanie sieci i uwzględnienie wymogów MWiK. g) Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane. h) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach. i) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. j) Wykonanie zaleceń pokontrolnych m.in. takich instytucji jak organy: PIP, PIS, PSP. k) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. l) Zamawiający zastrzega sobie do ponownego wykorzystania następujące materiały z rozbiórki : płytki chodnikowe , kostka granitowa , krawężniki i obrzeża. W związku z czym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie. W/w materiał należy przewieźć na MSO w Kędzierzynie-Koźlu lub inne miejsce wskazane przez zamawiającego m) W przypadkach gdy konieczna jest wycinka drzew, pocięcie ich na odcinki o dł. 120 cm i uformowanie w stosy na placu budowy lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Gdy konieczne jest wykonanie nasadzeń, należy wykonać i dołączyć mapę z wykazem zastosowanych sadzonek. n) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. o) Zapewnienie dojazdu do posesji w trakcie trwania robót. Zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez następującą dokumentację projektową sporządzoną przez PROTOR Pracownię Projektową mgr inż. Plamitzer : 1. Projekt budowlany przebudowy ul. Grzybowej. 2. Projekt budowlany przebudowy skrzyżowania ul. Grzybowej z drogą wojewódzką nr 423. 3. Projekt wykonawczy branży drogowej. 4. Projekt wykonawczy kanalizacji deszczowej. 5. Projekt wykonawczy oświetlenia ulicznego i zabezpieczenia sieci energetycznej. 6. Projekt stałej organizacji ruchu . 7. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz dokonana przez Wykonawcę wizja lokalna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 30 000.00 zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz w poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach