Przetargi.pl
WYKONANIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO WSI KĘBŁOWO, KOCHANOWO ORAZ FRAGMENTÓW WSI ZELEWO , KĘBŁOWO

Gmina Luzino ogłasza przetarg

  • Adres: 84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 058 6782325
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
    ul. Ofiar Stutthofu 11 11
    84-242 Luzino, woj. pomorskie
    tel. 058 6782068 w. 49, fax. 058 6782325
    REGON: 00053989700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO WSI KĘBŁOWO, KOCHANOWO ORAZ FRAGMENTÓW WSI ZELEWO , KĘBŁOWO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie planów zagospodarowania przestrzennego wsi Kębłowo i Kochanowo, oraz fragmentów wsi: Zelewo, Kębłowo. 2. Zakres zamówienia stanowi jedno zadanie podzielone na 3 odrębne opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 2.1. OPRACOWANIE nr 1 - obejmujące swym zakresem sporządzenie planu miejscowego zagospodarowania przestrzennego obręb geodezyjny Kębłowo ( wieś Kębłowo i Kochanowo). Powierzchnia około 1808,00 ha 2.2. OPRACOWANIE nr 2 - obejmujące swym zakresem sporządzenie planu miejscowego zagospodarowania przestrzennego fragmentów wsi Kębłowo (część działki nr 329/7, (obecnie działki nr: 329/14, 329/15, 329/16, 329/17, 329/18, 329/20, 329/21, 329/22, 329/23, 329/24, 329/29, 329/30, 329/31, 329/32, 329/33, 329/34, 329/36, 329/37, 329/38, 329/39, 329/42, 329/43, 329/44, 329/45, 329/46, 329/47, 329/48, 329/49 ), część działki nr 333/12, ( obecnie działki nr: 333/13, 333/14, 333/15, 333/16, 333/18, 333/19, 333/20, 333/21, 333/22, 333/23, 333/24, 333/25, 333/26, 333/27, 333/28, 333/29, 333/70, 33/71), działka nr 335/1, ( obecnie działki nr: 335/9, 335/10, 335/11, 335/12, 335/13, 335/14 ), działki nr: 348/15, 348/16, 348/17, 348/18, 348/19, działki nr: 348/21, 348/22, 348/23, 348/24, 348/25, 348/26, 348/27, 348/28, 348/29, 348/30, część działki nr 375/16, ( obecnie działki nr: 375/17, 375/18, 375/19, 375/20, 375/21, 375/22, 375/24, 375/25, 375/26, 375/27, 375/29, 375/30, 375/31, 375/33, 375/34, 375/35, 375/36, cz. dz. nr 375/32), część działki nr 380/35, ( obecnie działki nr: 380/36, 380/37, 380/38, 380/39, 380/40, 380/41, 380/44, 380/45, 380/46, 380/47, 380/48, 380/49 ), część działki nr 383/25, (obecnie działki nr: 383/33, 383/34, 383/35, 383/37, 383/38, 383/39, 383/40, 383/41, 383/42, 383/43, 383/45, 383/46, 383/47, 383/48, 383/49, 383/50, 383/52, 383/53, 383/54, 383/55, 383/56, 383/57) część działki nr 369/2, gmina Luzino). Powierzchnia około 18,7268 ha. 2.3. OPRACOWANIE nr 3 - obejmujące swym zakresem sporządzenie planu miejscowego zagospodarowania przestrzennego fragmentów wsi Zelewo (część działki nr 7/9). Powierzchnia około 1,99 ha.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 15. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 15.1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 15.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 15.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 15.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 15.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych 15.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 15.2.1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 15.1.1 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 16.1.1. 15.2.2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 15.1.2 wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia rozumianego jako zrealizowane w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. zamówienie dotyczyło sporządzenia planów zagospodarowania przestrzennego oraz zakres opracowania planu zagospodarowania przestrzennego obejmował obszar o powierzchni co najmniej 100 ha W zakresie warunku wskazanego w punkcie 15.1.2. wymagane jest również dysponowanie przez Wykonawcę zespołem osób z uprawnieniami we wszystkich branżach jakie obejmuje przedmiot zamówienia. Wymaga się, aby zespołem kierował główny projektant posiadający stosowne uprawnienia oraz doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej dwóch projektów planów zagospodarowania przestrzennego zakończonych publikacją w Dzienniku Urzędowym. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 16.1.2. 15.2.3. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 15.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 16.1.3. 15.2.4. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 15.1.4 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 16.1.4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16. Oświadczenia i dokumenty jakie powinni dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w punkcie 15. 16.1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 16.1.1. Warunki szczegółowe określone w punkcie 15.2.1. SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 16.1.2. Warunki szczegółowe określone w punkcie 15.2.2. SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców - wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku publikacji planów w innych województwach należy załączyć kopię publikacji z Dziennika Urzędowego. - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz załączenie dokumentów potwierdzających, posiadanie wymaganych uprawnień; 16.1.3. Warunki szczegółowe określone w punkcie 15.2.3 SIWZ oraz w punkcie 15.2.4 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć: - oświadczenie zgodnie z art.. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.luzino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach