Przetargi.pl
Wykonanie Miasteczka Ruchu Drogowego w formie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Ogrodzieniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (32) 67-09-700, (32) 67-09-713
  • Data zamieszczenia: 2023-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ogrodzieniec
    Plac Wolności 25
    42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie
    tel. (32) 67-09-700, (32) 67-09-713
    REGON: 276258842
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie Miasteczka Ruchu Drogowego w formie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formie zaprojektuj i wybuduj Miasteczka Ruchu Drogowego (MRD) wraz z organizacją ruchu umożliwiającą wprowadzenie dzieci i młodzieży szkolnej w podstawy bezpiecznego zachowania się w ruchu drogowym oraz zdobywanie uprawnień do prowadzenia rowerów po drogach publicznych. Miasteczko jest planowane na terenie Szkoły Podstawowej Nr 1 w Ogrodzieńcu przy ul. Kościuszki, dz. nr 2980.2. Projektowany obiekt zawierał będzie:a) jezdnie na utwardzonym podłożu - nawierzchnia asfaltowa;b) obiekty małej architektury (ławki, kosze, stojaki na rowery trwale związane z podłożem);c) nie kolidujące z częścią placu przeznaczoną do nauki zachowania się na drodze;d) oznakowanie pionowe i poziome grubowarstwowe;e) urządzenie zieleni;f) inne prace, które będą wynikać ze szczegółowej dokumentacji projektowej.3. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania: kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, mapy do celów projektowych, uzgodnień niezbędnych dla przedmiotowej inwestycji oraz do uzyskania niezbędnych zgód do realizacji inwestycji.4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy liczonych od dnia końcowego odbioru przedmiotu robót.5. Szczegółowy zakres prac zawiera Program funkcjonalno-użytkowy (Załącznik nr 7 do SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy pzp:1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku;2) uprawnienie do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku;3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa – Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku);4) zdolność techniczna lub zawodowa:a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu placu zabaw lub obiektu sportowo-rekreacyjnego o wartości robót min. 50.000,00 zł;b) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: min. jedną osobą (pełniącą funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach