Przetargi.pl
Budowa hali sportowej przy szkole podstawowej nr 8 w Skoczowie wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym oraz łącznikiem

GMINA SKOCZÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 43-430 Skoczów, Rynek 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8280171
  • Data zamieszczenia: 2024-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SKOCZÓW
    Rynek 1
    43-430 Skoczów, woj. śląskie
    tel. 33 8280171
    REGON: 072182522
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali sportowej przy szkole podstawowej nr 8 w Skoczowie wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym oraz łącznikiem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja robót budowlanych związanych z budową hali sportowej z zapleczem szatniowo – sanitarnym oraz łącznikiem przy Szkole Podstawowej nr 8 w Skoczowie, zgodnie z dokumentacją techniczną obejmującą:1) projekt budowlany składający się z projektu zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno – budowlanego, zatwierdzony na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr 375 z dnia 05.03.2021 r., sygn. WB.6740.1823.2020.EG, wydanej przez Starostę Cieszyńskiego,2) projekt techniczny,3) przedmiary robót – przy czym z uwagi na ryczałtowy charakter umowy przedmiary stanowią element pomocniczy przy kalkulacji ceny,4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.Zakres zamówienia obejmuje kompleksową realizację robót budowlanych, których efektem będzie powstanie obiektu budowlanego wraz z kompleksową infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem, a w szczególności realizację następujących robót budowlanych:1) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę, w tym – roboty rozbiórkowe, wycinka drzew na podstawie wydanej decyzji z dnia 30.12.2021 r. sygn. WS.613.252.2021 oraz wykonanie nasadzeń zastępczych zgodnie z warunkami określonymi w pkt 4 niniejszej decyzji, demontaż i ponowny montaż urządzeń placu zabaw przy Przedszkolu Publicznym nr 4, rozbiórka boiska asfaltowego oraz boiska do piłki siatkowej, wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki,2) roboty ziemne,3) wykonanie fundamentów,4) wykonanie elementów żelbetowych – słupy, belki, schody,5) izolacja fundamentów,6) roboty murowe,7) wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem,8) wykonanie podłoży na gruncie, warstw posadzkowych,9) wykonanie i montaż konstrukcji stalowych,10) dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej,11) ocieplenie ścian zewnętrznych, wykonanie elewacji,12) wykonanie schodów zewnętrznych, podjazdu dla niepełnosprawnych, dostawa i montaż balustrad,13) roboty wykończeniowe wewnątrz budynku – w tym m. in. wykonanie tynków, malowanie, wykonanie okładziny akustycznej ścian i sufitów, wykonanie podłóg i posadzek, oblicowanie ścian i podłóg płytkami, wykonanie sufitów podwieszanych, dostawa i montaż wycieraczek,14) dostawa i montaż wyposażenia: wyposażenie sportowe boisk do koszykówki, boisk do siatkówki, boiska do piłki ręcznej, drabinki gimnastyczne, kotary grodzące z napędem elektrycznym, tablica wyników, siatki ochronne na ściany i kanały wentylacyjne, wyposażenie magazynu sprzętu sportowego, wyposażenie sanitariatów, szafki szatniowe, wyposażenie pomieszczenia trenera,15) roboty w zakresie zagospodarowania terenu – wykonanie nawierzchni utwardzonych – droga dojazdowa, chodniki, plac manewrowy, miejsca postojowe, wykonanie ogrodzenia, bram i furtek, urządzenie terenów zielonych, dostawa i montaż elementów małej architektury – stojaki rowerowe, kosze na śmieci,16) wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych,17) wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego, 18) wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych – instalacja wodno – kanalizacyjna, instalacja hydrantowa, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja wentylacji mechanicznej, 19) wykonanie przyłącza wodociągowego do budynku wraz z wykonaniem hydrantu zewnętrznego,20) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku,21) wykonanie zewnętrznej kanalizacji deszczowej,22) wykonanie nowego zjazdu z drogi publicznej.1. Zamawiający uzyskał wstępną promesę dofinansowania realizacji inwestycji związanej z budową hali sportowej z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.2. Rozliczenie finansowe za wykonanie przedmiotu umowy odbywać się będzie na podstawie: 1) I transza – faktura częściowa w wysokości nie wyższej niż 50% kwoty wynagrodzenia wykonawcy, odpowiadającej wartości przerobu potwierdzonego częściowym protokołem odbioru robót, 2) II transza – faktura końcowa w wysokości nie wyższej niż 50% tj. pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zakończeniu realizacji inwestycji, dokonaniu wszelkich odbiorów i uzyskaniu decyzji pozwolenia na użytkowanie, na podstawie końcowego komisyjnego protokołu odbioru.3. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia finansowania inwestycji na czas poprzedzający wypłatę środków z Promesy Nr ……………………………….. z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. 4. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy zostanie zapłacone Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury częściowej i faktury końcowej, z zastrzeżeniem, że termin ten nie może być dłuższy niż 35 dni od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego. 5. Ewentualne spory z wykonawcą robót o roszczenia cywilnoprawne, w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, będą poddane mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.6. Wykonawca zobowiązuje się, że wykona przedmiot zamówienia z uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020 poz.1062), w szczególności art. 6 pkt 1) w zakresie minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności architektonicznej.7. Kierownik budowy zobowiązany jest do pobytu na budowie codziennie przez co najmniej 4 godziny, przez cały okres realizacji robót, w godzinach ustalonych z Zamawiającym.8. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania siłami własnymi, tj. bez udziału podwykonawców następujący asortyment robót: roboty żelbetowe, roboty murowe.Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówieniaI. Branża elektryczna 1. W ofercie należy uwzględnić w pozycji 46-51 przedmiaru robót branży elektrycznej przewody N2XH-J, zgodnie z opisem technicznym oraz zestawieniem materiałów, zamiast wskazanych w przedmiarze przewodów YDY.2. W ofercie należy uwzględnić 5 szt. kamer wewnętrznych oraz 4 szt. kamer zewnętrznych, zgodnie z rysunkiem IE10.3. Złącze ZK1B-1P zgodnie z warunkami jest usytuowane w elewacji budynku i jest umieszczone przy złączu z wyłącznikiem głównym. 4. W ofercie należy uwzględnić wykonanie podłączenia szafy rack z instalacją szkolną za pomocą światłowodu 12J 9/125 do zastosowań zewnętrznych, na odcinku długości ok. 100 m. W zakresie prac związanych z podłączeniem nowego budynku należy uwzględnić montaż światłowodu 1 modowego w rurze ochronnej RHDPE fi 40, montaż 3 szt. studni teletechnicznych SK1 wraz z niezbędnymi pracami ziemnymi.II. Branża ogólnobudowlana1. Zamawiający wymaga aby wykładzina sportowa posiadała przynajmniej dwa spośród czterech certyfikatów wskazanych w punkcie 5.8.1 projektu technicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach