Przetargi.pl
Wykonanie materiałów promocyjnych oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego.

Ministerstwo Sprawiedliwości ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Al. Ujazdowskie 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5212773, 5212888, 5212214 , fax. 22 6289785, 5212697
  • Data zamieszczenia: 2015-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Sprawiedliwości
    Al. Ujazdowskie 11 11
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5212773, 5212888, 5212214, fax. 22 6289785, 5212697
    REGON: 00031915000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ms.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie materiałów promocyjnych oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Wykonanie materiałów promocyjnych oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego. 2. Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: BA-F-II-3710-19/15. 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego. Zamówienie jest podzielone na dwie części - I i II. Przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 A do SIWZ (dla części I zamówienia) i Załączniku nr 1 B do SIWZ (dla części II zamówienia). 4. Cześć I zamówienia obejmuje : - Długopis żelowy, 1000 szt., - Cienkopis, 1000 szt., - Ołówek automatyczny, 1000 szt., - Blok A4, 500 szt., - Blok A5, 500 szt., - Teczka składana, 500 szt., - Papier firmowy, 200 szt., - Torby papierowe duże, 500 szt., - Torby papierowe małe, 500 szt., - Wizytówki, 450 szt., - Naklejki, 1200 szt. (duże 200 szt. i małe 1000 szt.), - Tabliczka na drzwi, 20 szt., - Breloczek ratowniczy z maseczką i rękawiczkami nitrylowymi, 500 szt., - Zewnętrzna pamięć ze złączem USB - pendrive, 400 szt., - Samozaciskowa opaska odblaskowa, 1000 szt., - Pulsacyjny brelok odblaskowy, 1000 szt., - Opaski silikonowe z nadrukiem, 500 szt., - Opaski silikonowe tłoczone, 500 szt., - Fluorescencyjne opaski silikonowe, 500 szt., - Filiżanki w komplecie z podstawką, 200 szt., - Kubek silikonowy z nakładką, 200 szt., - Bidon, 200 szt., - Torba bawełniana, 500 szt., - Apaszka dziecięca, 500 szt., - Maskotka szmaciana, ręcznie wykonana z metką, 200 szt., - Maskotka renifer, 200 szt., - Czapka z daszkiem, 200 szt., - Zagłówek dmuchany, 200 szt., - Parasolka, 300 szt. 5. Cześć II zamówienia obejmuje : - Opracowanie logotypu projektu, 1 szt., - Tablica informacyjna na ścianę, 77 szt., - Tabliczka informacyjna na drzwi, 10 szt., - Zestaw - filiżanka ze spodkiem, 250 szt., - Zewnętrzna pamięć ze złączem USB - pendrive, 250 szt., - Koszulka typu t-shirt z nadrukiem, 250 szt., - Blok - notatnik A5, 500 szt., - Długopis, 500 szt., - Roll-up stojący, 2 szt., - Naklejki, 200 szt., - Ulotka promująca projekt, 1000 szt., - Torba bawełniana, 500 szt., - Wieszak-zawieszka-uchwyt na torbę, 250 szt., - Parasolka, 250 szt. 6. Zamówienie realizowane w ramach projektów: część I - Norweski Mechanizm Finansowy w ramach wdrażania Programu Operacyjnego Budowanie potencjału instytucjonalnego i współpraca w obszarze wymiaru sprawiedliwości Poprawa skuteczności wymiaru sprawiedliwości, finansowanego ze środków funduszy norweskich oraz środków krajowych; część II - Norweski Mechanizm Finansowy w ramach wdrażania Projektu Poprawa zdolności administracyjnych sądów w tym systemów informatycznych finansowanego ze środków funduszy norweskich oraz środków krajowych. 7. Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy, Zamawiający przewiduje unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na fakt, że środki finansowe, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w części pochodzą z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) i mogą nie zostać przyznane Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach