Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów ogłasza przetarg
- Adres: 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 185 23 59, 22 185 28 20 , fax. 22 185 25 40
- Data zamieszczenia: 2016-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
ul. Świętokrzyska 11/21 11/21
00-919 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 185 23 59, 22 185 28 20, fax. 22 185 25 40
REGON: 00000222300019 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kampania informacyjno-promocyjna Centrum Pieniądza NBP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i realizację kampanii informacyjno-promocyjnej Centrum Pieniądza NBP im. Sławomira S. Skrzypka (CP NBP), w zakresie: 1. Stworzenia strategii działań promocyjnych mających na celu zbudowanie świadomości CP NBP jako unikatowej placówki edukacji ekonomicznej, a także zachęcenie do odwiedzenia CP NBP przez szkoły i indywidualnych zwiedzających, 2. Opracowania koncepcji kreatywnej kampanii na podstawie przyjętej strategii, z wykorzystaniem m.in. zdjęć i projektów posiadanych przez Zamawiającego, oraz produkcja materiałów wykorzystywanych w ramach kampanii w tym między innymi: prezentacji multimedialnej do emisji w środkach komunikacji miejskiej (np. w autobusach i metrze), spotu radiowego, reklamy prasowej, reklamy outdoorowej, reklamy internetowej, 3. Opracowania szczegółowego planu mediowego zawierającego: opis poszczególnych mediów ze wskazaniem mediów drukowanych, portali internetowych, mediów społecznościowych i regionalnych/lokalnych stacji radiowych; przewidywane wskaźniki efektywnego zasięgu, efektywnej częstotliwości dla poszczególnych mediów, 4. Zakupu mediów zgodnie z zaprezentowanym planem mediowym wraz z przygotowaniem materiałów do emisji w poszczególnych rodzajach mediów oraz realizacja kampanii. Szacunkowa wartość zamówienia została ustalona na kwotę netto 170 731,70 zł, co stanowi równowartość 40 894,80 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający na etapie składania ofert przez Wykonawców ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 4 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja wstępna kampanii
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nawiązanie współpracy z youtuberami i/lub vlogerami jako ambasadorami kampanii Projektu Zapobieganie zakażeniom HCV
Dodano: 2016-05-12 - Zorganizowanie, przeprowadzenie i obsługa imprez plenerowych promujących program Owoce i warzywa w szkole
Dodano: 2016-05-06 - Realizacja kampanii w Internecie poświęconej promocji źródeł informacji o Funduszach Europejskich
Dodano: 2016-04-14 - Opracowanie i realizacja kampanii promocyjno - informacyjnej w ramach międzynarodowej rywalizacji rowerowej ECC 2016 oraz w ramach kampanii Rowerowy Maj oraz produkcja i dystrybucja materiałów reklamowych i edukacyjnych w ramach ww. kampanii
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa upominków reklamowych, tablic informacyjnych i akcesoriów promocyjnych Postępowanie nr WEiTI/21/F/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-11-24 - Dostawa upominków reklamowych i drukowanie materiałów informacyjnych dot. projektu Postępowanie nr WEiTI/15/F/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-10-28 - Realizacja kampanii w Internecie poświęconej promocji źródeł informacji o Funduszach Europejskich
Dodano: 2015-10-09 - Realizacja kampanii w Internecie poświęconej promocji źródeł informacji o Funduszach Europejskich
Dodano: 2015-09-30 - Przygotowanie materiałów promocyjnych na potrzeby Krajowego Punktu Kontaktowego Programów Badawczych UE
Dodano: 2015-08-19 - Wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu Warka turystyczną perłą Mazowsza - utworzenie kompleksowej oferty turystycznej miasta i gminy Warka
Dodano: 2015-03-27