Przetargi.pl
Wykonanie materiałów promocyjnych, folderu, zaproszeń na konferencję w ramach promocji do projektu pt. Rozwój Bazy badawczej specjalistycznych laboratoriów uczelni publicznych regionu świętokrzyskiego nr POIG 02.02.00-26-023/09-00 współfinansowanego przez UE - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Priorytet 2. Infrastruktura strefy B+R, Działanie 2.2 Wsparcie tworzenia wspólnej infrastruktury badawczej jednostek naukowych

Politechnika Świętokrzyska ogłasza przetarg

  • Adres: 25-314 Kielce, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3424150 , fax. 041 3443874,041 3424140
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Świętokrzyska
    Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7 7
    25-314 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3424150, fax. 041 3443874,041 3424140
    REGON: 00000169500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie materiałów promocyjnych, folderu, zaproszeń na konferencję w ramach promocji do projektu pt. Rozwój Bazy badawczej specjalistycznych laboratoriów uczelni publicznych regionu świętokrzyskiego nr POIG 02.02.00-26-023/09-00 współfinansowanego przez UE - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Priorytet 2. Infrastruktura strefy B+R, Działanie 2.2 Wsparcie tworzenia wspólnej infrastruktury badawczej jednostek naukowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie materiałów promocyjnych, folderu, zaproszeń na konferencję w ramach promocji do Projektu pt. Rozwój Bazy badawczej specjalistycznych laboratoriów uczelni publicznych regionu świętokrzyskiego nr POIG 02.02.00-26-023/09-00 współfinansowanego przez UE - program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Priorytet 2. Infrastruktura strefy B+R, Działanie 2.2. Wsparcie tworzenia wspólnej Infrastruktury badawczej jednostek naukowych-zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach POIG, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 1 do s. i. w. z.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. z tym, że za Wykonawcę posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponującego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uznaje się takiego, który w ciągu 3 ostatnich lat zrealizował w sposób należyty co najmniej trzy usługi odpowiadające rodzajowi przedmiotu zamówienia o wartości nie niższej niż 2 000,00 zł każda. 2. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oferty i załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów metodą spełnia/nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków określonych w SIWZ skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uzna się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu składa następujące dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do s.i.w.z. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz co najmniej trzech usług zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat odpowiadających rodzajowi przedmiotu niniejszego zamówienia. W wykazie należy podać wartość, datę i miejsce wykonania zamówień oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. Dokumentami tymi są pisemne oświadczenia podmiotów na rzecz których usługi te były zrealizowane o wykonaniu ich przez wykonawcę w sposób należyty. Dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub czytelnych i nie budzących wątpliwości co do ich prawdziwości kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. B) Celem uznania oferty za spełniającą wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawca jest zobowiązany ponadto złożyć: 1. Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, w przypadku gdy wykonawca nie będzie samodzielnie realizował zamówienia. 2. Zestawienie ilościowo-wartościowe zaproponowanego asortymentu na który składana jest oferta w postaci zgodnej z zakresem przedmiotu zamówienia opisanym w załączniku Nr 1. C) W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt A ppkt 2; 3; 4; składa dokumenty zgodnie z wymogami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianą Dz.U. z dnia 16 października 2008 r. Nr 188 poz.1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.tu.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach