Miasto Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
- Data zamieszczenia: 2017-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17
61841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie kopert z nadrukiem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu kopert z nadrukiem, zgodnie z wzorami określonymi w Załączniku nr 2 do wzoru umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do wzoru umowy pn. „Formularz cenowy” oraz Załączniku nr 2 do wzoru umowy 3. Opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości poszczególnych materiałów z zachowaniem cen jednostkowych. Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia w co najmniej 80% (osiemdziesięciu procentach) wartości przedmiotu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79810000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 2.000,00 złotych
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony formularz cenowy - stanowiący Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa druków. Dostawa artykułów różnych, obuwia i odzieży pracowniczej medycznej i roboczej.
Dodano: 2022-12-31 - Wykonanie i dostawa druków. Dostawa artykułów różnych, obuwia i odzieży pracowniczej medycznej i roboczej.
Dodano: 2022-08-04 - Usługa wydruku materiałów w związku z koniecznością właściwego oznakowania punktów szczepień powszechnych
Dodano: 2021-05-04 - Wydruk banerów i tablic
Dodano: 2021-04-29 - Przygotowanie do druku oraz druk 6 poradników dydaktycznych dla uczestników Projektu „Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020”
Dodano: 2021-03-07 - Drukowanie i dostawa kopert
Dodano: 2021-01-22 - Wykonanie usługi poligraficznej związanej z drukiem i składem biuletynu informacyjnego Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni „Wieści z Ratusza” w 2021 roku
Dodano: 2021-01-15 - Drukowanie i dostawa kopert
Dodano: 2020-12-14 - Wykonanie usługi poligraficznej związanej z drukiem i składem biuletynu informacyjnego Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni „Wieści z Ratusza” w 2021 roku
Dodano: 2020-12-04 - Przygotowanie do druku oraz druk 6 poradników dydaktycznych dla uczestników Projektu „Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020”
Dodano: 2020-11-20