Miasto Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
- Data zamieszczenia: 2020-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Drukowanie i dostawa kopert - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie i dostarczanie kopert z nadrukiem, zwanych dalej „kopertami”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do umowy – zestawienie asortymentowo-ilościowe (formularz cenowy). Opis warunków realizacji zamówienia zawarty został we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw kopert z zachowaniem cen jednostkowych. 2. Aspekt środowiskowy Zamawiający wymaga, by Wykonawca we flocie pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przy wykonywaniu zadania publicznego, dysponował od 1 stycznia 2022 r. odpowiednią liczbą pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, spełniając tym samym postanowienia art. 68 ust. 3 w związku z art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, o ile wykonanie zamówienia wymaga użycia pojazdu samochodowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79810000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Ustala się wadium w wysokości: 3 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się pod rygorem odrzucenia oferty przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form na Beneficjenta: - w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań 91 1020 4027 0000 1502 1262 0672 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Poręczenia i gwarancje należy wystawić na Beneficjenta: Miasto Poznań Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań. 3. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu i godzinie składania ofert. 4. Wadium w formach niepieniężnych a) w przypadku ofert składanych w formie elektronicznej wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej z zastrzeżeniem, że dokument będzie podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia. Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu jest Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań. b) w przypadku ofert składanych w postaci papierowej, wymagane jest złożenie do wyznaczonego terminu składania ofert oryginalnego dokumentu gwarancji/ poręczenia, podpisanego przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia w Urzędzie Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań - w Biurze Podawczym (hol główny) na parterze przy wejściu głównym do Urzędu i oznaczenie nazwą, adresem Wykonawcy oraz hasłem: ZOU-XII.271.131.2020.MM lub złożenie powyższego dokumentu wraz z ofertą. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji/poręczeń musi obejmować cały okres związania ofertą. Koniecznym jest, aby gwarancja/poręczenie zawierały w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium oraz obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, tj.: zgodnie z art. 46 ust 4a ustawy, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zgodnie z w art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Klauzula zabroniona w przypadku wnoszenia wadium w formach niepieniężnych w ofertach składanych w formie elektronicznej: Gwarancja/poręczenie nie może zawierać w swojej treści niniejszego zapisu: „Gwarancja/poręczenie wygasa w przypadku gdy oryginał gwarancji/poręczenia zostanie zwrócony Gwarantowi przed upływem terminu obowiązywania gwarancji/poręczenia, za wyjątkiem sytuacji wynikającej z art. 46 ust. 1, 1a oraz 2 ustawy”. 7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy – zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-2 oraz 4 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; b) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 1 do umowy; Inne dokumenty składane wraz z ofertą: c) Wypełnione i podpisane Oświadczenie – załącznik nr 2 do SIWZ; d) Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 i 5 do SIWZ – jeśli dotyczy; e) Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, wymaga się: e.a w przypadku oferty składanej w postaci elektronicznej: - złożenia oryginału pełnomocnictwa w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do udzielenia pełnomocnictwa. lub - notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa udzielonego przez osobę upoważnioną do udzielenia pełnomocnictwa, w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. e.b w przypadku oferty składanej w postaci papierowej: - złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa druków. Dostawa artykułów różnych, obuwia i odzieży pracowniczej medycznej i roboczej.
Dodano: 2022-12-31 - Wykonanie i dostawa druków. Dostawa artykułów różnych, obuwia i odzieży pracowniczej medycznej i roboczej.
Dodano: 2022-08-04 - Usługa wydruku materiałów w związku z koniecznością właściwego oznakowania punktów szczepień powszechnych
Dodano: 2021-05-04 - Wydruk banerów i tablic
Dodano: 2021-04-29 - Przygotowanie do druku oraz druk 6 poradników dydaktycznych dla uczestników Projektu „Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020”
Dodano: 2021-03-07 - Drukowanie i dostawa kopert
Dodano: 2021-01-22 - Wykonanie usługi poligraficznej związanej z drukiem i składem biuletynu informacyjnego Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni „Wieści z Ratusza” w 2021 roku
Dodano: 2021-01-15 - Wykonanie usługi poligraficznej związanej z drukiem i składem biuletynu informacyjnego Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni „Wieści z Ratusza” w 2021 roku
Dodano: 2020-12-04 - Przygotowanie do druku oraz druk 6 poradników dydaktycznych dla uczestników Projektu „Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020”
Dodano: 2020-11-20 - Wykonanie i dostawa kalendarzy książkowych Województwa Wielkopolskiego na 2021 rok.
Dodano: 2020-10-15