Przetargi.pl
Wykonanie konwersji baz danych GEO-INFO 7 Mapa, GEO-INFO 6 Integra i GEO-INFO 7 Ośrodek do wymogów aktualnych przepisów oraz zakup i wdrożenie oprogramowania e-usług.

Powiat Słupecki ogłasza przetarg

  • Adres: 62400 Słupca, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2758600, 2758624 , fax. 632 758 669
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Słupecki
    ul. Poznańska 20
    62400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2758600, 2758624, fax. 632 758 669
    REGON: 31106099000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie konwersji baz danych GEO-INFO 7 Mapa, GEO-INFO 6 Integra i GEO-INFO 7 Ośrodek do wymogów aktualnych przepisów oraz zakup i wdrożenie oprogramowania e-usług.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie konwersji baz danych GEO-INFO 7 Mapa, GEO-INFO 6 Integra i GEO-INFO 7 Ośrodek do wymogów aktualnych przepisów oraz zakup i wdrożenie oprogramowania e-usług. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 72311100-9 – usługi konwersji danych, 80510000-2 – usługi szkolenia specjalistycznego, 48.00.00.00-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje konwersję istniejących baz danych znajdujących się w systemie informatycznym, w którego skład wchodzą następujące moduły: GEO-INFO 7 Mapa, GEO-INFO 6 Integra i GEO-INFO 7 Ośrodek do struktur bazy danych EGiB, GESUT i BDOT500, jako zintegrowanego systemu informatycznego: System Informacji Przestrzennej GEO-INFO, którego twórcą jest firma SYSTHERM INFO Sp. z o.o., ul. Złotowska 27, 60-189 Poznań, tel. +48 61 8480352. Konwersja zostanie wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy. Zleceniobiorca zapewni prawidłowe funkcjonowanie baz danych po konwersji w oprogramowaniu wykorzystywanym w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Słupcy oraz na tą okoliczność przeprowadzi stosowne szkolenia pracowników oraz administratora systemu. 3. Ogólny opis danych wyjściowych, systemu funkcjonującego w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Słupcy: a) powierzchnia ewidencyjna : 83 592 ha, b) powierzchnia geodezyjna: 83 801 ha, c) liczba jednostek ewidencyjnych: 9 (w tym 2 miasta), d) liczba obrębów ewidencyjnych: 157. 4. W skład przedmiotu zamówienia przewidziane jest również dostarczenie i wdrożenie oprogramowania e-usług wymienionych w pkt. V „Opisu przedmiotu zamówienia” (Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ). Dodatkowo przewidziane jest szkolenie pracowników w zakresie obsługi oprogramowania objętego przedmiotem zamówienia. 5. Zamawiający posiada licencję na użytkowanie oprogramowania, opisanego w pkt 1, nie posiada natomiast praw do jego kodu źródłowego i zabezpieczeń. Zapewnienie należytego wsparcia właściciela autorskich praw majątkowych do aktualnie posiadanego oprogramowania, w celu poprawnej realizacji przedmiotu zamówienia, należy do Wykonawcy. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie obowiązki i prace wymienione we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ) 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 8. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia współpracując z Zamawiającym i osobami przez niego upoważnionymi w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3a „ustawy” Zamawiający wymaga, aby następujące czynności: 1) wykonanie konwersji baz danych, 2) przeprowadzenie instalacji i konfiguracji środowiska po konwersji, 3) wdrożenie oprogramowania e-usług, 4) przeprowadzenie instruktażu/szkoleń dla pracowników Zamawiającego, były wykonywane (o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej) przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę/Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. 10. W związku z obowiązkiem Wykonawcy/Podwykonawcy, o którym mowa w ust. 9 niniejszego rozdziału II SIWZ (§ 6 ust. 1 umowy) ustala się co następuje: 1) Wykonawca ma obowiązek złożenia w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia dotyczącego zatrudnienia na umowę o prace zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ, 2) jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie przedmiotu zamówienia Podwykonawcy, to na Wykonawcy ciążą następujące obowiązki: a) Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu wraz z projektem umowy z Podwykonawcą oświadczenie Podwykonawcy, w którym zobowiązuje się on zrealizować przedmiot umowy o podwykonawstwo, w taki sposób, by faktyczne wykonanie prac w zakresie podanym w rozdziale II ust. 9 SIWZ (§ 6 ust. 1 umowy) wykonane było przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, b) w projekcie umowy o podwykonawstwo musi się znaleźć zapis zobowiązujący Podwykonawcę, pod rygorem kary umownej, do tego, by w zakresie podanym w rozdziale II ust. 9 SIWZ (§ 6 ust. 1 umowy) zrealizował przedmiot umowy za pomocą osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, c) brak wypełnienia obowiązków, o których mowa w lit. a) i lit. b) niniejszego punktu skutkować będzie sprzeciwem Zamawiającego względem projektu zawarcia umowy o podwykonawstwo. 3) brak przedłożenia w terminie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1) niniejszego ustępu skutkować będzie nałożeniem przez Zamawiającego kary umownej w wysokości 5.000,00 zł w drodze potrącenia z wynagrodzenia Wykonawcy poprzez pomniejszenie o taką kwotę przelewu stanowiącego zapłatę za fakturę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72311100-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych zero groszy). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Słupcy, numer rachunku: 05 8542 0001 0000 4604 2000 0050 z adnotacją: „Wadium – nr sprawy: GKK. 272.5.2017”. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 09.05.2017 r., do godz. 10:00. 5. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w formie; poręczenia bankowego, lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie oryginału dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zwrot dokumentu w związku z art. 46 ust. 1 ustawy. Natomiast kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę Zamawiający zaleca dołączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jej dekompletację. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborcze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, w wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach