Przetargi.pl
Wykonanie kontrolnego badania potoków podróżnych w pasażerskich przewozach drogowych na wybranych szlakach komunikacyjnych w województwie świętokrzyskim

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
  • Data zamieszczenia: 2013-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kontrolnego badania potoków podróżnych w pasażerskich przewozach drogowych na wybranych szlakach komunikacyjnych w województwie świętokrzyskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. INFORMACJE OGÓLNE 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kontrolnego badania potoku podróżnych w drogowych pasażerskich przewozach na wybranych szlakach komunikacyjnych w województwie świętokrzyskim. 2.Badanie polegać będzie na zliczaniu podróżnych wsiadających i wysiadających do pojazdów (bus, autobus) wskazanych przez Zamawiającego na wszystkich przystankach, na których zatrzymują się pojazdy wskazanych do kontroli przewoźników. 3.Badanie, będzie obejmować do trzech tras o długości maksymalnej do 50 km każda, w relacjach tam oraz z powrotem, u maksymalnie dwóch przewoźników. Ilość pojazdów w których Wykonujący będzie musiał zainstalować urządzenia pomiarowe wynosi maksymalnie 10 sztuk. Urządzenia muszą być zainstalowane przy wszystkich drzwiach dla wsiadających i wysiadających pasażerów. 4.W przypadku awarii pojazdu w którym zainstalowane będzie urządzenie liczące Wykonawca musi zadeklarować, że będzie w stanie w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia zainstalować urządzenie w innym wskazanym przez przewoźnika pojeździe. 5.Forma tekstowa badania powinna zawierać m.in. dokładny opis badanych tras z wyszczególnieniem rozkładowych i rzeczywistych godzin odjazdów oraz przyjazdów z do poszczególnych przystanków (przystanek początkowy, przystanki pośrednie, przystanek końcowy). Wyniki mają zostać opisane z podziałem godzinowym, dziennym, tygodniowym i miesięcznym dla każdego z kursów (największa ilość przewożonych pasażerów, przystanki na których wsiada oraz wysiada najwięcej oraz najmniej pasażerów) 6.Zamawiający wymaga, aby wynik badania pn. Kontrola badania potoków podróżnych w pasażerskich przewozach drogowych na wybranych szlakach komunikacyjnych w województwie świętokrzyskim, składał się z części tekstowej i części graficznej. 7.Zamawiający wymaga, aby dane wykorzystane do sporządzenia badania, w tym: mapy, rysunki i zestawienia przygotowane zostały w technice umożliwiającej ich przetwarzanie, modyfikowanie, uaktualnianie, transferowanie. 8.Dokument ma być p sporządzony w języku polskim, w formacie umożliwiającym jego odczyt: w edytorze tekstu Word oraz PDF. 9.Dokument ma być dostarczony przez Wykonawcę do Zamawiającego w wersji papierowej w liczbie 3 egzemplarzy( Format A4) oraz w wersji elektronicznej na płycie CD (1 egz.) w wersji umożliwiającej odczyt: w edytorze tekstu Word oraz w PDF. 10.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załączniku nr 1 do SIWZ. 11.Miejscem dostarczenia wykonanego przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego w Kielcach: Departament Infrastruktury Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego, ul. Targowa 18, X piętro, 25-516 Kielce. 12.Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ. 13.Cenę oferty wykonawca oblicza w Dodatku nr 1 do SIWZ -Formularz ofertowy, uwzględniając wszystkie koszty, w tym również przeniesienie autorskich praw majątkowych do przygotowanego opracowania w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2006 r. Nr 90, poz.631 ze zmianami) na polach eksploatacji wskazanych w § 4 wzoru umowy (dodatek nr 5 do SIWZ). 14.W przypadku wystąpienia uszkodzeń wykonanego przedmiotu zamówienia, powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na nowy, wolny od wad. 15.Wymagany przez Zamawiającego czas reakcji na wymianę przedmiotu zamówienia wynosi 3 dni robocze, licząc od chwili zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 16.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w w obowiązku oznaczać będzie, iż Wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 17.Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 18.Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 20.Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 5 do SIWZ - wzór umowy. 21.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 22.Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, aukcji elektronicznej, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 23. Zamawiający wymaga, aby badanie trwało pełny miesiac kalendarzowy i odbylo się w okresie od 01.09.2013 roku do 30.09.2013 roku. Ostateczne wykonanie przedmiotu zamówienia to 30 październik 2013 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach