Przetargi.pl
Analiza sytuacji rynkowej w zakresie regularnego przewozu osób w transporcie publicznym na terenie województwa świętokrzyskiego w roku 2012

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901, 3421677, 3421576 , fax. 41 3445265, 3445723
  • Data zamieszczenia: 2013-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, fax. 41 3445265, 3445723
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Analiza sytuacji rynkowej w zakresie regularnego przewozu osób w transporcie publicznym na terenie województwa świętokrzyskiego w roku 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanego dokumentu Analiza sytuacji rynkowej w zakresie regularnego przewozu osób w transporcie publicznym na terenie województwa świętokrzyskiego w roku 2012. 2.Analiza, będzie określać w szczególności: Ocenę bieżącej sytuacji rynkowej na poszczególnych kierunkach komunikacyjnych w odniesieniu do regularnych przewozów osób w transporcie publicznym na terenie województwa świętokrzyskiego; Analizę aktualnego stanu pokrycia zapotrzebowania na przewozy dla poszczególnych linii komunikacyjnych i dostosowanie istniejącego systemu komunikacji publicznej dla potrzeb społecznych województwa świętokrzyskiego; Określenie wzajemnej konkurencyjności w drogowym i kolejowym publicznym transporcie zbiorowym na terenie województwa świętokrzyskiego. 3.Zamawiający wymaga, aby dokument Analiza sytuacji rynkowej w zakresie regularnego przewozu osób w transporcie publicznym na terenie województwa świętokrzyskiego w roku 2012, składał się z części tekstowej i części graficznej. 4.Część graficzna opracowania zawierać będzie w szczególności: przedstawienie na mapach linii komunikacyjnych w publicznym transporcie zbiorowym obsługujących obszar województwa świętokrzyskiego; przedstawienie na mapach linii komunikacyjnych o nadmiernym, zrównoważonym i niedostatecznym potencjale przewozowym; przedstawienie na mapach linii komunikacyjnych, na których publiczny zbiorowy transport drogowy jest konkurencyjny do transportu kolejowego. 5.Zamawiający wymaga, aby dane wykorzystane do sporządzenia opracowania, w tym: mapy, rysunki i zestawienia przygotowane zostały w technice wektorowej, umożliwiającej ich przetwarzanie, modyfikowanie, uaktualnianie, transferowanie. 6.Dokument ma być p sporządzony w języku polskim, w formacie umożliwiającym jego odczyt: w edytorze tekstu Word oraz PDF. 7.Dokument ma być dostarczony przez Wykonawcę do Zamawiającego w wersji papierowej w liczbie 3 egzemplarzy oraz tożsamej wersji elektronicznej na płycie CD w liczbie egz. 2 w wersji umożliwiającej odczyt: w edytorze tekstu Word oraz w PDF. 8.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załączniku nr 1 do SIWZ. 9.Miejscem dostarczenia wykonanego przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego w Kielcach: Departament Infrastruktury Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego, ul. Targowa 18, X piętro, 25-516 Kielce. 10.Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ. 11.Cenę oferty wykonawca oblicza w Dodatku nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy, uwzględniając wszystkie koszty, w tym również przeniesienie autorskich praw majątkowych do przygotowanego opracowania w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2006 r. Nr 90, poz.631 ze zmianami) na polach eksploatacji wskazanych w § 4 wzoru umowy (dodatek nr 4 do SIWZ). 12.W przypadku wystąpienia uszkodzeń wykonanego przedmiotu zamówienia, powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na nowy, wolny od wad. 13.Wymagany przez Zamawiającego czas reakcji na wymianę przedmiotu zamówienia wynosi 3 dni robocze, licząc od chwili zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 14.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie ww obowiązku oznaczać będzie, iż Wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 15.Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 16.Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 17.Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 5 do SIWZ - wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach