Przetargi.pl
Wykonanie konstrukcji więźby dachowej wraz z pokryciem dachowym na budynku mieszkalnym jednorodzinnym - leśniczówki Rybno

Nadleśnictwo Wejherowo ogłasza przetarg

  • Adres: 84200 Wejherowo, ul. Sobieskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 729 801 , fax. 586 729 800
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Wejherowo
    ul. Sobieskiego
    84200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 586 729 801, fax. 586 729 800
    REGON: 19003684928001
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie konstrukcji więźby dachowej wraz z pokryciem dachowym na budynku mieszkalnym jednorodzinnym - leśniczówki Rybno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana p.n. „Wykonanie konstrukcji więźby dachowej wraz z pokryciem dachowym na budynku mieszkalnym jednorodzinnym - leśniczówki Rybno”. 3.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje do wykonania dach o konstrukcji drewnianej płatwiowo-jętkowy kryty dachówką ceramiczną. Dla przykrycia istniejącego budynku, przewiduje się więźbę dachową płatwiowo-kleszczową, dwuspadową o kącie nachylenia 450, symetryczną z częścią jednospadową. Dach o konstrukcji drewnianej, płatwiowo-kleszczowy kryty dachówką ceramiczną. Krokwie wykonane mają być z krawędziaków o wym. 8x16cm, ułożonych na płatwiach 14x20cm oraz murłatach 14x14cm kotwionych w ścianie zapomoga kotwi wklejanych Ø160 mm co 150 cm. Słupy o wym. 14x14 cm posadowione na podwalinie o wym. 14x10 cm ułożonej na całej długości stropu. Dla usztywnienia podłużnego ścian stolcowych dla każdego słupa zakłada się miecze o wysięgu 90cm. Wszystkie elementy konstrukcji dachu wykonać należy z drewna nasyconego klasy C30 o wilgotności max. 18%. Wszystkie przecięcia i zaciosy powstałe na budowie w trakcie montażu należy bezwzględnie zabezpieczyć preparatem grzybobójczym. Elementy drewniane stykające się z murem izolować papą izolacyjna bądź folią PE 0,2mm. Całość konstrukcji drewnianej impregnować do stopnia NRO. • Przewiduje się wykonanie zabudowy GK o grubości 12,5mm na metalowych rusztach, wraz z otynkowaniem. • Zakres robót stolarskich obejmuje wymianę schodów drewnianych, policzkowych, wpuszczonych w barierkę, wymiana parapetów, wymiana drzwi i ościeżnic drewnianych. • Roboty posadzkarskie: Wzmocnienie belek stropowych, wyrównanie poziomu posadzki poddasza. Wyłożenie podłogi płytą OSB-3 gr. 25mm, ułożenie na całej powierzchni podkładu piankowego i paneli podłogowych z płyt HDF klasy min. AC4 • Roboty malarskie: PIĘTRO – tynkowanie jednostronne (gr. 3mm+2mm) gipsem szpachlowym, wykonanie ręczne. Następnie malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi. • Roboty elektryczne: Wymiana istniejącej instalacji elektrycznej, wymiana łączników, przycisków, wtyczek ze stykiem ochronnym. • Roboty sanitarne: Wykonanie podłączeń sanitarnych – rurociągów c.o., rur wielowarstwowych wraz z otulinami, połączenie 3 szt. grzejników panelowych. 3.2.1. Miejsce realizacji: Rybno ul. Długa 21 Otoczenie wpisane jako strefa ochrony konserwatorskiej. Obiekt, na którym ma odbyć się wykonanie konstrukcji dachowej nie jest objęty ochroną konserwatorską. 1)Informacje szczegółowe: a)Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie zobowiązany jest do wykonania i oznakowania oraz zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót na czas ich realizacji i zapewni bezpieczne dojście i dojazd do terenu robót. 2)Dalszy opis przedmiotu zamówienia wraz z technologią wykonania robót budowlanych określony został w dokumentach opisanych w punkcie 3.3. SIWZ. Oferent przed złożeniem oferty ma obowiązek sprawdzić zakres i rodzaj robót z projektem technicznym i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie ryczałtowej. Przedmiar robót jest dla Wykonawcy wiążący. 3)W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny oferty Wykonawca zobligowany będzie do wykonania oraz zapewnienia: a)sprawnej organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy, b)zapewnienie zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż., c)w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność, d)zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, e)prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy, f)wykonanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, m.in. w przypadku awarii pojazdów oraz urządzeń silnikowych w wyniku której wystąpił niekontrolowany wyciek materiałów ropopochodnych, Wykonawca winien postępować zgodnie z Zarządzeniem Nadleśniczego Nadleśnictwa Wejherowo nr 29/2013 z dnia 01.08.2013r., stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ g) przy realizacji zamówienia zagwarantowania, aby wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy posiadały dopuszczenie do obrotu oraz właściwe deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami. Wykonawca, ww. dokumenty na żądanie Zamawiającego dostarczy przy odbiorze końcowym. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów, h)wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zalecaniami inspektora nadzoru Zamawiającego, oraz zgodnie z wymogami dokumentacji technicznej i wytycznymi niniejszej Specyfikacji, a także z pozostałymi załącznikami. i)Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie z korzystania) z dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 4)Na cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji – min. 60 miesięcy lub więcej jeżeli Wykonawca chce uzyskać dodatkowe punkty z zakresie kryteriów oceny ofert. Okres rękojmi będzie równy okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. 3.2.2. Warunki zapłaty za wykonane roboty: a)Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. b)Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram wykonania poszczególnych etapów robót. c)Zapłata za wykonane prace nastąpi na podstawie faktury końcowej, po bezusterkowym odbiorze przedmiotu zamówienia. d)Faktura płatna będzie przelewem w terminie 30 dni od daty jej doręczenia na konto bankowe wskazane na fakturze i w umowie. e)Do faktury Wykonawca zobligowany będzie doręczyć protokół odbioru końcowego bez zastrzeżeń wraz z dokumentami potwierdzającymi rozliczenie się wykonawcy z podwykonawcami, o których mowa w umowie. 3.3. Przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację techniczną i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: -Załącznik nr 9 do SIWZ - Dokumentacja techniczna -Załącznik nr 10 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -Załącznik nr 11 do SIWZ - Przedmiar robót 3.4. Wykonawca musi udzielić minimum 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru oraz minimum 60 m-cy rękojmi od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 3.5. Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane były wykonywane w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu obiektu, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. W celu bezkolizyjnego korzystania przez mieszkańców z wjazdów i dojść do swoich posesji, dodatkowo bezpieczne dojście do kancelarii, Wykonawca na minimum 2 dni przed rozpoczęciem robót, powiadomi poszczególnych mieszkańców oraz Zamawiającego, o terminie i zakresie robót wykonywanych w tym czasie. Wszelkie spory mogące wyniknąć z powstałej sytuacji będą rozstrzygane na indywidualnych spotkaniach, przy udziale przedstawicieli – Nadleśnictwa, inspektora nadzoru, Wykonawcy i mieszkańca posesji. 3.6. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 3.7. Materiały z rozbiórki, nie nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca podda unieszkodliwieniu na własny koszt. 3.8. Materiały z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania należy przekazać Zamawiającemu (miejsce składowania - plac budowy). Należy sporządzić protokół przyjęcia na magazyn, dodatkowo Wykonawca ma prawo zakupić wyżej wymieniony materiał od Nadleśnictwa. 3.9. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.10. W trakcie prac Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłej dostawy wody, energii oraz odbiorów nieczystości ciekłych i umożliwienia odbioru nieczystości stałych. Nadleśnictwo dopuszcza możliwość zawarcia indywidualnej umowy z głównym najemcą budynku, na podstawie Kodeksu Cywilnego, do rozliczenia dochodzi bezpośrednio z najemcą. 3.11. Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 3.12. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. 3.13. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 3.14. Wykonawca wykona, przygotuje oraz złoży u Zamawiającego (podczas odbioru końcowego robót) w 1 egz. w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zawłaszcza: a)protokoły z badania materiałów, b)dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, c)inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania, 3.15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 3.16. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia w podziale na części. 3.17. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ. 3.18. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ oraz dokumentacji technicznej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z dokumentacją techniczną oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 3.19. Zamawiający wskazuje zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności związane z pracami wykonywanymi pod nadzorem w zakresie ogólnobudowlanym,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1.W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 500 zł (słownie: dwa tysiąc pięćset złotych). 8.2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a)pieniądzu b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 8.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGŻ BNP Paribas S.A. nr konta: 19 2030 0045 1110 0000 0013 6630 z adnotacją na blankiecie przelewu: „Wadium –. „Wykonanie konstrukcji więźby dachowej wraz z pokryciem dachowym na budynku mieszkalnym jednorodzinnym - leśniczówki Rybno”. 8.4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, zaleca się w interesie wykonawcy, w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie Zamawiającego tj. w pokoju nr 07 przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Kasa Zamawiającego czynna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00-14.00 Nie ma obowiązku załączać oryginału dokumentu wadium do oferty. Jeśli Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej zostanie jednak złożone w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty, zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 8.5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. Jeśli treść wnoszonego wadium będzie ograniczać w jakikolwiek sposób bezwarunkowy i na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę wadium Zamawiający uzna, że wadium zostało nieskutecznie wniesione i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a Pzp odrzuci ofertę wykonawcy. 8.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczeń o których mowa w punkcie 8.2. niniejszej SIWZ, gwarancja/poręczenie ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)oznaczenie postępowania, c)określenie przedmiotu postępowania, d)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e)kwotę gwarancji, f)termin ważności gwarancji. W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jako zobowiązanego należy oznaczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8.7. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8.8. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 8.9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1)Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2)Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4)W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP oraz wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 8.11. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.12. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach