Przetargi.pl
Modernizacja dachu Zespołu Szkół Technicznych w Słupsku

Zespół Szkół Technicznych w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Szymanowskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598423492, 500205198 , fax. 598423492
  • Data zamieszczenia: 2020-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych w Słupsku
    Szymanowskiego 5
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598423492, 500205198, fax. 598423492
    REGON: 00018512300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drzewniak.slupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dachu Zespołu Szkół Technicznych w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na części dachu Zespołu Szkół Technicznych w Słupsku oznaczonego nr B (zgodnie z dokumentacją projektową) o pow. ok 252 m2 realizowane w ramach zadania pn.: „Modernizacja dachu Zespołu Szkół Technicznych” w Słupsku przy ul. Karola Szymanowskiego 5. 2. Przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac (również organizacją zaplecza budowy) Wykonawca na swój koszt i odpowiedzialność bezwzględnie: 1) sporządzi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla przedmiotowej budowy, przygotowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. 2003, nr 120, poz. 1126); 2) wykona plan organizacji terenu budowy; 3) sporządzi harmonogram rzeczowo – finansowy, określający terminy wykonania poszczególnych robót budowlanych; 4) uzyska decyzję o zajęciu pasa drogowego (jeżeli prowadzone prace będą tego wymagały) i pokryje wszelkie koszty z tym związane; Niniejsza dokumentacja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 3. W ramach zamówienia należy wykonać w szczególności następujący zakres prac zgodny z dokumentacją projektową: 1) rozbiórka pokrycia dachowego, obróbek blacharskich i łat; 2) rozbiórka orynnowania przeznaczonego do ponownego montażu; 3) wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki; 4) wykonanie izolacji z membrany dachowej; 5) wykonanie nowych łat i kontrłat; 6) wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachy trapezowej; 7) wykonanie nowych obróbek blacharskich; 8) montaż w połaciach nowych okien dachowych, wyłazów oraz podestów kominiarskich; 9) montaż uprzednio rozebranych rynien i rur spustowych z dostosowaniem do nowego pokrycia; 10) wzmocnienie istniejącej konstrukcji dachowej poprzez montaż dodatkowych elementów konstrukcyjnych; 11) wykonanie docieplenia połaci dachowej; 12) wykonanie zabudowy z płyt gipsowo-kartonowych; 13) wyposażenie istniejącego wyłazu strychowego oraz przejścia do części A w stolarkę o odporności ogniowej EI30; 14) częściowe przemurowanie istniejących kominów; 15) częściowe obniżenie istniejących kominów; 16) wykonanie obróbek blacharskich oraz obudowy kominów blachą stalową płaską. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja budowlana ( w zakresie części B) stanowiąca załączniki nr 11-14 do SIWZ. 5. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych przedłoży Zamawiającemu komplet wniosków materiałowych zatwierdzonych przez projektanta robót przewidzianych do wykonania w niniejszym zamówieniu. 6. Zaplecze budowy przekazane przez Zamawiającego zostanie przygotowane przez Wykonawcę na jego koszt i jego ryzyko. Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje kabinę WC i śmietnik. 7. Teren budowy i zaplecza należy odpowiednio oznakować. Wymagane jest: 1) wywiezienie wszystkich odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac budowlanych i ich utylizacja, 2) ochrona zieleni, 3) po wykonaniu prac budowlanych doprowadzenie terenu budowy i zaplecza do stanu należytego. 8. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę materiałów, rozwiązań, technologii etc. równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 10. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. 11. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP w powiązaniu z art. 36 ust. 2 pkt. 8a tejże ustawy, stawia następujące wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących całość robót ciesielskich i dekarskich pod nadzorem kierownika budowy o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”; b) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy, 2. 6.8. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – oświadczenie, które Wykonawca składa zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca, który złożył odrębną ofertę w stosunku do Wykonawcy, z którym należy do tej samej grupy kapitałowej, powinien, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami należącymi do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. 4. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zdolności lub sytuację innego podmiotu, zobowiązany jest przedłożyć, stosownie do art. 22a ust. 2 ustawy, wraz z oświadczeniami, o których mowa w ust. 1, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa powyżej, powinno być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca. Do oferty należy załączyć również dokument, z którego takie upoważnienie będzie wynikało.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach