Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku ogłasza przetarg
- Adres: 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 3665400 , fax. 024 3665421
- Data zamieszczenia: 2010-01-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Pl. Dąbrowskiego 2 2
09-402 Płock, woj. mazowieckie
tel. 024 3665400, fax. 024 3665421
REGON: 61103840300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie konserwacji, napraw, przeglądów technicznych kserokopiarek, drukarek wraz z wymianą części i dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie konserwacji, napraw, przeglądów technicznych kserokopiarek, drukarek wraz z wymianą części i dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń 2. W zakres prac naprawczo-konserwacyjnych wchodzi: 1) Konserwacja i czyszczenie urządzeń, zgodnie z zaleceniami ich producentów dotyczącymi eksploatacji tych urządzeń, 2) Diagnostyka awarii, 3) Prace naprawczo-konserwacyjne urządzeń będących po okresie gwarancji, mające na celu zabezpieczenie bezawaryjnej pracy urządzeń we wszystkich jednostkach zamawiającego, 4) Jednorazowa konserwacja: - Czyszczenie systemu optycznego (lustra, soczewki, itp.); - Czyszczenie elektrod i regulacja, - Czyszczenie mechanizmów pobierania i prowadzenia papieru, separatorów, itp., - Czyszczenie zespołów utrwalania i wywoływania, - Sprawdzenie jakości kopii i poprawnego działania wszystkich funkcji myszy, - Czyszczenie zespołu transportu papieru, zespołu wywołującego, - Czyszczenie i odkurzanie wnętrza maszyny i inne, wykonywane zgodnie z instrukcją serwisową producenta określoną dla danego modelu kserokopiarki i drukarki. 5) Dostawa nowych części zamiennych wraz z wymianą uszkodzonych lub zużytych części w urządzeniach z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych, tj. tonerów. 3. Wymagania zamawiającego: 1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi w sposób zgodny z aktualną wiedzą techniczną. 2) Wykonawca będzie zobowiązany utrzymywać gotowość do świadczenia w siedzibie zamawiającego usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia w godzinach od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, 3) Wykonawca przystąpi do realizacji zlecenia wyłącznie po pisemnym zaakceptowaniu oszacowanej wartości naprawy przez zamawiającego, 4) Pracownik serwisu będzie zobowiązany do wykonania - przed i po każdej wizycie serwisu kontrolnej kopii, 5) Pracownik serwisu każdorazowo po wykonaniu czynności objętych przedmiotem zamówienia, musi sporządzić kartę pracy, 6) Podstawą wystawienia faktury będzie karta pracy, w której wykonawca jednoznacznie określi rodzaj wykonanej usługi. Karta pracy winna być podpisana przez upoważnionych przedstawicieli zamawiającego i Wykonawcy, 7) Naprawa oraz konserwacja kserokopiarek i drukarek będzie wykonywana w jednostkach organizacyjnych zamawiającego, tylko w wyjątkowych sytuacjach w punkcie serwisowym, gdy naprawa na miejscu okaże się niemożliwa, 8) W przypadku, gdy naprawa odbywać się będzie w punkcie serwisowym Wykonawcy, transport naprawianych urządzeń odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy, 9) Wykonawca w cenie 1 roboczogodziny musi uwzględnić koszty dojazdu do jednostek zamawiającego, koszty transportu kserokopiarek i drukarek, czas na wykonanie naprawy, np. wymiana bębna światłoczułego, wymiana listwy, lub wymiana innych części. Cena 1 roboczogodziny jest taka sama dla wszystkich typów kserokopiarek i drukarek bez względu na rodzaj wykonywanej naprawy, 10) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonaną naprawę na okres minimum 6 miesięcy, 11) Udzielana przez wykonawcę gwarancja, o której mowa w pkt 10 nie dotyczy wymienianych w czasie naprawy lub konserwacji części, na które wykonawca udziela gwarancji zgodnie z gwarancją udzielaną przez producenta, 12) Wszystkie zastosowane przez wykonawcę części zamienne do kserokopiarek i drukarek muszą być oryginalne i technicznie nowe, 13) Wymagany przez zamawiającego rzeczywisty czas reakcji (przybycia) służb serwisowych na zgłoszoną przez zamawiającego potrzebę naprawy lub konserwacji wynosi maksymalnie do 1 dnia roboczego, licząc od chwili zgłoszenia, 14) Wymagany przez zamawiającego maksymalny czas naprawy - 3 dni robocze licząc od momentu przystąpienia do naprawy. 15) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zastosował wymagane przez producentów sprzętu określonego w załączniku nr 3 do SIWZ (Formularz cenowy) tonery i wkłady drukujące. 4. Wykaz rodzajowy i ilościowy kserokopiarek, drukarek, faksów, tonerów i wkładów drukujących został określony w załączniku nr 3 do SIWZ (formularzu cenowym). 5. Przez miejsca świadczenia usługi i dostaw będących przedmiotem niniejszego zamówienia należy rozumieć jednostki organizacyjne znajdujące się w obiektach i budynkach Zamawiającego: 1) budynek w Płocku przy Plac Dąbrowskiego 2 mieszczący: Rektorat, Instytut Matematyki i Informatyki, Bibliotekę Uczelnianą, Akademickie Liceum Ogólnokształcące, Administrację, 2) budynek Instytutu Neofilologii w Płocku przy ul. Kościuszki 20, 3) budynki: Instytutu Pedagogiki oraz Studium Wychowania Fizycznego i Sportu w Płocku przy ul. Gałczyńskiego 28, 4) budynek Domu Studenta Nr 1 w Płocku przy ul. Nowowiejskiego 6, 5) budynki Instytutu Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym 55 gm. Stara Biała pow. płocki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163, z późn. zm.), dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tzn.: 1) prowadzą działalność gospodarczą w przedmiotowym zakresie, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności Gospodarczej. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych i dostarczonych dokumentów do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów, oświadczeń: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w oparciu o załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. B. Do oferty należy załączyć również: 1. Wypełniony formularz oferty i formularz cenowy załączony do SIWZ, w oparciu o załącznik Nr 1 i Nr 3 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3. Informacje dotyczące podwykonawców - w oparciu o załącznik Nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje - nie dotyczy. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej: - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Dokumenty, o których mowa w ust A. pkt 1, 2 oraz ust. B. pkt 2 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana, jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faxów dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki (tonery i bębny)
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i telefaksów; sprawa 14/V/2016
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH, KOPIUJĄCYCH ORAZ FAKSÓW
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa fabrycznie nowych nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek, kserokopiarek, faksów dla potrzeb Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa tuszy, tonerów do szpitala przez okres 20 miesięcy DZP/69/2016
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa tonerów do drukarek laserowych
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
Dodano: 2016-06-02