Przetargi.pl
Wykonanie konserwacji i napraw przy uźyciu przez Wykonawcę własnego materiału i sprzętu w nieruchomościach stanowiących własność gminną lub osób fizycznych, a zarządzanych przez AN Łódź - Polesie Koziny - znak sprawy 4/2009.

Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Koziny" ogłasza przetarg

  • Adres: 91-087 Łódź, ul. Wapienna 15
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (042) 2537000, 2537012 , fax. (042) 2537005
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Koziny"
    ul. Wapienna 15 15
    91-087 Łódź, woj. łódzkie
    tel. (042) 2537000, 2537012, fax. (042) 2537005
    REGON: 47205112100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koziny-lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie konserwacji i napraw przy uźyciu przez Wykonawcę własnego materiału i sprzętu w nieruchomościach stanowiących własność gminną lub osób fizycznych, a zarządzanych przez AN Łódź - Polesie Koziny - znak sprawy 4/2009.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie konserwacji i napraw przy uźyciu przez Wykonawcę własnego materiału i sprzętu w nieruchomościach stanowiących własność gminną lub osób fizycznych, a zarządzanych przez AN Łódź - Polesie Koziny. Zakres usług świadczonych przez Wykonawcę obejmują następujące czynności: 1.Usuwanie usterek i skutków awarii (niezależnie od dnia tygodnia) a) wodno-kanalizacyjnych, b) ogólnobudowlanych, c) c.o i c.w, d) gazowych, e) stolarsko-szklarskich i ślusarskich, f) elektrycznych 2. Dokonywanie napraw a) dekarsko-murarskich oraz innych robót ogólnobudowlanych, b) konserwacji instalacji elektrycznej, zimnej wody i ciepłej wody, gazowych w zakresie pionów i instalacji wewnętrznej mieszkań stanowiących własność Miasta, c) usuwanie skutków awarii, d) zabezpieczenie obiektów przed okresem zimowym (udrażnianie studzienek wod.- kan., instalacji deszczowej, otworów okiennych i drzwiowych w klatkach schodowych i innych pomieszczeniach wspólnego użytku oraz instalacji w pralniach i W.C) oraz przygotowanie węzłów przed rozruchem c.o. tj.: * przygotowanie węzłów przed rozruchem co. * wyłączenie węzła po zakończeniu sezonu grzewczego, e) udział w eksmisjach najemców z lokali stanowiących własność Miasta oraz zabezpieczenie lokalu przed dostępem osób trzecich, f) dokonywanie odczytów wodomierzy, gazomierzy, liczników Zakładu Energetycznego dotyczących części wspólnych nieruchomości, g) zgłaszanie do Zamawiającego zauważonych usterek, zagrożeń budowlanych i innych nieprawidłowości. Zakres: Wykonawca zobowiązany jest przed każdym sezonem grzewczym przygotować instalację wewnętrzną centralnego ogrzewania do rozruchu tj. - wykonać odpowietrzenie instalacji, - uzupełnić zład do wymaganych parametrów, - sprawdzić ciśnienie w naczyniach wyrównawczych, - kontrolować działanie instalacji do osiągnięcia 100% pewności, że instalacja c.o jest odpowietrzona i pracuje w sposób właściwy. Wykonawca powyższe prace będzie realizował bez konieczności wystawiania zleceń i bez wezwań administratora. Należność za wykonane czynności Wykonawca odbierze po uzyskaniu pełnej sprawności instalacji potwierdzonej protokołem zakończenia prac. Na wykonane czynności Wykonawca udziela gwarancji. W sytuacji wadliwego działania instalacji Wykonawca w ramach gwarancji usunie powstałą wadę, bez pobierania dodatkowej opłaty. W przypadku konieczności użycia nowych materiałów Wykonawca jego koszt doliczy do faktury wystawianej za uruchomienie węzła i instalacji w budynku. Zamówieniem objęte są: roboty ogólnobudowlane konserwacyjne, wod.- kan., co., cw., stolarsko-szklarskie, gazowe, elektryczne, wyszczególnione w cenniku stanowiącym załącznik do zamówienia, oraz inne roboty z zakresu ww o wartości jednostkowej do 2500 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia a ponadto: - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonali lub wykonują co najmniej 3 (trzy) usługi tożsame swoim rodzajem z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia tj. usługi konserwacyjno-ogólnobudowlane z branż wod.-kan., co., stolarsko-szklarskich, gazowych, elektrycznych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Załącznik nr 4 SIWZ ). Wskazane usługi muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ww warunek mogą spełniać łącznie, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) na okres obejmujący co najmniej termin realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wymaganych w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków, wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty wskazanych poniżej dokumentów (zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami): a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem, zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę co najmniej 100.000,00 zł przez okres realizacji zamówienia, d) wykazu wykonanych lub wykonywanych usług odpowiadających wymaganiom określonym w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 lit. e SIWZ, na wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, 2. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 i Załącznik nr 3 a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (każda zapisana strona). Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IV ust. 2 pkt 1 lit. a SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w Kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt 1 powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego, lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania-wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wszelkie dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2, składane są w formie określonej w rozdziale IV ust. 2 pkt 3 SIWZ. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 1) Dopuszczalne jest składanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółek cywilnych. 2) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Razem z ofertą musi zostać złożone pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczona kopia. Do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a, b, uważa się za spełnione, jeżeli każdy z wykonawców wykaże się ich spełnieniem. Pozostałe warunki wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IV ust. 2 pkt 2 SIWZ powinno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana zamawiający może przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koziny-lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach