Przetargi.pl
Wykonanie konserwacji i czyszczenia kanalizacji deszczowej w pasie dróg powiatowych Powiatu Pruszkowskiego.

Powiat Pruszkowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7381400 , fax. 22 7289247
  • Data zamieszczenia: 2018-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pruszkowski
    ul. Drzymały 30
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 22 7381400, fax. 22 7289247
    REGON: 013267144
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pruszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie konserwacji i czyszczenia kanalizacji deszczowej w pasie dróg powiatowych Powiatu Pruszkowskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji i oczyszczenie kanalizacji deszczowej w pasie dróg powiatowych Powiatu Pruszkowskiego. 1. Zakres prac: 1) oczyszczenie przepustów o śr. 0,4 m z namułu z wywozem urobku na odległość do 10 km - 200 mb; 2) mechaniczne czyszczenie wpustów deszczowych i przykanalików z wywozem namułu na odległość do 10 km - 120 kpl.; 3) mechaniczne czyszczenie studzienek rewizyjnych i chłonnych o średnicy wewnętrznej 1200 mm - grubość osadu do 30 cm z wywozem osadu na odległość do 10 km - 60 szt.; 4) mechaniczne czyszczenie studzienek rewizyjnych i chłonnych o średnicy wewnętrznej 1200 mm - dodatek za każde 10 cm ponad 30 cm grubości osadu - 200 szt.; 5) oczyszczenie przepustów podchodnikowych z wywozem namułu samochodami samowyładowczymi na odległość do 10 km - 150 mb; 6) mechaniczne czyszczenie kanałów kołowych sieci zewnętrznej o śr. 0,40 m wypełnionych osadem do ½ wysokości kanału z wywozem osadu samochodami samowyładowczymi na odległość do 10 km - 850 mb; 7) oczyszczenie ekodrenów przy odwodnieniu poprzecznym - 40 mb; 8) oczyszczenie separatorów substancji ropopochodnych o poj, do 2 m3 -10 szt.; 9) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych - 100 szt.; 10) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 70 szt.; 11) demontaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głęb. 3 m - wykopy nawodnione - 10 kpl.; 12) wymiana uszkodzonych kręgów - 20 szt.; 13) wymiana kołnierzy i pokryw żeliwnych włazów studni rewizyjnych kanałowych - 10 szt.; 14) wymiana pokryw żeliwnych włazów studni rewizyjnych kanałowych - 10 szt.; 15) wymiana kratek ściekowych ulicznych kompletnych (skrzynka i kratka) - 25 szt.; 16) wypompowanie i wywiezienie wody - 5 h. 2. Warunkiem przystąpienia do robót będzie wykonanie, zatwierdzenie i wprowadzenie uproszczonego projektu organizacji ruchu na czas robót. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem opisuje Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załącznik do SIWZ. Podane powyżej ilości (mb, kpl, szt., h) są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększania bądź zmniejszenia podanych ilości wg bieżących potrzeb z zachowaniem warunku nie przekroczenia wartości umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232130-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1) formularz oferty – /zał. nr 1/; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – /zał. nr 2/; 3) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – /zał. nr 3/; 4) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru – załącznik Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach