Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Zofii Makowieckiej w miejscowości Wola Suchożebrska

Gmina Suchożebry ogłasza przetarg

  • Adres: 08-125 Suchożebry, Aleksandry Ogińskiej 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256314515
  • Data zamieszczenia: 2023-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchożebry
    Aleksandry Ogińskiej 11
    08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie
    tel. 256314515
    REGON: 711582606
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.suchozebry.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Zofii Makowieckiej w miejscowości Wola Suchożebrska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem postępowania jest zadanie pn: Przebudowa ulicy Zofii Makowieckiej w miejscowości Wola Suchożebrska wtym:Zadanie 1: Wykonanie nakładki bitumicznej na istniejącej nawierzchni drogi, wykonanie chodnika i oraz kanalizacjideszczowej wzdłuż drogi.Zadanie 2: Budowa sieci kanalizacji deszczowej i przebudowa sieci wodociągowej.2 Zakres zadania 1: wykonanie frezowania na zimno, wykonanie chodnika o szerokości 2,5m z kostki brukowej bezfazowej ogr.8cm, przebudowa istniejących zjazdów i wlotów na drogi boczne, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwaścieralna 4cm, krawężniki, obrzeża, odmulenie istniejącego rowu, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego orazurządzeń bezpieczeństwa ruchu.3 Zakres zadania 2: Budowa sieci kanalizacji deszczowej odwadniającej pas drogi gminnej (ul. Zofii Makowieckiej) i placprzy boisku oraz przebudowie istniejącej sieci wodociągowej kolidującej z projektowaną kanalizacją deszczową w tym:ułożenie kanałów deszczowych o długości 1350 m, wpustów deszczowych oraz roboty towarzyszące i odtworzeniowe.4 Szczegółowy zakres zamówienia został określony w:a. Specyfikacji Warunków Zamówieniab. Materiałach do zgłoszenia robót budowlanych - (dla zadania 1), stanowiącym załącznik nr 11 do SWZc. Projekcie budowlanym (dla zadania2), stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ,d. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej załącznik nr 13 do SWZ,e. Przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.5 Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia co najmniej: 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane orazgwarancji na dostarczone urządzenia (materiały) zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta, jednak na okres niekrótszy niż 24 miesięcy;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232130-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 Ustala się wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: Trzydzieści tysięcy i 00/100 zł);3 Wykonawca wnosi wadium:- w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim O/Suchożebry nr 69 92210000 0130 0215 2000 0030, z dopiskiem „: Przebudowa ulicy Zofii Makowieckiej w miejscowości Wola SuchożebrskaGIK.271.4.2023”- w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2022.2080 t.j.).4 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związaniaofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy. Przy czym za termin wniesieniawadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.5 Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:- musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w specyfikacji,- musi odpowiadać co do terminu ważności, terminowi związania ofertą określonemu w specyfikacji,- musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu wraz zklauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), ztreści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wterminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościachokreślonych w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych,- musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela).6 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi być przekazane zamawiającemu jako oryginał gwarancji lubporęczenia, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniezamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresieprzeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz.835).O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości conajmniej 1 000 000,00 zł (Jeden milion 00/100 zł).d) zdolności technicznej lub zawodowej;Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:d.1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składaniaofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:- co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą budowę, przebudowę lub remont drogi o nawierzchni bitumicznej lubbetonowej lub mineralno-bitumicznej na odcinku o długości min. 500 mb. oraz- co najmniej jedną robotę budowlaną która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie kanalizacji deszczowej lubsanitarnej w ciągu drogi/ dróg/ ulic lub skrzyżowania dróg na odcinku o długości min. 300 mb.;d.2) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanierobotami budowlanymi, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne dowykonania zamówienia, tj.:- min. jedną osobą posiadająca uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościinstalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych- min. jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościdrogowej;wydanymi na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j.).Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające imuprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające imuprawnienia wydane obywatelom Państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zzastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j.) oraz ustawy o zasadachuznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2020.220 t.j.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach