Przetargi.pl
„Wykonanie konserwacji cząstkowych nawierzchni dróg bitumicznych grysami na sucho z użyciem emulsji asfaltowej bez pionowego obcinania krawędzi uszkodzonego miejsca”

Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, Grunwaldzka 62A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie
    Grunwaldzka 62A
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 510751190
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie konserwacji cząstkowych nawierzchni dróg bitumicznych grysami na sucho z użyciem emulsji asfaltowej bez pionowego obcinania krawędzi uszkodzonego miejsca”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1: „Wykonanie konserwacji cząstkowych nawierzchni dróg bitumicznych grysami na sucho z użyciem emulsji asfaltowej bez pionowego obcinania krawędzi uszkodzonego miejsca- teren działania Obwodu Drogowego nr 1 w Ostródzie – gmina i miasto Ostróda, gmina Miłomłyn”1. Zamówienie realizowane będzie w następujących ilościach:Zamówienie podstawowe (gwarantowane): Część Nr 1: 60 000,00 m2, w tym:W roku 2023 – 20 000,00 m2 Etap I 13 000,00 m2 Etap II 3 000,00 m2 Etap III 4 000,00 m2W roku 2024 - 20 000,00 m2Etap I 13 000,00 m2 Etap II 3 000,00 m2 Etap III 4 000,00 m2W roku 2025 - 20 000,00 m2Etap I 13 000,00 m2 Etap II 3 000,00 m2 Etap III 4 000,00 m22. Konserwacja cząstkowa powinna być wykonana: remonterami drogowymi.3. Prace Etapu I w 2023 r. /2024 r./ 2025 r. należy rozpocząć w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych Planowany termin przesłania zakresu robót Etapu I to: marzec, kwiecień (w zależności od zakończenia sezonu zimowego).4. Zakres robót na wykonanie Etapu II w 2023 r. /2024 r./ 2025 r. zostanie przedstawiony w sezonie letnim, tj. lipiec, w zależności od zaistniałej potrzeby rozpoczęcia prac. Prace należy rozpocząć w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych.5. Zakres robót na wykonanie Etapu III w 2023 r. /2024 r./ 2025 r. zostanie przedstawiony w sezonie – jesiennym tj. wrzesień, październik, listopad, w zależności od zaistniałej potrzeby rozpoczęcia prac. Prace należy rozpocząć w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych.6. Przesłanie zakresu danego etapu traktuje się jako przekazanie terenu budowy na czas wykonywania danego etapu. Przed przystąpieniem do wykonywania ETAPU I w 2023 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy dziennik budowy oraz książkę obmiarów.7. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia etapu zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy.8. Po zakończeniu Etapu I, Etapu II i Etapu III w latach 2023 r., 2024 r., 2025 r. nastąpią odbiory częściowe dotyczące poszczególnych etapów robót. Gotowość do odbiorów częściowych poszczególnych etapów Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wpisać do dziennika budowy.Po zakończeniu ETAPU III w 2025 r. nastąpi odbiór końcowy robót. Gotowość do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wpisać do dziennika budowy.9. Do odbiorów robót Zamawiający przystąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia danego etapu.10. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania konserwacji cząstkowych w 2023 r., w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania konserwacji cząstkowych odpowiednio w 2024 r. oraz odpowiednio w 2025 r., w celu zaopiniowania i zatwierdzenia.11. Wykonanie konserwacji cząstkowych należy prowadzić każdego dnia, od otrzymania zakresu prac, przy sprzyjających warunkach atmosferycznych.12. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania konserwacji cząstkowych będzie uzgadniał lokalizację robót z osobą wyznaczoną do kierowania i koordynowania spraw związanych z realizacją umowy.13. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.14. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik do SWZ.15. Zamawiający przewiduje możliwość wezwania Wykonawcy do usunięcia ubytków nawierzchni wymagających pilnej naprawy w okresie między etapami robót (zgłoszenie awaryjne), gdy zaistnieje konieczność wykonania konserwacji cząstkowych dróg, na których wskutek niekorzystnych warunków atmosferycznych powstaną ubytki i przejazd nimi będzie prowadził do zaistnienia ryzyka uszkodzenia pojazdu. W zaistniałej sytuacji Zamawiający na piśmie wezwie Wykonawcę do wykonania konserwacji cząstkowych, a Wykonawca podejmie działania w czasie od 24 do 72 godzin (kryterium oceny ofert – czas reakcji).16. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia będzie uzgadniał lokalizację robót z Kierownikiem lub Majstrem Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie.Część nr 2: „Wykonanie konserwacji cząstkowych nawierzchni dróg bitumicznych grysami na sucho z użyciem emulsji asfaltowej bez pionowego obcinania krawędzi uszkodzonego miejsca- teren działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie- gmina Dąbrówno, gmina Grunwald”.1. Zamówienie realizowane będzie w następujących ilościach:Zamówienie podstawowe (gwarantowane): Część Nr 2: 48 000,00 m2, w tym: W roku 2023 – 16 000,00 m2 Etap I 11 000,00 m2 Etap II 2 000,00 m2 Etap III 3 000,00 m2 W roku 2024 - 16 000,00 m2 Etap I 11 000,00 m2 Etap II 2 000,00 m2 Etap III 3 000,00 m2W roku 2025 - 16 000,00 m2 Etap I 11 000,00 m2 Etap II 2 000,00 m2 Etap III 3 000,00 m22. Konserwacja cząstkowa powinna być wykonana: remonterami drogowymi.3. Prace Etapu I w 2023 r. /2024 r./ 2025 r. należy rozpocząć w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych Planowany termin przesłania zakresu robót Etapu I to: marzec, kwiecień (w zależności od zakończenia sezonu zimowego).4. Zakres robót na wykonanie Etapu II w 2023 r. /2024 r./ 2025 r. zostanie przedstawiony w sezonie letnim, tj. lipiec, w zależności od zaistniałej potrzeby rozpoczęcia prac. Prace należy rozpocząć w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych.5. Zakres robót na wykonanie Etapu III w 2023 r. /2024 r./ 2025 r. zostanie przedstawiony w sezonie –jesiennym tj. wrzesień, październik, listopad, w zależności od zaistniałej potrzeby rozpoczęcia prac. Prace należy rozpocząć w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych.6. Przesłanie zakresu danego etapu traktuje się jako przekazanie terenu budowy na czas wykonywania danego etapu. Przed przystąpieniem do wykonywania ETAPU I w 2023 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy dziennik budowy oraz książkę obmiarów.7. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia etapu zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy.8. Po zakończeniu Etapu I, Etapu II i Etapu III w latach 2023 r. /2024 r./ 2025 r. nastąpią odbiory częściowe dotyczące poszczególnych etapów robót. Gotowość do odbiorów częściowych poszczególnych etapów Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wpisać do dziennika budowy.Po zakończeniu ETAPU III w 2025 r. nastąpi odbiór końcowy robót. Gotowość do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wpisać do dziennika budowy.9. Do odbiorów robót Zamawiający przystąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia danego etapu.10. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania konserwacji cząstkowych w 2023 r., w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania konserwacji cząstkowych odpowiednio w 2024 r. oraz odpowiednio w 2025 r., w celu zaopiniowania i zatwierdzenia.11. Wykonanie konserwacji cząstkowych należy prowadzić każdego dnia, od otrzymania zakresu prac, przy sprzyjających warunkach atmosferycznych.12. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania konserwacji cząstkowych będzie uzgadniał lokalizację robót z osobą wyznaczoną do kierowania i koordynowania spraw związanych z realizacją umowy.13. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.14. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik do SWZ.15. Zamawiający przewiduje możliwość wezwania Wykonawcy do usunięcia ubytków nawierzchni wymagających pilnej naprawy w okresie między etapami robót (zgłoszenie awaryjne), gdy zaistnieje konieczność wykonania konserwacji cząstkowych dróg, na których wskutek niekorzystnych warunków atmosferycznych powstaną ubytki i przejazd nimi będzie prowadził do zaistnienia ryzyka uszkodzenia pojazdu. W zaistniałej sytuacji Zamawiający na piśmie wezwie Wykonawcę do wykonania konserwacji cząstkowych, a Wykonawca podejmie działania w czasie od 24 do 72 godzin (kryterium oceny ofert – czas reakcji).16. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia będzie uzgadniał lokalizację robót z Kierownikiem lub Majstrem Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie.Część nr 3: „Wykonanie konserwacji cząstkowych nawierzchni dróg bitumicznych grysami na sucho z użyciem emulsji asfaltowej bez pionowego obcinania krawędzi uszkodzonego miejsca- teren działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu - gmina i miasto Morąg, gmina Łukta”1. Zamówienie realizowane będzie w następujących ilościach:Zamówienie podstawowe (gwarantowane): Część Nr 3: 52 230,00 m2, w tym: W roku 2023 – 17 410,00 m2 Etap I 10 310,00 m2 Etap II 3 200,00 m2 Etap III 3 900,00 m2 W roku 2024 - 17 410,00 m2Etap I 10 310,00 m2 Etap II 3 200,00 m2 Etap III 3 900,00 m2W roku 2025 - 17 410,00 m2Etap I 10 310,00 m2 Etap II 3 200,00 m2 Etap III 3 900,00 m22. Konserwacja cząstkowa powinna być wykonana: remonterami drogowymi.3. Prace Etapu I w 2023 r. /2024 r./ 2025 r. należy rozpocząć w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych Planowany termin przesłania zakresu robót Etapu I to: marzec, kwiecień(w zależności od zakończenia sezonu zimowego).4. Zakres robót na wykonanie Etapu II w 2023 r. /2024 r./ 2025 r. zostanie przedstawiony w sezonie letnim, tj. lipiec, w zależności od zaistniałej potrzeby rozpoczęcia prac. Prace należy rozpocząć w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych.5. Zakres robót na wykonanie Etapu III w 2023 r. /2024 r./ 2025 r. zostanie przedstawiony w sezonie – jesiennym tj. wrzesień, październik, listopad, w zależności od zaistniałej potrzeby rozpoczęcia prac. Prace należy rozpocząć w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych.6. Przesłanie zakresu danego etapu traktuje się jako przekazanie terenu budowy na czas wykonywania danego etapu. Przed przystąpieniem do wykonywania ETAPU I w 2023 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy dziennik budowy oraz książkę obmiarów.7. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia etapu zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy.8. Po zakończeniu Etapu I, Etapu II i Etapu III w latach 2023 r. /2024 r./ 2025 r. nastąpią odbiory częściowe dotyczące poszczególnych etapów robót. Gotowość do odbiorów częściowych poszczególnych etapów Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wpisać do dziennika budowy.Po zakończeniu ETAPU III w 2025 r. nastąpi odbiór końcowy robót. Gotowość do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wpisać do dziennika budowy.9. Do odbiorów robót Zamawiający przystąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia danego etapu.10. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania konserwacji cząstkowych w 2023 r., w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania konserwacji cząstkowych odpowiednio w 2024 r. oraz odpowiednio w 2025 r., w celu zaopiniowania i zatwierdzenia.11. Wykonanie konserwacji cząstkowych należy prowadzić każdego dnia, od otrzymania zakresu prac, przy sprzyjających warunkach atmosferycznych.12. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania konserwacji cząstkowych będzie uzgadniał lokalizację robót z osobą wyznaczoną do kierowania i koordynowania spraw związanych z realizacją umowy.13. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.14. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik do SWZ.15. Zamawiający przewiduje możliwość wezwania Wykonawcy do usunięcia ubytków nawierzchni wymagających pilnej naprawy w okresie między etapami robót (zgłoszenie awaryjne), gdy zaistnieje konieczność wykonania konserwacji cząstkowych dróg, na których wskutek niekorzystnych warunków atmosferycznych powstaną ubytki i przejazd nimi będzie prowadził do zaistnienia ryzyka uszkodzenia pojazdu. W zaistniałej sytuacji Zamawiający na piśmie wezwie Wykonawcę do wykonania konserwacji cząstkowych, a Wykonawca podejmie działania w czasie od 24 do 72 godzin (kryterium oceny ofert – czas reakcji).16. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia będzie uzgadniał lokalizację robót z Kierownikiem lub Majstrem Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu.Część Nr 4: „Wykonanie konserwacji cząstkowych nawierzchni dróg bitumicznych grysami na sucho z użyciem emulsji asfaltowej bez pionowego obcinania krawędzi uszkodzonego miejsca- teren działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu - gmina Małdyty, gmina Miłakowo” 1. Zamówienie realizowane będzie w następujących ilościach:Zamówienie podstawowe (gwarantowane): Część Nr 4: 41 370,00 m2, w tym:W roku 2023 –13 790,00 m2 Etap I 6 800,00 m2 Etap II 2 790,00 m2 Etap III 4 200,00 m2W roku 2024 – 13 790,00 m2 Etap I 6 800,00 m2 Etap II 2 790,00 m2 Etap III 4 200,00 m2W roku 2025 – 13 790,00 m2 Etap I 6 800,00 m2 Etap II 2 790,00 m2 Etap III 4 200,00 m22. Konserwacja cząstkowa powinna być wykonana: remonterami drogowymi.3. Prace Etapu I w 2023 r. /2024 r./ 2025 r. należy rozpocząć w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych Planowany termin przesłania zakresu robót Etapu I to: marzec, kwiecień (w zależności od zakończenia sezonu zimowego).4. Zakres robót na wykonanie Etapu II w 2023 r. /2024 r./ 2025 r. zostanie przedstawiony w sezonie letnim, tj. lipiec, w zależności od zaistniałej potrzeby rozpoczęcia prac. Prace należy rozpocząć w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych.5. Zakres robót na wykonanie Etapu III w 2023 r. /2024 r./ 2025 r. zostanie przedstawiony w sezonie – jesiennym tj. wrzesień, październik, listopad, w zależności od zaistniałej potrzeby rozpoczęcia prac. Prace należy rozpocząć w ciągu 3 dni roboczych od momentu przesłania zakresu konserwacji cząstkowych w przypadku dogodnych warunków atmosferycznych.6. Przesłanie zakresu danego etapu traktuje się jako przekazanie terenu budowy na czas wykonywania danego etapu. Przed przystąpieniem do wykonywania ETAPU I w 2023 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy dziennik budowy oraz książkę obmiarów.7. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia etapu zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy.8. Po zakończeniu Etapu I, Etapu II i Etapu III w latach 2023 r. /2024 r./ 2025 r. nastąpią odbiory częściowe dotyczące poszczególnych etapów robót. Gotowość do odbiorów częściowych poszczególnych etapów Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wpisać do dziennika budowy.Po zakończeniu ETAPU III w 2025 r. nastąpi odbiór końcowy robót. Gotowość do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wpisać do dziennika budowy.9. Do odbiorów robót Zamawiający przystąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia danego etapu.10. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania konserwacji cząstkowych w 2023 r., w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania konserwacji cząstkowych odpowiednio w 2024 r. oraz odpowiednio w 2025 r., w celu zaopiniowania i zatwierdzenia.11. Wykonanie konserwacji cząstkowych należy prowadzić każdego dnia, od otrzymania zakresu prac, przy sprzyjających warunkach atmosferycznych.12. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania konserwacji cząstkowych będzie uzgadniał lokalizację robót z osobą wyznaczoną do kierowania i koordynowania spraw związanych z realizacją umowy.13. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.14. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik do SWZ.15. Zamawiający przewiduje możliwość wezwania Wykonawcy do usunięcia ubytków nawierzchni wymagających pilnej naprawy w okresie między etapami robót (zgłoszenie awaryjne), gdy zaistnieje konieczność wykonania konserwacji cząstkowych dróg, na których wskutek niekorzystnych warunków atmosferycznych powstaną ubytki i przejazd nimi będzie prowadził do zaistnienia ryzyka uszkodzenia pojazdu. W zaistniałej sytuacji Zamawiający na piśmie wezwie Wykonawcę do wykonania konserwacji cząstkowych, a Wykonawca podejmie działania w czasie od 24 do 72 godzin (kryterium oceny ofert – czas reakcji).16. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia będzie uzgadniał lokalizację robót z Kierownikiem lub Majstrem Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:4) zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), wykonał dwukrotnie roboty budowlane polegającej na wykonaniu konserwacji (remontów) cząstkowych w ilości co najmniej 5 000 m2 bez względu na ilość wybranych części;b) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował: kierownikiem robót branży drogowej, który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej.Informacje dodatkowe:1. Wykonawca może w celu wykazania spełniania warunku, o którym mowa § 16 pkt 4 SWZ powoływać się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wyłącznie jeżeli, bezpośrednio uczestniczyłw wykonaniu tych robót budowlanych.2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w art. 58 ust. 1 uPzp, w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego, o którym mowa § 16 pkt 4 lit. a SWZ wykonawca musi wykazać, że co najmniej jedenz podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonał wymagane roboty budowlane dwukrotnie.3. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 uPzp, w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego, wykonawca musi wykazać, że podmiot ten wykonał wymagane roboty budowlane dwukrotnie.4. W przypadku gdy wykonawca wykonywał w ramach kontraktu (zamówienia / umowy) większy zakres prac niż określony w warunku udziału w postępowaniu, dla potrzeb wykazania spełniania tego warunku powinien wyodrębnić rodzaj robót, o których mowa powyżej.5. Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. t.j. z 2021, poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2021 r. poz.1646).6. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w § 17 ust. 1 pkt. 2 SWZ (wzór- załącznik nr 2 do SWZ). Następnie na podstawie podmiotowych środków dowodowych określonych w § 17 ust. 2 pkt. 2 lit. a i b SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach