Przetargi.pl
Wykonanie konserwacji cieków podstawowych: 1. rz. Jakubowska Woda, 2. rz. Pratwa, 3. rz. Bogacica, 4. rz. Opusta, 5. rz. Młynówka Pawłowicka, 6. c. Kujakowicki, 7. rz. Minkowski, 8. Młynówka Bierutowska, 9. rz. Borkówka, 10. rz. Stara Stobrawa, 11. rz. Minkowski + zabudowa wyrwy

Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-061 Opole, ul. Katowicka 55
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4425742 , fax. 077 4425726
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu
    ul. Katowicka 55 55
    45-061 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4425742, fax. 077 4425726
    REGON: 00010051700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie konserwacji cieków podstawowych: 1. rz. Jakubowska Woda, 2. rz. Pratwa, 3. rz. Bogacica, 4. rz. Opusta, 5. rz. Młynówka Pawłowicka, 6. c. Kujakowicki, 7. rz. Minkowski, 8. Młynówka Bierutowska, 9. rz. Borkówka, 10. rz. Stara Stobrawa, 11. rz. Minkowski + zabudowa wyrwy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. rzeki Jakubowska Woda w km 0+000 - 3+970, L = 3 970 mb, Brzezinki, Skałągi, gm. Wołczyn, 2. rzeki Pratwa w km 16+810 - 19+625, L = 2 815 mb, wsie: Kochłowice, Sarnów, gm. Byczyna, 3. rzeki Bogacica w km 33+970 - 38+170, L = 4 200 mb, wsie: Jasienie, Lasowice Małe gm. Lasowice Wielkie, 4. rzeka Opusta w km 0+000 - 1+190, L = 1 190 mb, wieś Radomierowice , gm. Murów, 5. Młynówka Pawłowicka w km 0+000 - 2+500, L = 2 500 mb, wieś Pawłowice Namysłowskie, gm. Wilków, 6. c. Kujakowicki w km 2+950 - 7+500, L = 4 550 mb, wsie: Gotartów, Kujakowice Dolne i Górne, gm. Kluczbork, 7. rz. Minkowski w km 11+450 - 12+950, L = 1 500 mb, wsie Smarchowice Nowe, Zielony Dąb, gm. Namysłów, 8. Młynówka Bierutowska w km 3+400 -7+150 , L = 3 750 mb, wsie Pielgrzymowice, Lubska, gm. Wilków, 9. rz. Borkówka w km 10+000 - 14+130, L = 4 130 mb, wieś Jasienie, gm. Lasowice Wielkie, 10. rz. Stara Stobrawa w km 2+599 - 3+035, L = 436 mb, miasto Kluczbork, gm. Kluczbork, 11.rz. Minkowski w km 3+250 - 3+750, L = 500 mb i zabudowa wyrwy, wieś Minkowskie, gm. Namysłów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452440009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej ustawą, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów : 1/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ aktualnych zaświadczeń właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3/ zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego o terminowej realizacji zobowiązań podatkowych lub zwolnień, odroczeń wystawione w miejscu poprzedzającym wyznaczony termin składania ofert. Zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, - w celu potwierdzenia że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów : - wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót o podobnym profilu do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom o podobnym profilu stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz roku i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzając, że roboty te zostały wykonane należycie; - wykonawcy realizujący roboty konserwacyjne w Oddz. Kluczbork przez ostatnie 5 lat są zwolnieni ze składania referencji. - uprawnienia budowlane w specjalności melioracyjnej, hydrotechnicznej lub konstrukcyjno - budowlanej osoby, która będzie pełniła nadzór po stronie wykonawcy nad wykonywanymi robotami konserwacyjnymi (nie wymagany wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa).Osoba powinna wykazać się dwuletnim doświadczeniem na stanowisku: kierownika, majstra przy realizacji robót, jak przedmiot zamówienia. Prosimy o dołączenie życiorysu zawodowego. Spełnia warunki dodatkowe. Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem co najmniej jednego zadania rocznie o zbliżonym zakresie, podobnym profilu i koszcie w ciągu ostatnich pięciu lat.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach