Zakład Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 63600 Kępno, Olszowa, ul. Bursztynowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 78 211 90 , fax. 627 514 166
- Data zamieszczenia: 2018-05-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o.
Olszowa, ul. Bursztynowa 55
63600 Kępno, woj. wielkopolskie
tel. 62 78 211 90, fax. 627 514 166
REGON: 25094533300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzo-olszowa.pl, http://www.zzo-olszowa.bip.net.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie koncepcji rozbudowy/modernizacji Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Olszowie wraz z przygotowaniem dokumentacji aplikacyjnej niezbędnej do pozyskania dofinansowania w ramach VI naboru dla działania 2.2. POIiŚ 2014 2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. W ramach zamówienia Wykonawca wykona i dostarczy koncepcję rozbudowy/modernizacji ZZO w Olszowie wraz z dokumentacją aplikacyjną niezbędną do złożenia wniosku do NFOŚiGW w ramach VI naboru dla działania 2.2. POIiŚ 2014-2020. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca m.in.: 1) wykona koncepcję rozbudowy ZZO poprzedzoną analizą zakresu potrzeb niezbędnych dla Zamawiającego, w tym: przepływu i bilansu odpadów, zagospodarowanie, wstępne nakłady i koszty eksploatacyjne, kwestie formalne, wstępna weryfikacja punktacji POIiŚ, określenie wymagań i założeń modernizacji, doposażenia, w tym sprzętu mobilnego zgodną z założeniami: a) budowa hali przyjęć odpadów jako odrębnego obiektu oddalonego od istniejącej hali sortowni o około 10-20 m, z przenośnikiem transportującym odpady do istniejącej hali przyjmowania odpadów wraz z systemem p.poż. zapobiegającym m.in. przenoszenie ognia pomiędzy obiektami; w hali powinna się znajdować rozrywarka worków; hala powinna być dostosowana do potrzeb Zamawiającego, przy czym jej powierzchnia ok. 1 200 m2; w hali przyjęć powinny znajdować się mury oporowe dostosowane do magazynowania i rozładunku/załadunku odpadów; hala powinna być wyposażona: w instalację zraszaczy, w system detekcji pożaru (również w system powiadamiania zagrożenia przeciwpożarowego przekazanego sygnałem gsm przez system ostrzegania do centrali Wykonawcy świadczącego usługi bezpośredniej ochrony fizycznej mienia zakładu) oraz w system monitoringu wizyjnego z podłączeniem do istniejącego systemu lub w razie konieczności jego rozbudowę; monitoring powinien obejmować również kamery termowizyjne w ilości dostosowanej do potrzeb Zakładu; b) modernizacja i doposażenie linii sortowniczej w urządzenia i maszyny usprawniające proces segregacji i zagospodarowania odpadów; c) rozbudowa hali sortowni uwzględniająca w szczególności ewentualną modernizację istniejącej linii sortowniczej; d) dostosowanie/modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) z uwzględnieniem zapisów rekomendacji dla budowy sieci napraw i ponownego użycia oraz wytyczne dotyczące minimalnej funkcjonalności punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych dla jednostek samorządu terytorialnego dostępnej na stronie Ministerstwa Środowiska, z możliwością zmiany lokalizacji; wjazd bezpośrednio z drogi publicznej na PSZOK; system ramp załadunkowych na które mieszkańcy będą wjeżdżać i wrzucać odpady do odpowiednich kontenerów znajdujących się przy rampach; minimalna ilość kontenerów o pojemności 10m3 będzie wynosiła 14 szt.; w ramach PSZOK należy przewidzieć również możliwość magazynowania w obiektach zamkniętych np.: odpadów niebezpiecznych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, paczkowanego kompostu, narzędzi i sprzętu do obsługi i utrzymania czystości PSZOK, itp.; rampa powinna: być zadaszona, monitorowana, oświetlona, wyposażona w tablice informacyjne zlokalizowane przy każdym kontenerze; na terenie PSZOK powinna znajdować się waga samochodowa najazdowa podłączona do istniejącego systemu Zamawiającego; na terenie PSZOK należy przewidzieć lokalizację budynku wolnostojącego edukacyjno-administracyjnego dwukondygnacyjnego z wyposażeniem, min. jedną salą konferencyjno-edukacyjną, z pomieszczeniami socjalno-magazynowymi, przy którym powinien znajdować się parking (dla samochodów do 3,5 tony oraz miejscem postoju dla autokaru), do którego dostęp nie będzie kolidował z komunikacją na terenie PSZOK oraz powinien być funkcjonalnie połączony ze ścieżką edukacyjną z uwzględnieniem jej doposażenia; w w/w budynku należy wydzielić pomieszczenia socjalno-biurowe dla osób zajmujących się obsługą PSZOK z niezależnym wejściem; e) doposażenie ścieżki edukacyjnej, zakup pomocy dydaktycznych i działania informacyjno-edukacyjne związane z gospodarka odpadami, w tym zapobieganiem powstawaniu odpadów; f) budowa instalacji do fermentacji selektywnie zebranych bioodpadów; g) budowa magazynów dostosowanych dla potrzeb zamawiającego, tj.: budowa zakrytych boksów magazynowych o ścianach żelbetowych oporowych, przykrytych o powierzchni użytkowej ok. 140m2, kubaturze ok. 860m3 w ilości ok. 10 szt.; budowa otwartych placów przeznaczonych m.in. do magazynowania stabilizatu i odpadów biodegradowalnych. h) budowa reaktorów stabilizacji tlenowej w ilości ok. 5-6 sztuk o pojemności zasypowej ok. 250-280m3; i) rozbudowa zaplecza socjalno-administracyjnego dostosowanego do dwuzmianowego systemu pracy (łącznie ponad 100 pracowników) oraz do potrzeb Zamawiającego, w tym m.in.: szatnie, stołówka, pomieszczenie archiwum zakładowego; j) przebudowa sieci wodociągowej wraz z dostosowaniem do wymogów p.poż. (układ podwyższenia ciśnienia), analizą i ewentualną przebudową istniejącej sieci tryskaczowej; k) opracowanie dokumentacji z uwzględnieniem dostosowania m.in. sieci kanalizacji odprowadzającej ścieki oraz wody opadowe i roztopowe, oświetlenia, placów i dróg, monitoringu, teletechniki, elektryki, sieci wodociągowych; l) budowa garaży wraz z warsztatem naprawczym (kanał dla pojazdów) w ilości 2 szt. mogących pomieścić samochody ciężarowe; garaże powinny być ogrzewane; m) hale dla garażowania wózków widłowych (4 szt.) i ładowarek kołowych (4 szt.); n) przenośnik frakcji 0-80 z hali na teren składowania; o) wszystkie prace powinny być wykonane mając na uwadze potrzeby, logistykę, ergonomię; p) doposażenie zakładu, w uzgodnieniu z Zamawiającym, w: rozdrabniacz do odpadów wielkogabarytowych i zielonych, dwa wózki widłowe, ładowarkę, kruszarkę do gruzu, przerzucarkę do pryzm kompostowania, kompaktor, przyczepy, big-bagi, wóz asenizacyjny, wagę do 200 kg i waga samochodowa najazdowa (w ramach PSZOK); q) rozbudowa istniejącego monitoringu wizyjnego; r) budowa placów i dróg wewnętrznych w dostosowaniu do proponowanego zagospodarowania. 2) Wykonawca opracuje kompletny wniosek wraz z niezbędnymi załącznikami celem uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz zapewni współpracę z Zamawiającym na wszystkich etapach, a w szczególności na etapie weryfikacji wniosku do czasu uzyskania ostatecznej decyzji; w szczególności Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania korekt, poprawek, modyfikacji, uzupełnień i wyjaśnień przedmiotu opracowania w zakresie w jakim zażąda ich organ rozpatrujący. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania niezbędnych wyjaśnień na żądanie Zamawiającego, w czasie umożliwiającym terminowe złożenie poprawnego i kompletnego wniosku lub zmian, korekt, poprawek, modyfikacji, wyjaśnień i uzupełnień. 3) sporządzi Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU); PFU powinien być wykonany w uzgodnieniu z Zamawiającym; powinno być zgodne z przepisami prawa oraz zawierać wymóg uzyskania opinii, w tym wniosek o zmianę pozwolenia zintegrowanego, pozwolenia wodnoprawnego, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, etc. 4) sporządzi studium wykonalności na potrzeby złożenia wniosku do NFOŚiGW w ramach VI naboru dla działania 2.2. POIiŚ 2014-2020; 5) opracuje wniosek o dofinansowanie do NFOŚiGW w ramach VI naboru dla działania 2.2. POIiŚ 2014-2020 wraz z załącznikami oraz złoży wniosek za pośrednictwem Generatora Wniosków o Dofinansowanie dostępnego na stronie NFOŚiGW pod adresem: https://gwd.nfosigw.gov.pl/; 6) wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z obowiązującym Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami; 7) przedstawi proponowane rozwiązania w formie opisowej i graficznej (np. rzuty, przekroje, wizualizacje 3D, plan zagospodarowania terenu); 8) opracuje wartość planowanych kosztów inwestycji określonych w programie funkcjonalno-użytkowym dla potrzeb oszacowania wartości przedmiotu zamówienia oraz ogłoszenia postępowania przetargowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w uzgodnieniu z Zamawiającym; 9) zapewni wsparcie Zamawiającego na każdym etapie postępowania/-ń przetargowego/-ych na wyłonienie Wykonawcy jak również w trakcie realizacji inwestycji w szczególności pomoc w udzielaniu wyjaśnień i odpowiedzi na pytania potencjalnych Wykonawców do opracowanej dokumentacji w terminie do 3 dni roboczych od ich otrzymania, jednak nie dłużej niż w okresie 5 lat od dnia podpisania umowy; 10) analizę możliwości finansowania przedsięwzięcia ze źródeł zewnętrznych na pokrycie kosztów przewyższających wartość uzyskanego dofinansowania z POIiŚ; 11) zapewni współpracę z Zamawiającym na wszystkich etapach, a w szczególności na etapie weryfikacji wniosku o dofinansowanie do czasu uzyskania ostatecznej decyzji o dofinansowaniu projektu albo ostatecznej decyzji o braku dofinansowania; w szczególności Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania korekt, poprawek, modyfikacji, uzupełnień i wyjaśnień przedmiotu zamówienia w zakresie w jakim zażąda ich Instytucja Wdrażająca. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania niezbędnych wyjaśnień na żądanie Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia, w czasie umożliwiającym terminowe złożenie poprawnej i kompletnej dokumentacji aplikacyjnej. 3. Opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu wykonanej dokumentacji w ilości i w zakresie wymaganej przez właściwą instytucję oraz dodatkowo w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej, dwóch egzemplarze wersji elektronicznej wykonanych opracowań, przy czym wersja elektroniczna powinna być wykonana w formacie *.pdf dla całości przedmiotu zamówienia, ponadto w formacie: - cad – dla rysunków projektowych; - jpg – dołączane zdjęcia; - kst i - ath – kosztorysy; - doc – część opisowa, Wersje elektroniczną należy wykonać osobno dla każdego w/w opracowania na oddzielnych nośnikach danych. 4. Ofertę należy sporządzić w oparciu o powyższe wytyczne. 5. Koszty decyzji administracyjnych oraz opłat administracyjnych ponosi Zamawiający. 6. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in. dokonywanie z Zamawiającym wszelkich uzgodnień realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie i w każdym zakresie; zabezpieczenie dostarczonej dokumentacji przed rozkompletowaniem; ewentualne uzupełnianie wniosków do organów administracji publicznej; wykonanie dokumentacji z uwzględnieniem, że w dokumentacji nie należy odnosić się do konkretnej marki ani źródła, znaku handlowego, patentu, typu, pochodzenia lub produkcji (w przypadku, gdy jest to niezbędne dla dostatecznie precyzyjnego i zrozumiałego opisu, należy wskazać dopuszczalne rozwiązania równoważne wraz z podaniem parametrów równoważności); w przypadku stwierdzenia braków w dokumentacji, uniemożliwiających prowadzenie robót, Wykonawca odpowiada do momentu zakończenia i oddania do użytkowania inwestycji w całości; wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 7. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego – ZZO Olszowa Sp. z o.o., adres: Olszowa, ul. Bursztynowa 55, 63-600 Kępno na własny koszt i własne ryzyko wykonane dokumentacje. 8. Wykonawca uwzględni takie rozwiązania, które mogłyby zapewnić uzyskanie przez Zamawiającego możliwie jak najwyższej ilości punktów w ramach VI naboru dla działania 2.2. POIiŚ 2014-2020. 9. Wszystkie podane wyżej dane służą do prawidłowego przedstawienia oferty przez Wykonawców. Zamawiający przewiduje korekty w stosunku do zakładanego zakresu (np. ilości, wielkości), w szczególności do dostosowania do potrzeb Zamawiającego, zgodnie z ustaleniami zatwierdzonymi przez Strony. Modyfikacje te jednak nie mogą prowadzić do zmiany ceny w stosunku do złożonej oferty. 10. Zamawiający przewiduje odstąpienie od realizacji części przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy dalsze działania będą mogły prowadzić do ponoszenia nieuzasadnionych kosztów przez Zamawiającego. Dodatkowe informacje związane z realizacją przedmiotu zamówienia określa załącznik do niniejszego zapytania – Projekt umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71241000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia zgodnie ze złożonym oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 1.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie ekspertyz technicznych możliwości wykonania instalacji fotowoltaicznych dla obiektów na terenie Miasta Poznania.
Dodano: 2024-07-10 - Opracowanie Planu zrównoważonej mobilności miejskiej dla Aglomeracji Konińskiej do 2030 roku, z przeprowadzeniem konsultacji społ. dokumentu oraz strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Dodano: 2023-05-05 - Opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu dla planowanych inwestycji oraz przygotowanie wstępnej dokumentacji przedinwestycyjnej na potrzeby MZGOK Sp. z o.o. w Koninie
Dodano: 2023-01-02 - Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Miasta Poznania
Dodano: 2019-10-14 - „Sporządzenie studium wykonalności i wniosku o dofinansowanie w celu aplikacji o środki finansowe dla projektu pn. Chodzież Od Nowa – rewitalizacja fizyczna, gospodarcza, społeczna i kulturalna śródmieścia”
Dodano: 2018-03-02 - Opracowanie poszerzonej koncepcji pt. „Usprawnienie transportu kolejowego w aglomeracji poznańskiej poprzez uruchomienie szybkiej kolei miejskiej na obwodnicy towarowej Poznania".
Dodano: 2017-01-23 - Opracowanie wstępnego studium wykonalności dla Projektu pn.: Budowa połączenia kolejowego stacji Poznań Główny z Portem Lotniczym Poznań Ławica w ramach Poznańskiej Kolei Metropolitalnej
Dodano: 2016-12-23 - Rozwój elektronicznych usług publicznych
Dodano: 2016-11-09