Przetargi.pl
REMONT POMNIKA

Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie ogłasza przetarg

  • Adres: 62030 Luboń, ul. Niezłomnych
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8130-681 , fax. 618 103 411
  • Data zamieszczenia: 2018-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie
    ul. Niezłomnych 2
    62030 Luboń, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8130-681, fax. 618 103 411
    REGON: 486535200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabikowo.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POMNIKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych objętych zadaniem pn.: "REMONT POMNIKA ofiar byłego niemieckiego obozu zagłady Kulmhof w Chełmnie nad Nerem w Lesie Rzuchowskim". 1.1. Adres obiektu: województwo wielkopolskie, powiat kolski, gmina Dąbie, jednostka ewidencyjna: 300904_5-Dąbie, obręb ewidencyjny: 0020-Rzuchów, działka nr 961. Pomnik znajduje się na terenie Obozu zagłady wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 508/249. Wewnątrz pomnika znajdują się siedliska nietoperza „nocka dużego" objętego ścisłą ochroną. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest podjąć wszelkie konieczne działania dla zapewnienia bezpiecznego prowadzenia robót. Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia, konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń. 1.2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa DOKUMENTACJA PROJEKTOWA stanowiąca Załącznik nr 1a-g do SIWZ dostępna na stronie internetowej zamawiającego www.zabikowo.eu, na którą składa się: A. Projekt Budowlany. B. Decyzja RDOŚ w Poznaniu nr WPN-II.6401.364.2017.2017.AC.2017.AC.3 z dnia 22.12.2017. C. Pozwolenie, na prowadzenie prac remontowych pomnika nr 45/A/2018 z dnia 12 marca 2018 WWKZWUOZ w Poznaniu Delegatura w Koninie. D. Ekspertyza chiropterologiczna z października 2017r. E. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. F. Przedmiar robót branży budowlanej (przedmiar należy traktować jako materiał pomocniczy). G. Pozwolenie na budowę wydane przez STAROSTĘ KOLSKIEGO - Decyzja nr 180.2018 z dnia 19 kwietnia 2018. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym szczególnie we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zatrudnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie Umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: - Zamawiający wymaga, iż wszelkie czynności na terenie budowy bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, mają być wykonywane przez osoby (robotników budowlanych), które będą zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r., poz. 1666 z późn. zm.) w pełnym wymiarze czasu pracy. Aby zapewnić spełnienie tego wymagania, Wykonawca winien dysponować przez cały okres realizacji zamówienia, co najmniej czterema osobami spełniającymi wymagania o których mowa w zdaniu poprzednim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (np. wg wzoru w Załączniku nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach