Przetargi.pl
wykonanie kompleksowych usług pralniczych

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital Powiatowy ogłasza przetarg

  • Adres: 74-400 Dębno, ul. Kościuszki 58
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7602733 , fax. 095 7602733
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital Powiatowy
    ul. Kościuszki 58 58
    74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7602733, fax. 095 7602733
    REGON: 00030670400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.szpital.debno.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie kompleksowych usług pralniczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb Szpitala w Dębnie polegających na praniu bielizny pościelowej oraz innego rodzaju przedmiotów usług przeznaczonych do prania (koce, firany, itp.) Kod CPV: 98310000-9 98311000-6 SZACUNKOWE ILOŚCI ROCZNE - bielizna 37.000 kg - kitle 1200 szt. - koce 800 szt. - poduszki 450 szt. - firany 600 m2 - mundurki 1400 szt. - kołdry 30 szt. - bluzy 50 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymagania na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie przez komisję przetargową na druku ZP-17 zgodnie z ustawą PZP oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia na podstawie złożonych dokumentów przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. Oświadczenie wynikające z art. 22 pkt 1, zgodnie załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. wykazem niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i środków transportu jakimi dysponuje Wykonawca. Środki transportu muszą być przystosowane do przewozu bielizny szpitalnej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - dot. podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez wykonawcę. 6. Pisemne wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom (o ile dotyczy). II. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ - o dysponowaniu pralnią spełniającą wymogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 10 listopada 2006 r ( Dz. U. z 2006r Nr 213, poz. 1568 ) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 27 kwietnia 2000r ( Dz. U. 40, poz. 469 ) oraz posiadaniu pozytywnej opinii sanitarnej w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach wydanej przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego w oparciu o przeprowadzone kontrole, - o posiadaniu aktualnego badania mikrobiologiczne wykonanego w pralni celem potwierdzenia skuteczności dezynfekcji w procesie prania, z roku 2008/2009 (minimum 4 badania, potwierdzone przez właściwą Stację Sanitarno - Epidemiologiczną), - posiadaniu aktualnego badania mikrobiologicznego wózków do transportu bielizny celem potwierdzenia skuteczności dezynfekcji, z roku 2008/2009 (minimum 2 badania, które zostały potwierdzone przez właściwą Stację Sanitarno - Epidemiologiczną lub akredytowane laboratorium), - posiadaniu pozytywnej opinii sanitarnej dotyczącej środków transportu wydanej przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, - że używane środki piorące stosowane w procesie prania zgodne są z określonymi normami na podstawie ustawy o systemie zgodności z 30 sierpnia 2002r (Dz. U. z 2002r Nr 166, poz. 1360 z późniejszymi zmianami), środki dezynfekcyjne zgodne są z ustawą o wyrobach medycznych oraz o posiadaniu świadectwa rejestracji dla produktów biobójczych do dezynfekcji zgodnie z ustawą o produktach biobójczych z 13 września 2002r (Dz. U. z 2002r Nr 175, poz. 1433 z późn. zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szpital.debno.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach