Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych

"Uzdrowisko Świnoujście" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Nowowiejskiego 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3213760 , fax. 091 3212314
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Uzdrowisko Świnoujście" S.A.
    ul. Nowowiejskiego 2 2
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3213760, fax. 091 3212314
    REGON: 00028826000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług pralniczych 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Odbiór brudnej bielizny do prania i dostawa czystego asortymentu poprzez wyznaczone przez Zamawiającego punkty zdawczo -odbiorcze w Uzdrowisko Świnoujście S.A. Dezynfekcję, Pranie, Suszenie, Maglowanie, Składanie, Pakowanie, Krochmalenie, Drobne usługi krawieckie, Zakres asortymentowy Bielizna pościelowa ( poszwy, poszewki, prześcieradła) Koce, kołdry Poduszki Materace, pokrowce na materac Ręczniki, Serwetki, bieżniki Firany, Zasłonki, inne Podane ilości sztukowe w niniejszej SIWZ stanowią jedynie wartość szacunkową. Faktyczna ilość i zakres usługi wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, zgodnie z bieżącymi dowodami przyjęcia/wydania. Podane ilości szacunkowe nie są podstawą do żądania przez Wykonawcę realizacji określonych wielkości i ilości usług podanych w SIWZ. Organizacja świadczenia usług Wykonawca będzie odbierać brudny asortyment Zamawiającego celem zrealizowania usługi prania i dostawy trzy razy w tygodniu. Liczenie odbieranej bielizny powinno być wykonywane przez Wykonawcę w uzgodnieniu z pracownikiem Zamawiającego. Przyjmowanie brudnej bielizny do prania oraz przyjmowanie czystej bielizny z pralni odbywać się będzie na podstawie dowodu przyjęcia/wydania, który określać będzie asortyment ilość sztuk oraz rodzaj zdawanej bielizny z uwzględnieniem obiektu Uzdrowisko Świnoujście S.A. Koszty zaopatrzenia Zamawiającego w dokumenty dowodu przyjęcia/ wydania obciążają Wykonawcę. Koszty zakupów środków piorących i preparatów dezynfekujących obciążają Wykonawcę. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bieliznę od momentu odbioru do momentu zwrotu pracownikowi Zamawiającego. Wykonawca winien wykazać dbałość, by oddawana bielizna nie była zamieniana i nie trafiała do innych jednostek, na rzecz której Wykonawca świadczy usługi pralnicze. Usługi pralnicze świadczone będą w obiekcie pralniczym, zapewniającym zachowanie bariery higienicznej tj. wyeliminowanie kontaktu bielizny czystej z brudną oraz kontaktu pracowników z tych dwóch stref. Technologia prania winna być właściwa dla rodzaju zabrudzeń, i gatunku pranego asortymentu i zapewnić uzyskanie najlepszej możliwej jakości oraz optymalnych walorów estetyczno użytkowych. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania środków do prania dezynfekującego pełnym spektrum działania na drobnoustroje. Wykonawca w ofercie przedstawi proponowane środki piorące stosowane w procesie prania i dezynfekcji wraz z informacjami dotyczącymi składu chemicznego spektrum wraz z atestami. Wykonawca zobowiązany będzie do posegregowania czystego asortymentu i zapakowania w worki foliowe z uwzględnieniem danego obiektu Uzdrowiska Świnoujście S.A. Asortyment musi być dostarczony w ilości zgodnej z dowodem przyjęcia/wydania sporządzonym w chwili przyjęcia do prania. Wykonawca zapewnia transport asortymentu czystego i brudnego między pralnią Wykonawcy a obiektami Zamawiającego. Koszt i ryzyko transportu ponosi Wykonawca. Transport musi być świadczony wyłącznie środkami transportowymi przystosowanymi do tego rodzaju usług z zachowaniem wymogów sanitarnych ( podział bielizna brudna i czysta) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu książkę dezynfekcji stosowanych środków transportu, w którym przewożony jest asortyment. Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdym czasie realizacji umowy do kontrolowani świadczonych usług pralniczych. W trakcie realizacji umowy Zamawiający będzie przekazywał na bieżąco dyspozycje dotyczące zakresu wykonania drobnych usług krawieckich. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze czystej bielizny braków asortymentowych Wykonawca zobowiązany jest w terminie 48 godz. dostarczyć brakującą bieliznę. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania usługi Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia reklamacji i załatwienia jej na swój koszt niezwłocznie. Za nienależyte wykonanie usługi uważa się taką bieliznę, która jest m.in.: niedoprana, nieodplamiona, poplamiona, pofarbowana, odbarwiona, sfilcowana, uszkodzona, podarta, niewymaglowana lub niewyprasowana. Każdorazowo na okoliczność stwierdzenia nienależytego wykonania usługi sporządzony zostanie protokół. 1.Zamawiający nie przewiduje składania ofert równoważnych. 2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3.Zamawiający nie przewiduje składanie zamówień uzupełniających. 4.Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 5 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach