Przetargi.pl
WYKONANIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG DORADCZYCH I ANALITYCZNYCH MAJĄCYCH DOPROWADZIĆ DO POZYSKANIA INWESTORA/PARTNERA PRYWATNEGO DLA ZAPROJEKTOWANIA, BUDOWY I EKSPLOATACJI PARKINGÓW WIELOPOZIOMOWYCH W BIELSKU-BIAŁEJ WRAZ Z EWENTUALNYMI OBIEKTAMI TOWARZYSZĄCYMI

Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Plac Ratuszowy 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4971497 , fax. 033 4971786, 8227539
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    Plac Ratuszowy 1 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 4971497, fax. 033 4971786, 8227539
    REGON: 00051566100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG DORADCZYCH I ANALITYCZNYCH MAJĄCYCH DOPROWADZIĆ DO POZYSKANIA INWESTORA/PARTNERA PRYWATNEGO DLA ZAPROJEKTOWANIA, BUDOWY I EKSPLOATACJI PARKINGÓW WIELOPOZIOMOWYCH W BIELSKU-BIAŁEJ WRAZ Z EWENTUALNYMI OBIEKTAMI TOWARZYSZĄCYMI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowych usług doradczych i analitycznych dla Gminy Bielsko-Biała, zwanej dalej Zamawiającym w procesie przygotowania przedsięwzięcia inwestycyjnego w zakresie budowy parkingów wielopoziomowych wraz z ewentualnymi obiektami towarzyszącymi. Zamawiający zamierza pozyskać inwestora/partnera prywatnego dla budowy 4 wielopoziomowych parkingów zlokalizowanych w Bielsku-Białej. Zadaniem inwestora/partnera prywatnego będzie zaprojektowanie, wybudowanie i eksploatacja przedmiotowych parkingów oraz obiektów towarzyszących. Zamawiający zamierza wnieść do przedmiotowego przedsięwzięcia grunty. Charakterystyka lokalizacji pod budowę 4 wielopoziomowych parkingów: Lokalizacja nr 1 - ul. Kopernika - rejon Starówki, sąsiedztwo Sądu Okręgowego, Katedry Św. Mikołaja - działki nr: 1180, 184/1, 186/6, 186/5, 188/3, 190/3, 189/15, 189/14, 189/12, 47/1 i częściowo działki nr: 180, 186/1, 189/9, 1199, 1197, 192/4, 1285 - o łącznej powierzchni 8560 m2 - stanowią własność Gminy Bielsko-Biała (gm. kat. Górne Przedmieście). Na przedmiotowym terenie obowiązuje Uchwała Nr LX/1925/2006 Rady Miejskiej w Bielsku-Białej z dnia 27 czerwca 2006 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu pomiędzy ulicami: Cieszyńską, Sobieskiego, Kopernika i Skargi. Dla powyższej lokalizacji opracowana została dokumentacja geotechniczna oraz program funkcjonalno-użytkowy Rewitalizacja Przestrzeni Publicznej w zabytkowym otoczeniu Bielskiej Starówki - budowa parkingu wielopoziomowego przy ul.Kopernika z uzupełnieniem pierzei (parking wielopoziomowy oraz obiekty towarzyszące: budynek usługowy przy ul. Kopernika i budynek wielofunkcyjny przy ul. Cieszyńskiej). Przewidywana liczba miejsc parkingowych: ok. 360 Lokalizacja nr 2 - Plac Wojska Polskiego - rejon ścisłego centrum miasta - działki nr: 383, 763, 758, 759 - o łącznej powierzchni 6834 m2 - stanowią własność Gminy Bielsko-Biała (gm. kat. Biała Miasto). Zgodnie z Uchwałą Nr XX/559/2008 Rady Miejskiej w Bielsku-Białej z dnia 29 stycznia 2008 r. przystąpiono do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego teren Śródmieścia Białej, położony pomiędzy ulicami: Towarzystwa Szkoły Ludowej, Piłsudskiego, Jagiełły, Lwowską, ks. Stojałowskiego (z Placem Ratuszowym) i rzeką Białą jako zachodnią granicą planu. Dla powyższej lokalizacji opracowana została dokumentacja geologiczno-inżynierska oraz wielobranżowa koncepcja projektowa budowy parkingu podziemnego dwupoziomowego wraz z przebudową Placu Wojska Polskiego i ul. Cyniarskiej w Bielsku-Białej oraz budową obiektu towarzyszącego tj. kamienicy stanowiącej uzupełnienie północnej pierzei placu. Przewidywana liczba miejsc parkingowych: ok. 350 Lokalizacja nr 3 - ul. Broniewskiego/ul. PCK - sąsiedztwo Stadionu Miejskiego w Bielsku-Białej (po zakończeniu modernizacji obiekt pomieści 15 tys. widzów) - działki nr: 3/25, 5294/16, 5294/18, 212/68, 212/70 - o łącznej powierzchni 7702 m2 - stanowią własność Gminy Bielsko-Biała (gm. kat. Lipnik). Na przedmiotowym terenie obowiązuje Uchwała Nr XX/560/2008 Rady Miejskiej w Bielsku-Białej z dnia 29 stycznia 2008 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Bielska-Białej w zakresie usług obejmującego teren położony w obrębie Lipnik, przy ulicach Broniewskiego i PCK. Przewidywana liczba miejsc parkingowych: ok. 420 Lokalizacja nr 4 - ul. Słowackiego/ul. Sienkiewicza - rejon centrum miasta, sąsiedztwo Książnicy Beskidzkiej, szkół ponadgimnazjalnych, Sądu Rejonowego, Teatru Banialuka oraz BWA - działki nr: 129/13, 897/4 - o łącznej powierzchni 1609 m2 - stanowią własność: Gminy Bielsko-Biała oraz Skarbu Państwa (gm. kat. Dolne Przedmieście oraz Górne Przedmieście). Zgodnie z Uchwałą Nr XLIII/1017/2009 Rady Miejskiej w Bielsku-Białej z dnia 2 czerwca 2009 r. przystąpiono do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego pomiędzy ulicami: 3 Maja, Piastowską, Wyspiańskiego, Sobieskiego oraz Nad Niprem. Dla powyższej lokalizacji opracowana została koncepcja możliwego zagospodarowania terenu oraz charakterystyka zabudowy i zagospodarowania terenu na potrzeby ustalenia ewentualnej lokalizacji parkingu wielopoziomowego. Przewidywana liczba miejsc parkingowych: ok. 120 Przedmiot zamówienia obejmuje w I etapie opracowanie programu obsługi parkingowej dla śródmieścia Bielska-Białej z uwzględnieniem planów dot. budowy 4 parkingów wielopoziomowych we wskazanych wyżej lokalizacjach. W ramach programu powinna zostać wykonana analiza stanu istniejącego (obejmująca m.in. inwentaryzację miejsc parkingowych, wykonanie kontrolnych pomiarów parkowania, określenie parametrów parkowania, dokonanie oceny istniejącego systemu parkowania oraz stopnia zaspokojenia potrzeb parkingowych), jak również opracowanie programu obsługi parkingowej dla dwóch horyzontów czasowych na rok 2015 oraz rok 2035 (obejmującego m.in. określenie prognozowanych parametrów parkowania oraz analizę i ocenę możliwości zaspokojenia potrzeb parkingowych). W II etapie zadaniem Wykonawcy będzie wykonanie analiz prawno-organizacyjnych, ekonomiczno-finansowych, technicznych oraz analizy wrażliwości przedsięwzięcia. Celem przedmiotowych analizy jest wskazanie najbardziej optymalnej dla Gminy formy współpracy z inwestorem/partnerem prywatnym oraz opracowanie najkorzystniejszego montażu finansowego przedsięwzięcia. Zamawiający przewiduje opracowanie szczegółowych analiz dla każdego z 4 lokalizacji. Preferencją Zamawiającego jest, aby pozyskać jednego inwestora/partnera prywatnego dla wszystkich 4 parkingów wielopoziomowych, stąd też wymagane będzie również opracowanie analizy łącznej dla wszystkich 4 lokalizacji. Na podstawie dokonanych analiz opracowana zostanie oferta inwestycyjna w zakresie budowy parkingów wielopoziomowych. W etapie III Wykonawca podejmie działania zmierzające do pozyskania dla Gminy inwestora/partnera prywatnego, które obejmują marketing przedsięwzięcia, opracowanie dokumentów przetargowych niezbędnych do wyboru inwestora/partnera prywatnego, doradztwo prawno-ekonomiczne i techniczne w negocjacjach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20.000,00 zł Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert ostatecznych, który zostanie wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w ww. zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunku - na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów opisanych w ppkt. 2.3, 2.7, 2.8. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Spełnienie warunku - wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia: a) co najmniej 1 zamówienia, którego przedmiotem było opracowanie programu obsługi parkingowej w mieście powyżej 100 tys. mieszkańców (także w rozumieniu polityki parkingowej lub strategii parkingowej dla miasta), oraz b) co najmniej 1 zamówienia, którego przedmiotem były usługi spośród następujących usług doradczych: - obsługi prawnej i ekonomicznej inwestycji realizowanej w formule partnerstwa publiczno-prywatnego projektowanej, wybudowanej i eksploatowanej przez inwestora/partnera prywatnego w zakresie obiektów parkingów wielopoziomowych naziemnych i podziemnych o wartości co najmniej 30 mln zł brutto, lub - obsługi prawnej i ekonomicznej inwestycji realizowanej w formule partnerstwa publiczno-prywatnego (w tym w trybie ustawy o partnerstwie publiczno-prywatnym, ustawy o koncesji na roboty budowlane lub usługi, ustawy o autostradach płatnych i Krajowym Funduszu Drogowym) w zakresie obiektów infrastruktury technicznej lub społecznej, dla której wartość nakładów inwestycyjnych wyniosła co najmniej 100 mln zł brutto. Warunki wyrażone w ppkt. 1.2a oraz 1.2b należy traktować łącznie Ocena spełnienia warunku - na podstawie dokumentów, o których mowa w ppkt 2.4, 2.5. 1.3 Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Ocena spełnienia warunku - na podstawie oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w podpunkcie 2.1. 1.4 Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - dysponują lub będą dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia odpowiednim potencjałem kadrowym (zespołem) - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi niezbędną wiedzę m.in. z: prawa administracyjnego, prawa finansów publicznych, prawa europejskiego, prawa budowlanego, przepisów dot. samorządu terytorialnego, prawa zamówień publicznych, przepisów dot. zasad przygotowania i realizacji inwestycji, w tym w szczególności: 1.4.1 Kierownik nadzorujący realizację Zamówienia powinien posiadać doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania usługami doradczymi dla inwestycji w formule partnerstwa publiczno-prywatnego o wartości nakładów inwestycyjnych co najmniej 30 mln zł brutto. 1.4.2 Wykonawca powinien dysponować Zespołem realizującym zamówienie, w którym powinni znaleźć się eksperci z niżej wymienionych dziedzin: a) wykonywania analiz organizacyjno-prawnych, b) wykonywania analiz ekonomiczno-finansowych, c) opracowywania strategii marketingowych, d) projektowania architektonicznego, e) kosztorysowania, f) planowania i projektowania systemów transportu drogowego i inżynierii ruchu. W zakresie pkt. a wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi wykształcenie prawnicze i doświadczenie w zakresie organizacyjno-prawnej obsługi inwestycji w formule partnerstwa publiczno-prywatnego. W zakresie pkt. b-d wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi wykształcenie wyższe w zakresie ukończonych następujących kierunków studiów: pkt b - ekonomia lub finanse, pkt c - zarządzanie lub marketing, pkt d - architektura i uprawnień do projektowania. W zakresie pkt e wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie kosztorysowania. W zakresie pkt. f wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi wykształcenie wyższe techniczne. Ocena spełnienie warunku - na podstawie oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w ppkt 2.1 oraz dokumentów wymienionych w ppkt 2.6 , 2.7, 2.8, 2.9. 1.5 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku - posiadanie: 1.5.1 środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 500.000,00 zł (pięćset tysięcy zł), 1.5.2 ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 500.000,00 zł (pięćset tysięcy zł). Ocena spełnienia warunku - na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.10, 2.11. 1.6 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp) - w przypadku wykonawców występujących wspólnie dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. Ocena spełnienia warunku - na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ppkt 2.1 oraz dokumentów, o których mowa w ppkt 2.2, 2.3. Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, nie mniej niż 3 i nie większej niż 5. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 3 zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych wszystkich tych Wykonawców. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, do składania ofert wstępnych zostanie zaproszonych 5 Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełnienia ww. warunków, dokonaną wg poniższego kryterium: a) Ilość należycie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień, których przedmiotem było opracowanie programu obsługi parkingowej w mieście powyżej 100 tys. mieszkańców (także w rozumieniu polityki parkingowej lub strategii parkingowej). Znaczenie kryterium - 30% ilość wykonanych zamówień, wg wzoru: (IPB : IPN) x 30% przy czym IPB - ilość badanych programów, IPN - największa ilość programów. b) Ilość należycie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień, których przedmiotem były usługi w zakresie: - obsługi prawnej i ekonomicznej inwestycji realizowanej w formule partnerstwa publiczno-prywatnego projektowanej, wybudowanej i eksploatowanej przez inwestora/partnera prywatnego w zakresie obiektów parkingów wielopoziomowych o wartości co najmniej 30 mln zł brutto, lub - obsługi prawnej i ekonomicznej inwestycji realizowanej w formule partnerstwa publiczno-prywatnego (w tym w trybie ustawy o partnerstwie publiczno-prywatnym, ustawy o koncesji na roboty budowlane lub usługi, ustawy o autostradach płatnych i Krajowym Funduszu Drogowym) w zakresie obiektów infrastruktury technicznej lub społecznej, dla której wartość nakładów inwestycyjnych wyniosła co najmniej 100 mln zł brutto. Znaczenie kryterium - 70% ilość wykonanych usług obsługi prawnej i ekonomicznej, wg wzoru: (IZB : IZN) x 70% przy czym IZB - ilość zamówień badanych, IZN - największa ilość zamówień. Przy ocenie spełniania warunków pod uwagę będą brane tylko te pozycje wykazu, które zostaną potwierdzone stosownymi dokumentami (referencje/opinie zamawiających). W przypadku uzyskania przez Wykonawców takiej samej liczby punktów o udziale w postępowaniu zdecyduje łączna wartość zrealizowanych przez Wykonawcę zamówień, których przedmiotem były usługi doradcze i analityczne w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007 r. poz.1655 z późn. zm.) - Załącznik nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 2.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników. 2.4 Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zamówień, których przedmiotem było opracowanie programu obsługi parkingowej w mieście powyżej 100 tys. mieszkańców (także w rozumieniu polityki parkingowej lub strategii parkingowej) oraz zamówień, których przedmiotem były usługi: - obsługi prawnej i ekonomicznej inwestycji realizowanej w formule partnerstwa publiczno-prywatnego projektowanej, wybudowanej i eksploatowanej przez inwestora/partnera prywatnego w zakresie obiektów parkingów wielopoziomowych o wartości co najmniej 30 mln zł brutto, lub - obsługi prawnej i ekonomicznej inwestycji realizowanej w formule partnerstwa publiczno-prywatnego (w tym w trybie ustawy o partnerstwie publiczno-prywatnym, ustawy o koncesji na roboty budowlane lub usługi, ustawy o autostradach płatnych i Krajowym Funduszu Drogowym) w zakresie obiektów infrastruktury technicznej lub społecznej, dla której wartość nakładów inwestycyjnych wyniosła co najmniej 100 mln zł brutto - Załącznik nr 3 do ogłoszenia o zamówieniu. 2.5 Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie w ppkt. 2.4 zostały wykonane należycie (referencje, opinie zamawiających). 2.6 Wykaz osób, które będą wykonywały niniejsze zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik nr 4 do ogłoszenia o zamówieniu. 2.7 Dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień budowlanych przez osoby wskazane przez wykonawcę do projektowania architektonicznego, tj. kserokopie odpowiednich do zakresu zamówienia uprawnień budowlanych osób wymienionych zgodnie z ppkt. 2.6. 2.8 Aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (Okręgowej Izby Architektów) i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej osób wymienionych zgodnie z ppkt. 2.6. 2.9 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 2.6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.10 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.11. Kopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania wniosku przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605, z późn. zm.). Uwaga: dokument składany w formie kserokopii winien być poświadczony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. posiadać adnotację np. za zgodność z oryginałem opatrzoną odręcznym podpisem Wykonawcy. 3. Wspólnicy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 3.1 Składają oddzielnie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania. 3.2 Oddzielnie wykazują, iż posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp 3.3 Wspólnie wykazują, iż: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3.4 Obowiązani są załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument, z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Sposób i metoda realizacji zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach