Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska 47
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (091) 8211479, 8211478 , fax. (091) 8211477 8215406
- Data zamieszczenia: 2016-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Małopolska 47 47
70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. (091) 8211479, 8211478, fax. (091) 8211477 8215406
REGON: 81090304000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie kompleksowych napraw pojazdów uszkodzonych w wyniku zdarzeń drogowych oraz wykonywanie innych napraw blacharsko-lakierniczych w pojazdach służbowych Policji będących w użytkowaniu KWP w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowych napraw pojazdów uszkodzonych w wyniku zdarzeń drogowych oraz wykonywanie innych napraw blacharsko-lakierniczych w pojazdach służbowych Policji będących w użytkowaniu KWP w Szczecinie. CPV: 50.11.00.00-9 2. Zamawiający wymaga, aby warsztat wykonujący przedmiot zamówienia, do którego za każdym razem będą dostarczane i odbierane pojazdy położony był nie dalej niż 25 km od siedziby Wydziału Transportu KWP w Szczecinie - Stacja Obsługi Samochodów przy ul. Krakusa i Wandy 11 w Koszalinie. Wykonawca zobligowany jest wskazać odległość i miejsce świadczenia usługi (lokalizacji warsztatu) . 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania odnośnie wykonania usługi, warunków gwarancji i płatności został zawarty we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do siwz. 4. W przypadku napraw gotówkowych cenę za 1 roboczogodzinę ( jest to jedna stała stawka, stosowana zarówno do prac blacharsko-lakierniczych, mechanicznych, elektromechanicznych) należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty oraz w celu realizacji umowy zgodnie z zaoferowaną stawką za 1 roboczogodzinę. Zamawiający będzie badał ekonomiczność złożonej oferty i w przypadku, gdy Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę wskaże wartość 1 rbh w wysokości wyższej niż 60,00 zł. brutto, Zamawiający uzna, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Określona ilość roboczogodzin jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 5. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia musi dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia, w tym minimum: 1) 1 osobą posiadającą kwalifikacje mechanika samochodowego, 2) 1 osobą posiadającą kwalifikacje elektryka samochodowego (elektromechanika), 3) 2 osobami posiadającymi kwalifikacje lakiernika, 4) 2 osobami posiadającymi kwalifikacje blacharza 6. W oparciu o wcześniejsze naprawy Wykonawca informuje, że ok 90% wszystkich roboczogodzin stanowiły prace blacharsko-lakiernicze. 7. W przypadku napraw bezgotówkowych, całkowitego rozliczenia szkody za wykonanie kompleksowej usługi, dokona Wykonawca z towarzystwem ubezpieczeniowym, bez pośrednictwa Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przed zawarciem umowy aktualnej, opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł. Z polisy ubezpieczeniowej lub wniosku jednoznacznie musi wynikać jaka działalność została zgłoszona i objęta ubezpieczeniem. Jeśli Wykonawca przy wykonaniu zamówienia będzie korzystał z podwykonawców wówczas polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy musi obejmować odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez tych podwykonawców. Jeżeli fakt opłacenia składki nie wynika z przedstawionej polisy należy załączyć dokument potwierdzający dokonanie wpłaty. 9. Pozostałe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia, w tym warunki rozliczania i płatności za przedmiot zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 7 do siwz. 10. Podwykonawcy: W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienia bez udziału podwykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: odległość określona w pełnych kilometrach
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa - konserwacja silników spalinowych.
Dodano: 2016-06-30 - Usługa - konserwacja silników spalinowych
Dodano: 2016-05-24 - Świadczenie usług w zakresie międzyprzebiegowej serwisowej obsługi technicznej okresowej pojazdów.
Dodano: 2016-01-22 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUGI OKRESOWEJ SERWISOWEJ POJAZDÓW ZGODNIE Z WYMOGAMI TECHNICZNYMI PRODUCENTA
Dodano: 2015-02-02 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUGI OKRESOWEJ I MIĘDZYPRZEBIEGOWEJ POJAZDÓW ZGODNIE Z WYMOGAMI TECHNICZNYMI PRODUCENTA
Dodano: 2014-03-19 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUGI OKRESOWEJ I MIĘDZYPRZEBIEGOWEJ POJAZDÓW ZGODNIE Z WYMOGAMI TECHNICZNYMI PRODUCENTA
Dodano: 2013-02-20 - Świadczenia usługi w zakresie obsługi okresowej i międzyprzebiegowej pojazdów zgodnie z wymaganiami technicznymi producenta.
Dodano: 2012-03-13 - REMONT ŁADOWARKI
Dodano: 2011-10-24 - REMONT NADWOZIA DO PRZEWOZU ODPADÓW SELEKTYWNIE ZBIERANYCH I NIECZYSTOŚCI STAŁYCH
Dodano: 2011-10-20 - Naprawy awaryjne i bieżące pojazdów samochodowych (osobowych, dostawczych, ciężarowych) oraz sprzętu Tramwajów Szczecińskich Sp. z o.o. w Szczecinie w latach: 2010 - 2011
Dodano: 2009-12-16