Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (091) 4394420 , fax. (091) 4394420
- Data zamieszczenia: 2009-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Tramwaje Szczecińskie Sp. z o.o.
ul. Klonowica 5 5
71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. (091) 4394420, fax. (091) 4394420 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ts.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawy awaryjne i bieżące pojazdów samochodowych (osobowych, dostawczych, ciężarowych) oraz sprzętu Tramwajów Szczecińskich Sp. z o.o. w Szczecinie w latach: 2010 - 2011 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia są naprawy awaryjne i bieżące pojazdów samochodowych oraz innych pojazdów i maszyn (tj. samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych i specjalistycznych, w tym: - dźwigów tramwajowych, ciągników rolniczych, ładowarki, kosiarek, polewaczki, samochodów wieżowych o wys. 3630 mm oraz agregatów prądotwórczych, samochodu ciężarowego z HDS i zakrętarki do torów) według potrzeb zamawiającego. 2) Nazwa i Kod CPV: Usługa w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi - Kod CPV 50110000-9 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz). 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. Jeżeli wykonawca nie złoży powyższego oświadczenia, zamawiający uzna, że wykonawca nie powierzy żadnej części zamówienia podwykonawcom); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez zamawiającego (np. materiałów reklamowych i informacyjnych) zaleca się, aby stanowiły one odrębną część, niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez zamawiającego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ts.szczecin.pl/przetargi.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie kompleksowych napraw pojazdów uszkodzonych w wyniku zdarzeń drogowych oraz wykonywanie innych napraw blacharsko-lakierniczych w pojazdach służbowych Policji będących w użytkowaniu KWP w Szczecinie
Dodano: 2016-07-25 - Usługa - konserwacja silników spalinowych.
Dodano: 2016-06-30 - Usługa - konserwacja silników spalinowych
Dodano: 2016-05-24 - Świadczenie usług w zakresie międzyprzebiegowej serwisowej obsługi technicznej okresowej pojazdów.
Dodano: 2016-01-22 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUGI OKRESOWEJ SERWISOWEJ POJAZDÓW ZGODNIE Z WYMOGAMI TECHNICZNYMI PRODUCENTA
Dodano: 2015-02-02 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUGI OKRESOWEJ I MIĘDZYPRZEBIEGOWEJ POJAZDÓW ZGODNIE Z WYMOGAMI TECHNICZNYMI PRODUCENTA
Dodano: 2014-03-19 - ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUGI OKRESOWEJ I MIĘDZYPRZEBIEGOWEJ POJAZDÓW ZGODNIE Z WYMOGAMI TECHNICZNYMI PRODUCENTA
Dodano: 2013-02-20 - Świadczenia usługi w zakresie obsługi okresowej i międzyprzebiegowej pojazdów zgodnie z wymaganiami technicznymi producenta.
Dodano: 2012-03-13 - REMONT ŁADOWARKI
Dodano: 2011-10-24 - REMONT NADWOZIA DO PRZEWOZU ODPADÓW SELEKTYWNIE ZBIERANYCH I NIECZYSTOŚCI STAŁYCH
Dodano: 2011-10-20