Przetargi.pl
Wykonanie kompleksowej usługi zorganizowania i przeprowadzenia dwóch edycji zajęć dla łącznie 72 osób

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Olsztyńska 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6462201 , fax. 089 6462201
  • Data zamieszczenia: 2011-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie
    ul. Olsztyńska 2 2
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6462201, fax. 089 6462201
    REGON: 04453164000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kompleksowej usługi zorganizowania i przeprowadzenia dwóch edycji zajęć dla łącznie 72 osób
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi zorganizowania i przeprowadzenia dwóch edycji zajęć dla łącznie 72 osób (w każdej edycji uczestniczyć będzie 36 osób) - podopiecznych MOPS w Ostródzie w zakresie: 1. Indywidualnych rozmów z psychologiem - w wymiarze 0,5h na osobę x 72 osoby, w sumie 36h - określenie poziomu predyspozycji, potrzeb i deficytów, dokonanie diagnozy sytuacji życiowej - I edycja - III.2011r., II edycja I.2012r. (CPV 85121270-6 Usługi psychiatryczne i psychologiczne). 2. Indywidualnych rozmów z doradcą zawodowym - w wymiarze 0,5h na osobę x 72 osoby, w sumie 36h - określenie poziomu umiejętności, predyspozycji, potrzeb i deficytów, dokonanie diagnozy sytuacji zawodowej - I edycja - III.2011r., II edycja I.2012r. ( CPV 79414000-9 Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. 3. Treningu motywacyjnego - Aby chciało nam się chcieć w wymiarze 24 godzin dla każdej z edycji (łącznie 48 godzin). Zajęcia mają być prowadzone w 3 grupach po 12 osób, w wymiarze 8 godzin na grupę. Tematyka zajęć: postawy motywacyjne, teoria motywacji, elementy kształtujące ocenę swoich możliwości, sposoby osiągania celu w życiu, analiza SWOT, wizualizacja celu. Celem zajęć jest uświadomienie uczestnikom projektu własnych pokładów motywacji i określenie czynników motywacyjnych. Wykonawca musi zapewnić materiały szkoleniowe: notes A4 i długopis oraz catering: serwis kawowy i obiad. Czas realizacji: IV 2011 - I edycja, III 2012 - II edycja. ( CPV 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne); 4. Warsztatów kompetencji społecznych - zajęcia z komunikacji interpersonalnej , trening asertywności i umiejętności społecznych, wzmacnianie samooceny i poczucia własnej wartości , radzenie sobie ze stresem i przezwyciężanie problemów życiowych. Zajęcia mają być prowadzone w 3 grupach po 12 osób, w wymiarze 16 godzin na grupę, czyli 48 godzin dla jednej edycji (96 godzin łącznie dla II edycji). Zajęcia musi prowadzić psycholog. Wykonawca musi zapewnić materiały szkoleniowe: kołonotatnik A5 i długopis oraz catering: serwis kawowy i obiad. Czas realizacji V 2011 - I edycja, III 2012 - II edycja. ( CPV 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne) 5. Samopomocowej grupie wsparcia - przemoc, uzależnienia, niezaradność w sprawach opiekuńczo - wychowawczych. Zajęcia prowadzone w formie terapii grupowej i indywidualnej. Zajęcia grupowe prowadzone muszą być dla 3 grup każda po 12 osób, w wymiarze 3 godzin tygodniowo na grupę przez 8 miesięcy. W ramach jednej edycji musi zostać zrealizowanych 288 h (łącznie w dwóch edycjach 576 godzin). Zajęcia musi prowadzić psycholog. Wykonawca musi zapewnić catering suchy. Czas realizacji VI 2011-I 2012 - I edycja, IV 2012 - XI 2012 - II edycja. ( CPV 85121270-6 Usługi psychiatryczne i psychologiczne); 6. Poradnictwo specjalistyczne w zależności od potrzeb beneficjentów spotkania ze specjalistami: psychologiem, prawnikiem. Spotkania prowadzone raz w tygodniu w wymiarze 2 godzin naprzemiennie raz prawnik, raz psycholog przez 80 kolejnych tygodni (20 m-cy) w łącznym wymiarze 160 godzin (80 godzin prawnik, 80 godzin psycholog). Zajęcia prowadzone w sposób ciągły przez cały okres projektu I i II edycję. Z zajęć mogą korzystać wszyscy uczestnicy projektu. (CPV 85121270-6 Usługi psychiatryczne i psychologiczne). 7. Spotkania z pasją - warsztaty integracyjno-edukacyjno-kulturalne. Spędzania czasu wolnego, które jednocześnie wzbudzają i rozwijają zainteresowania. Będzie to cykl spotkań z ciekawymi osobami (np. miejscowi artyści, społecznicy, pasjonaci, muzycy, itp. Zamawiający będzie wskazywał osobę, która będzie uczestniczyć w spotkaniach) - 6 dwugodzinnych spotkań dla 1 edycji, w sumie 12 spotkań po 2 godziny, łącznie dla dwóch edycji 48 godzin. Wykonawca musi zapewnić catering suchy. Czas realizacji VI-XI 2011 - I edycja, IV-IX 2012 - II edycja. (CPV 80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego) 8. Indywidualne doradztwo zawodowe - przeprowadzenie indywidualnych konsultacji z opracowaniem Indywidualnego Planu Działania- prowadzi doradca zawodowy, w wymiarze 2h/osobę dla 72 osób, łącznie 144 godzin, realizowane od II 2012-III 2012 - I edycja, XII 2012 - I 2013 - II edycja. Zajęcia prowadzone mają być przez doradcę zawodowego (CPV 79414000-9 Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi). 9. Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - aktywne formy poszukiwania pracy, opracowanie dokumentów aplikacyjnych, nauka autoprezentacji i symulowanie rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą - superwizja na żywo przy użyciu szyby (lustra weneckiego, zamawiający dysponuje takim pomieszczeniem). Zajęcia muszą być prowadzone przez doradcę zawodowego w ramach jednej edycji: 3 grupy po 12 osób w wymiarze 4 godzin na grupę przez 16 tygodni, łącznie w ramach jednej edycji będzie realizowanych 64 godzin ( w ramach II edycji 128 godzin). Czas realizacji VI-IX 2011 - I edycja, IV-VII 2012 - II edycja. Wykonawca musi zapewnić catering suchy oraz materiały szkoleniowe: płyta CD, podręcznik, wzory dokumentów aplikacyjnych. (CPV 79414000-9 Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi). 10. Praktyczne wykorzystanie umiejętności poruszania się na rynku pracy. Przez tydzień uczestnicy warsztatów wykorzystają teorię w praktyce na otwartym rynku pracy i po tygodniowym poszukiwaniu pracy przychodzą na spotkanie z doradcą zawodowym. Spotkanie w wymiarze 4 godzin na grupę, w obrębie jednej edycji 3 grupy, czyli 12 godzin (łącznie w dwóch edycjach 24 godziny). W ramach spotkania następuje wymiana doświadczeń przez uczestników warsztatów. Czas realizacji IX.2011 - I edycja, VII.2012 -II edycja. (CPV 79414000-9 Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi). 11. Warsztaty ABC Przedsiębiorczości - zapoznanie z podstawami prawa pracy, zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, sporządzanie biznes planu. Zajęcia będą realizowane w wymiarze 24 godzin na jedną grupę w ciągu trzech dni. W ramach jednej edycji zrealizowanych będzie 72 godzin ( 3 12-osobowe grupy dydaktyczne w jednej edycji), łącznie w ramach projektu zrealizowanych zostanie 144 godziny. Wykonawca musi zapewnić materiały szkoleniowe: płyta CD z przykładowym biznesplanem, podręcznik oraz catering: serwis kawowy i obiad. Czas realizacji X.2011 - I edycja, VI.2012 - II edycja. (CPV 80532000-2 Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania). Wykonawca w okresie realizacji projektu musi zapewnić dla uczestników materiały szkoleniowe i catering - obiad jednodaniowy (drugie danie: np. ziemniaki, mięso, surówka) w czasie zajęć i warsztatów. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 18.00. Dokumentacja realizowanych działań odbywać się musi między innymi za pomocą dzienników prowadzonych zajęć, imiennych list obecności, indywidualnych planów działań, rachunków i faktur poniesionych wydatków, itp. Każdy z uczestników programu musi otrzymać zaświadczenie o uczestnictwie w programie, które będzie zawierało logo projektu oraz wykaz tematów z liczbą zrealizowanych godzin. Odbiór wykonanej usługi przeprowadzony zostanie na podstawie dokumentacji złożonej przez Zamawiającego w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem: list obecności, wydanych certyfikatów i zaświadczeń, potwierdzenia przez uczestników otrzymanych materiałów, zaświadczeń, certyfikatów, wydanych posiłków, przeprowadzonych ankiet oraz kontroli dokonanej przez zamawiającego dokumentacji finansowej i merytorycznej przeprowadzonej usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851212706
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mops.ostroda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach