Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi zorganizowania i przeprowadzenia zajęć dla podopiecznych GOPS w Ostródzie

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 676 07 08 , fax. 0-89 676 07 08
  • Data zamieszczenia: 2011-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie
    ul. Jana III Sobieskiego 1 1
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 676 07 08, fax. 0-89 676 07 08
    REGON: 00445022000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi zorganizowania i przeprowadzenia zajęć dla podopiecznych GOPS w Ostródzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi zorganizowania i przeprowadzenia zajęć dla podopiecznych GOPS w Ostródzie w zakresie: W ramach Aktywnej Integracji - KONTRAKTY SOCJALNE zostanie objętych łącznie 36 osób, tym 30 os. wykazujących bezradność w sprawach opiekuńczo-wychowawczych i 6 os. Niepełnosprawnych. Osoby te mają zostać objęte następującymi zajęciami: 1. Diagnoza - sporządzenie diagnozy (postawienie problemów i celów w tym poradnictwo i wsparcie indywidualne socjoterapeuty lub psychologa, praca w środowiskach rodzin, na bazie której pracę z rodzinami rozpoczną asystenci. Wymiar usługi to 72 godziny - 2 godziny na każdego uczestnika. Czas realizacji marzec - kwiecień 2011 r. (CPV 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne); 2. Trening relacji rodzinnych - partnerstwo w rodzinie, poprawa funkcjonowania rodzin, nauka rozwiązywania konfliktów, konstruktywnego dialogu i wzajemnego zrozumienia. Zajęcia mają być prowadzone przez psychologa w 3 grupach po 12 osób, w wymiarze 8 godzin na grupę, czyli 24 godzin łącznie. Czas realizacji maj - czerwiec 2011 r. ( CPV 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne) 3. Indywidualne doradztwo zawodowe - przeprowadzenie indywidualnych konsultacji z opracowaniem Indywidualnego Planu Działania, w wymiarze 1h/osobę dla 30 osób i 2h na osobę dla 6 os. niepełnosprawnych, łącznie 42 godzin, realizowane od czerwca do lipca 2011 r. Zajęcia prowadzone mają być przez doradcę zawodowego ( CPV 79414000-9 Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi). W ramach Aktywnej Integracji - Programu Aktywności Lokalnej zostaną objęte łącznie 22 osób, w wieku od 15 do 25 lat. Osoby te mają zostać objęte następującymi zajęciami: 1. Animatora - usług wspierających animację celem, której jest pobudzenie i wspieranie społeczno - zawodowe i kulturalne aktywności młodzieży - prowadzenie zajęć ogólnorozwojowych (gier, zabaw, konkursów), nawiązanie kontaktu i spotkania z liderami - zamieszkującymi gminę, sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas warsztatów wyjazdowych - wymiar: 120 godzin w okresie od maja do czerwca i od września do grudnia 2011 r. (CPV 92312240-5 Usługi świadczone przez animatorów kultury); 2. Doradca zawodowy - przeprowadzenie grupowego doradztwa zawodowego, zajęcia poruszania się na rynku pracy, trendy rozwojowe w świecie zawodów i zatrudnienia, pisanie dokumentów aplikacyjnych, zachowania podczas rozmów kwalifikacyjnych w wymiarze 12 godzin dla 22 osób w jednej grupie, prowadzi doradca zawodowy, celem przygotowania młodzieży do wkroczenia na rynek pracy, w okresie od października do grudnia 2011 r. ( CPV 79414000-9 Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi). 3. Psycholog - przeprowadzenie w wymiarze 12 godzin dla 1 grupy 22-osobowej warsztatów z psychologiem, nauka ról społecznych, samoocena, emocje, osobista efektywność, zarządzanie czasem, życiowe priorytety, itp., w okresie od października do grudnia 2011 r. ( CPV 85121270-6 Usługi psychiatryczne i psychologiczne); 4. Warsztaty artystyczne - 32 godziny po 16 godzin na jedną grupę. Przeprowadzenie warsztatów artystycznych tanecznych i teatralnych dla 22 osób w dwóch grupach (każda grupa będzie liczyła 11 osób), w okresie od października do grudnia 2011 r., każdy uczestnik uczestniczył będzie w jednym rodzaju zajęć. ( CPV 80570000-0 Usługi rozwoju osobistego). Wykonawca w okresie realizacji Programu Aktywności Lokalnej musi zapewnić dla uczestników materiały szkoleniowe, catering w czasie zajęć i warsztatów w formie podwieczorku (np. jogurt, bułka, owoce, soki, słodycze, itp.)oraz transport. Realizacja zajęć w ramach PAL odbędzie się w Gminnym Ośrodku Kultury w Samborowie. Zamawiający zapewnia miejsce do prowadzenia zajęć w ramach Programu Aktywności Lokalnej. Zajęcia realizowane od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 15 do 19. Dokumentacja realizowanych działań odbywać się musi między innymi za pomocą dzienników prowadzonych zajęć, imiennych list obecności, indywidualnych planów działań, rachunków i faktur poniesionych wydatków, itp. Każdy z uczestników programu musi otrzymać zaświadczenie o uczestnictwie w programie, które będzie zawierało logo projektu oraz wykaz tematów z liczbą zrealizowanych godzin. Odbiór wykonanej usługi przeprowadzony zostanie na podstawie dokumentacji złożonej przez Zamawiającego w formie oryginałów: arkusz diagnozy, indywidualny plan działania, sprawozdania i opinie trenów prowadzących zajęcia, list obecności, wydanych certyfikatów i zaświadczeń, potwierdzenia przez uczestników otrzymanych materiałów, zaświadczeń, certyfikatów, wydanych posiłków, przeprowadzonych ankiet oraz innych dokumentów niezbędnych do stwierdzenia prawidłowości realizacji usługi, a także kontroli dokonanej przez zamawiającego dokumentacji finansowej i merytorycznej przeprowadzonej usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851212706
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Certyfikaty jakości usług
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaostroda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach