Przetargi.pl
WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI BANKOWEJ BUDŻETU GMINY MIEJSKIEJ SKAŁA ORAZ MIEJSKO-GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2010 ROKU DO 31 GRUDNIA 2014 ROKU

Gmina Skała ogłasza przetarg

  • Adres: 32-043 Skała, ul. Rynek 29
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3891098 , fax. 012 3891098 w. 104
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skała
    ul. Rynek 29 29
    32-043 Skała, woj. małopolskie
    tel. 012 3891098, fax. 012 3891098 w. 104
    REGON: 00054755000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skala.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI BANKOWEJ BUDŻETU GMINY MIEJSKIEJ SKAŁA ORAZ MIEJSKO-GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2010 ROKU DO 31 GRUDNIA 2014 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Skała oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01 stycznia 2010 roku do 31 grudnia 2014 roku. W szczególności usługa obejmować będzie: 1. Otwarcie i prowadzenie w formie elektronicznej, a) rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu Gminy Skała, b) rachunków bieżących i pomocniczych następujących jednostek organizacyjnych: 1) Urząd Miasta i Gminy Skała, 2) Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skale, 3) Administracja Szkół Gminy Skała, 4) Szkoła Podstawowa w Skale, 5) Szkoła Podstawowa w Minodze, 6) Szkoła Podstawowa w Cianowicach, 7) Szkoła Podstawowa w Szczodrkowicach, 8) Szkoła Podstawowa w Smardzowicach, 9) Gimnazjum w Skale, 10) Przedszkole Samorządowe w Skale. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo otwarcia rachunków bankowych dla Gminy Skała lub miejskich jednostek organizacyjnych, które mogą powstać w okresie obowiązywania umowy, na warunkach określonych w ofercie wybranej w niniejszym przetargu. 2. Realizację poleceń przelewów w dniu złożenia zlecenia płatniczego poprzez obciążenie wskazanego rachunku bankowego. 3. Przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków bankowych w punkcie na terenie miasta Skała. 4. Przyjmowanie wolnych środków na lokaty długo i krótkoterminowe. 5. Uruchamianie na zlecenie Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym budżetu (nie dotyczy jednostek). Wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radę Miejską. Kredyt zabezpieczony będzie wekslem własnym In Blanco. Maksymalna wysokość do 1 mln zł w roku budżetowym. 6. Automatyczne lokowanie środków finansowych znajdujących się na rachunkach bankowych (w tym na lokaty typu OVERNIGHT). W ramach umowy Bank powinien: 1) Udostępnić Zamawiającemu w siedzibie Zamawiającego system bankowości elektronicznej ( ilość stanowisk odpowiednia do potrzeb Zamawiającego - nie mniej niż 3 stanowiska komputerowe) umożliwiający dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o operacjach bankowych i stanie rachunków. 2) Zapewnić instalację oprogramowania i świadczenie usług bankowości elektronicznej we wskazanych jednostkach organizacyjnych gminy przynajmniej na 2-ch stanowiskach komputerowych umożliwiających dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o operacjach bankowych i stanie rachunku. 3) Przeprowadzić kompleksowe przeszkolenie (w siedzibie zamawiającego i siedzibach jednostek organizacyjnych miasta) osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej. 4) Świadczyć bieżące doradztwo i pomoc techniczną (w godzinach od 8-16) z zakresu obsługi systemu, a w przypadku awarii systemu wymagane jest bezzwłoczne podjęcie działań w celu jej usunięcia. 5) Świadczyć usługi doradczo-finansowe dla gminy. 6) Wydawać na pisemne lub telefoniczne zlecenie Zamawiającego zaświadczenia i opinie bankowe. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych za: a) Instalację, doradztwo i eksploatację systemu bankowości elektronicznej. b) Wpłaty gotówki przez zamawiającego, jednostki podległe oraz inkasentów podatków i opłat na rachunki bieżące i pomocnicze. c) Wypłaty gotówkowe przez zamawiającego i jednostki podległe z rachunków bieżących i pomocniczych. d) Sporządzenie wyciągów bankowych oraz wtórników do wyciągów bankowych. e) Druki czeków gotówkowych, zabezpieczenie skrytki bankowej i opłat za złożone depozyty oraz zaświadczenia i opinie bankowe. f) Doradztwo finansowe dla zamawiającego i jednostek podległych. g) Realizację przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) a także pozostałe warunki określone w SIWZ. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w którym członkowie konsorcjum upełnomocnili jeden podmiot do reprezentowania wszystkich w postępowaniu o udzielenie zamówienia(zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp), które musi obejmować również wszystkie czynności podejmowane przez wykonawców w trakcie postępowania (w tym podpisanie oferty). Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana to zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zażąda umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1- 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: A) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. a) są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia, b) są uprawnieni do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r., nr 72, poz.665 z późn. zm.) B) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. - wykonali należycie co najmniej 1usługę w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia zamawiający uważa bankową obsługę budżetu jednostki samorządu terytorialnego z tym, że wysokość obsługiwanego budżetu musi być większa niż 10 mln zł, a okres obsługi nie może być krótszy niż 1 rok). C) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655)z późn. zm. E)posiadają na terenie Miasta Skała punkt kasowy, filię, oddział lub złożą oświadczenie, że w okresie do 1-go miesiąca od daty podpisania umowy uruchomią punkt kasowy, filię lub oddział w mieście Skała. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia Nie spełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz OFERTA , który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ, 3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego uprawniające do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. nr 72, poz.665 z późn. zm.), 6. Wykaz co najmniej 1 wykonanej usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, (bankowa obsługa budżetu jednostki samorządu terytorialnego z tym, że wysokość obsługiwanego budżetu musi być większa niż 10 mln zł a okres obsługi nie może być krótszy niż 1 rok). Wykaz należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ. 7. Dokumenty potwierdzające, że zrealizowane usługi podane w wykazie zostały wykonane należycie. Dokumenty, o których mowa powyżej muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kserokopii. Odpis , wypis, wyciąg lub kserokopia muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, - zamiast dokumentów o których mowa w ust. VI pkt 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument potwierdzający ten fakt winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, W przypadku składania oferty łącznej przez podmioty występujące wspólnie (konsorcja), dokumenty wymienione w ust. VI pkt 4 muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie. Natomiast pozostałe dokumenty przedstawia lider Konsorcjum, działając w imieniu wszystkich podmiotów Konsorcjum. Wszystkie dokumenty podpisuje i dołącza do oferty lider Konsorcjum. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzącego postępowanie jest karalne i zgodnie z przepisami art. 24 ust.2 pkt 2 Pzp spowoduje wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania. W przypadku konsorcjum złożenie nieprawdziwych oświadczeń lub dokumentów przez choćby jednego członka konsorcjum spowoduje wykluczenie konsorcjum z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszt kredytu w rachunku bieżącym
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skala.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach