Przetargi.pl
Wykonanie kompleksowej konserwacji i serwisowania instalacji wentylacji mechanicznej oraz ciepła technologicznego w Inspektoracie ZUS Praga Północ w Warszawie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-829 Warszawa, ul. Podskarbińska 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5902322, 5902321 , fax. 022 5902730, 5902600
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
    ul. Podskarbińska 25 25
    03-829 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5902322, 5902321, fax. 022 5902730, 5902600
    REGON: 00001775600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ubezpieczenia społeczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kompleksowej konserwacji i serwisowania instalacji wentylacji mechanicznej oraz ciepła technologicznego w Inspektoracie ZUS Praga Północ w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy wykonywania usługi konserwacji i innych czynności serwisowych w instalacji wentylacji mechanicznej oraz ciepła technologicznego. 1. Lokalizacja Instalacji Inspektorat Praga Północ Warszawa ul. 11 Listopada 15a 2. Wykaz czynności wykonywanych podczas prac konserwacyjnych: A Ocena stanu technicznego central wentylacyjnych : - Przegląd i czyszczenie central B. Ocena stanu zespołów wentylatorowych central : - Kontrola stanu zużycia łożysk i konserwacja - Sprawdzanie stanu i naciągu pasów klinowych - Ewentualna wymiana pasów - Sprawdzanie i regulacja i konserwacja przekładni pasowej C. Sprawdzanie stopnia zabrudzenia filtrów , ich czyszczenie lub wymiana D. Pomiar prądów pobieranych przez odbiorniki energii elektrycznej E. Sprawdzanie poprawności działania nagrzewnic elektrycznych i ich konserwacja F. Ocena stanu technicznego i konserwacja wentylatorów wywiewnych G. Okresowe płukanie instalacji nagrzewnicy wodnej H. Kontrola i konserwacja przepustnic i siłowników I. Kontrola pracy i przetestowanie układu automatyki kontrolno-pomiarowej, sprawdzanie poprawności działania zainstalowanych zabezpieczeń J. Sprawdzanie i konserwacja peryferyjnych urządzeń automatyki K. Kontrola pracy przepustnic odcinających i konserwacja L. Ocena stanu zanieczyszczenia kanałów wentylacyjnych i czerpni M. Przegląd instalacji elektrycznych : a) Od skrzynki rozdzielczej do central klimatyzacyjnych, b) Od bezpieczników do silnika wentylatora dachowego, c) Ocena stanu wyłączników dla central wentylacyjnych. 3. Podczas trwania umowy możliwe zlecenie na: a) odpłatne badanie bakteriologiczne instalacji w oparciu o kalkulację Wykonawcy zaakceptowaną przez Zamawiającego, b) Dezynsekcję czerpni na życzenie Zamawiającego ( maksymalnie raz w roku na pisemne zlecenie ), c) jednorazowe czyszczenie całej instalacji wentylacyjnej, na życzenie Zamawiającego na podstawie pisemnego zlecenia. 4. szczegółowy wykaz urządzeń Na podstawie dokumentacji technicznej powierzchnia instalacji wentylacyjnej niżej wymienionych zespołów z kanałami o przekroju prostokątnym wynosi 700 m2. - centrala nawiewno - wywiewna stojąca typu CV - A 1L N - 42A/1 - 6 - filtr powietrza klasy EU - 4 - nagrzewnica wodna o mocy 24,4 KW typ HW 1 AV 1 - przepustnice regulacyjne na wlocie i wylocie powietrza - wymiennik krzyżowy do odzysku ciepła z powietrza usuwanego - czerpnia terenowa typu A - wyrzutnia terenowa powietrza typ A - automatyka typu CV - A 1PX - 266A/1 - 6 Dla zespołów nawiewnych - Centrala o wydajności 3000 m3/h Wymiennik typ N - W90/70 - 60/30 - 8T - 4R - 420A - 2,5 - 4N - 1 Filtr typu EU 3 - Centrala o wydajności 900 m3/h Wymiennik typ N - W90/70 - 60/30 - 8T - 2R - 420A - 2,5 - 2N - 1 Filtr typu EU 3 - Centrala o wydajności 1420 m3/h Wymiennik typ N - W90/70 - 60/30 - 8T - 3R - 420A - 2,5 - 3N - 1 Filtr typu EU 3 - Centrala o wydajności 4500 m3/h Wymiennik typ N - W90/70 - 60/30 - 11T - 3R - 620A - 2,5 - 6N - 1 Filtr typu EU 3 Dla zespołów wywiewnych - zespół wentylatorów typu ASZ 315 - zespół wentylatorów typu ASZ 400 - Wyposażenie każdej centrali stanowi automatyka: - silnik wentylatora - termostat przeciwzamrożeniowy TZ typ XTAN95008 - 4 szt. - presostat różnicowy filtra PF typ P 33 AB 9202 - 4 szt. - siłownik przepustnicy powietrza SP typ SF 230-S - 4 szt. - siłownik nagrzewnicy powietrza SN typ SQS65 - 4 szt. - regulator temperatury powietrza w pomieszczeniu RT typ RCA61.1 - 4 szt. - regulator temperatury powietrza kanałowy RT2 typ RCM 61.12 - 4 szt. - agregaty wentylatorowe - wywiewne - ZW - GXAF - 3 - 031 - LO-80/85-120 -1,5/1420 3000m3/h - 2 szt. - ZW - GXAF - 3 - 040 - LO-100/80-140 -2,2/1420 4500m3/h - 1 szt. Wentylator wywiewny dachowy: - WVPB - 25 - 1 szt. - WVPB - 20 - 1 szt. - WVPB - 31,5 - 1 szt. - WVPB.W - 20 - 1 szt. - WD1 - 16 - 1 szt. 5. Konserwacja urządzeń odbywać się będzie raz na kwartał, bez wezwania Zamawiającego, potwierdzona przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego. 6. Pierwsza konserwacja urządzeń odbędzie się w pierwszym miesiącu obowiązywania umowy, a następne zgodnie z pkt. 5 odpowiednio do pierwszej konserwacji w odstępach kwartalnych. 7. Cena kwartalnej konserwacji zostanie naliczona na podstawie: stawki 1 roboczogodziny zadeklarowanej w formularzu ofertowym pomnożonej przez 18 h (jest to ryczałtowy czas trwania czynności konserwacyjnych) ( W cenie 1 roboczogodziny Wykonawca uwzględni wszystkie ponoszone koszty m.in. dojazd ). 8. W fakturze za konserwację ,Wykonawca doliczy koszty poniesione na materiały wymienione podczas czynności konserwacyjnych ( filtry, paski klinowe itp. ) 9. Do innych czynności serwisowych poza konserwacjami Wykonawca przystąpi po złożeniu kalkulacji i otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego. Rozliczenie nastąpi na podstawie stawki roboczogodziny odnoszącej się do rzeczywistego czasu wykonania usługi bez względu na liczbę osób ją wykonujących oraz kosztów materiałów i części zużytych do naprawy. 10. Naprawa urządzeń odbywać się będzie w następujących trybach: a) w trybie awaryjnym - (uszkodzenie uniemożliwia korzystanie z urządzenia ) wykonywana w terminie 72 godzin licząc od momentu pisemnego zlecenia o wystąpieniu awarii w godzinach od 700 do 1600 w dniach roboczych, b) w trybie zwykłym - (pozostałe naprawy) wykonywane będą w ciągu 7 dni licząc od pisemnego zlecenia naprawy urządzeń w godzinach od 700 do 1600w dniach roboczych lub w terminie obustronnie uzgodnionym 11. W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych od producenta lub importera termin zakończenia naprawy może zostać przedłużony o okres trwania procedury zakupu. W tym przypadku Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na przedłużenie terminu naprawy nie dłużej niż 30 dni. 12. Wykonawca udziela gwarancji: - na usługę konserwacji i naprawy (robocizna) 6 miesięcy - na użyte do naprawy części 6 miesięcy lub gwarancji producenta lub importera
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507120009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: § 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) Doświadczenie zawodowe przedstawiające się wykonaniem lub wykonywaniem usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. Zamawiający wymaga wykazania min. dwóch usług dot. kompleksowej konserwacji i serwisowania instalacji wentylacji mechanicznej oraz ciepła technologicznego. Okres świadczenia usługi min. 12 kolejnych miesięcy. Do wykazu Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego/odbiorcę usług. b) Wykonawca musi dysponować pracownikami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji dla urządzeń wytwarzających i zużywających ciepło oraz inne urządzenia energetyczne tj. urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 50 KW a także świadectwa kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających przesyłających i zużywających energię elektryczną tj. urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 KV (Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej Dz. U. Nr 89 poz. 828) 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. § 2. Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie weryfikacji złożonych dokumentów na zasadzie spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: § 1. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą złożyć oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych § 2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia Wykonawca musi złożyć: a) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. Zamawiający wymaga wykazania min. dwóch usług dot. kompleksowej konserwacji i serwisowania instalacji wentylacji mechanicznej oraz ciepła technologicznego. Okres świadczenia usługi min. 12 kolejnych miesięcy. Do wykazu Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego/odbiorcę usług. b) świadectwo kwalifikacyjne (min. 1 osoby) na stanowisku eksploatacji dla urządzeń wytwarzających i zużywających ciepło oraz inne urządzenia energetyczne tj. urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 50 KW a także świadectwo kwalifikacyjne (min. 1 osoby) na stanowisku eksploatacji dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających przesyłających i zużywających energię elektryczną tj. urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 KV (Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej Dz. U. Nr 89 poz. 828) § 3. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 : 1) lit. a - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. l, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis ust. 2 stosuje się odpowiednio. § 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku Wykonawcy występujący wspólnie (dot. również spółek cywilnych) muszą złożyć: - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie - każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi załączyć dokumenty wymienione w § 1 i § 2 ust. 1 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w § 1 : w zakresie spełniania warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt. 1 i 4 - składa każdy odrębnie, natomiast w zakresie określonym w art. 22 ust.1 pkt. 2 i 3 - wszyscy łącznie. Wszystkie dokumenty Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia muszą wchodzić w skład danej oferty i być złożone łącznie. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, taki Wykonawca będzie zobowiązany przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do złożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach