Przetargi.pl
Wykonanie klimatyzacji w zakresie instalacji schładzania powietrza w budynku A Urzędu Miasta Sieradza - etap I

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98200 Sieradz, plac Wojewódzki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 826 61 28 , fax. 43 822 30 05
  • Data zamieszczenia: 2017-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    plac Wojewódzki 1
    98200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 826 61 28, fax. 43 822 30 05
    REGON: 73093433500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie klimatyzacji w zakresie instalacji schładzania powietrza w budynku A Urzędu Miasta Sieradza - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie klimatyzacji w zakresie instalacji schładzania powietrza dla II piętra budynku A Urzędu Miasta Sieradza, zgodnie z przygotowaną dokumentacją projektową. 2. W zakres rzeczowy zamówienia wchodzi wykonanie instalacji chłodniczej z odprowadzeniem skroplin wraz z montażem zewnętrznych i wewnętrznych urządzeń chłodniczych oraz wykonaniem elektrycznej instalacji zasilającej i sterującej dla wymienionych urządzeń. Instalację schładzania powietrza należy wykonać w oparciu o system VRF zasilany z zewnętrznych jednostek układu schładzania ze zmiennym przepływem czynnika chłodniczego. Instalację należy przystosować do pracy całorocznej z możliwością schładzania latem i dogrzewania w okresie niskich temperatur. Jednostki wewnętrzne w pomieszczeniach biurowych budynku należy instalować zgodnie z kartami technologicznymi urządzeń. Jednostkę zewnętrzną należy zamontować na poziomie terenu od strony zaplecza budynku Urzędu Miasta na stalowej konstrukcji wsporczej opisanej w projekcie. 3. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlano-montażowych określonych w dokumentacji projektowej oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Należy także przeprowadzić wymagane badania techniczne, regulacje, próby ciśnieniowe oraz pomiary i sprawdzenia w zakresie wykonanej instalacji schładzania powietrza. Należy przygotować i utrzymać zaplecze budowy. Należy wykonać dla potrzeb budowy podłączenia do mediów itp. Wszystkie wymienione, a także inne roboty i kontrole oraz związane z tym przygotowanie niezbędnych dokumentów, Wykonawca wykonuje na własny koszt. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i projekcie budowlanym. 4. Wykonawca każdorazowo powinien ustalić z Zamawiającym zakres postępowania z materiałami powstałymi z rozbiórki. Materiały zakwalifikowane do ponownego wykorzystania powinny zostać przewiezione i złożone w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5. Wymaga się od Wykonawcy takiego skoordynowania prowadzenia robót budowlano-montażowych, aby nie zakłócały i nie utrudniały bieżącej pracy w Urzędzie Miasta Sieradz. Zaleca się, aby roboty generujące ponadnormatywny hałas były prowadzone poza godzinami pracy urzędu. 6. Zamawiający wymaga od wykonawcy udzielenia gwarancji na zastosowane materiały i wykonane roboty budowlano-montażowe. 7. W okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego (bez dodatkowych kosztów dla Zamawiającego): - wykonywania przeglądów gwarancyjnych (2 razy w roku lub zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń), - usuwania usterek, napraw, wymiany wadliwego sprzętu w okresie gwarancji, - usuwania usterek budowlano-montażowych, - dokonywania wpisów do karty urządzenia dotyczących czynności wymienionych w art. 14 ust. 3 pkt 4 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015 r. poz. 881) przez osoby posiadające certyfikat o którym mowa w art. 20 ust. 1 ww. ustawy w terminie 5 dni roboczych od daty ich wykonania. 8. W ramach gwarancji strony ustalają, że: - czas reakcji od zgłoszonej awarii wynosi maksymalnie 3 dni robocze; - czas na realizację usunięcia usterek budowlano-montażowych, naprawę/wymianę sprzętu w okresie gwarancji wynosi maksymalnie 14 dni od daty zgłoszenia. Pod pojęciem „czas reakcji” Zamawiający rozumie faktyczne rozpoczęcie działań gwarancyjnych. 9. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiał poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału XXIV SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego. 11. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych. W związku z użyciem przez projektanta w dokumentacji projektowej nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności. Tabela równoważności stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 12. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późniejszymi zmianami), z wyjątkiem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które uprawniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym kierownika budowy, geodety. Sposób dokumentowania zatrudnienia wyżej określonych osób na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 11.000,00 złotych (słownie złotych: jedenaście tysięcy 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP O/Sieradz Nr 86 1020 4564 0000 5502 0040 9680 z podaniem tytułu: wadium w postępowaniu: Wykonanie klimatyzacji w zakresie instalacji schładzania powietrza w budynku A Urzędu Miasta Sieradza - etap I 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy umieścić w odrębnej kopercie załączonej do oferty. Uwaga! W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5, z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Termin, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do gwaranta lub poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z gwarancji lub poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do gwaranta lub poręczyciela. 6. Niewniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach