Przetargi.pl
WYKONANIE KLIMATYZACJI BUDYNKU URZĘDU GMINY JADÓW ORAZ REMONT POMIESZCZEŃ URZĘDU

Gmina Jadów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-280 Jadów, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 754 044 , fax. 256 754 384
  • Data zamieszczenia: 2021-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jadów
    ul. Jana Pawła II 17
    05-280 Jadów, woj. mazowieckie
    tel. 256 754 044, fax. 256 754 384
    REGON: 53642700000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE KLIMATYZACJI BUDYNKU URZĘDU GMINY JADÓW ORAZ REMONT POMIESZCZEŃ URZĘDU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać roboty budowlane w zakresie instalacji klimatyzacji w budynku Urzędu Gminy Jadów. Zakres robót obejmuje m.in: - wykonanie jednostki zewnętrznej lub wewnętrznej agregatów klimatyzacji, - wykonanie 32 jednostek wewnętrznych klimatyzatorów, - wykonanie instalacji do odprowadzania skroplin z jednostek wewnętrznych klimatyzatorów, - wykonanie sterownika centralnego do systemu klimatyzacji, - wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej urządzenia, - naprawa uszkodzeń po przebiciach ścian i stropów, - wykonanie dokumentacji powykonawczej. Wykonanie remontu pomieszczeń budynku Urzędu Gminy Jadów obejmujące: - wykonanie zabudowy kanałów wykonanej klimatyzacji - wykonanie kanałów wyciągowych wentylacji grawitacyjnej wraz z wyprowadzeniem kominów nad połać dachu oraz obróbka blacharska - roboty rozbiórkowe - wykonanie nowych powierzchni podłóg korytarzy z gresu z klasą antypoślizgowości minimum R 11 oraz klasę odporności na ścieranie powierzchniowe minimum PEI 4/6000 - wykonanie nowych powierzchni podłóg w pozostałych pomieszczeniach urzędu z gresu z klasą antypoślizgowości minimum R 11 oraz klasę odporności na ścieranie powierzchniowe minimum PEI 4/2100. - rozmiar, kolorystyka i rodzaj zostanie ustalony na etapie realizacji po uzyskaniu akceptacji zamawiającego - wykucie istniejących osnieznic oraz usunięcie skrzydeł drzwiowych - montaż nowych skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami - naprawa ubytków tynków na ścianach oraz przycieranie ścian gładzią gipsową - malowanie powierzchni ścian - montaż listew ochronnych z płyt mdf na ścianach korytarzy. Szczegółowy zakres ujęto w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej oraz dokumentacji projektowej. Zamawiający dopuszcza zmianę tras oraz usytuowanie urządzeń klimatyzacji w porównaniu do wariantu przedstawionego w dokumentacji projektowej, jeśli będzie to rozwiązaniem praktyczniejszym i tańszym w zastosowaniu. Zamawiający wymaga także przeprowadzenia przez oferentów wizji obiektu w celu zapoznania z charakterystyką konstrukcji budynku i możliwościami technicznymi wykonania przedmiotu zamówienia, możliwością wystąpienia kolizji z istniejącą instalacją teletechniczną oraz możliwości umieszczenia agregatów na poddaszu. Oferent otrzyma pisemne potwierdzenie odbycia oględzin, które następnie załączy do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach