Przetargi.pl
Wykonanie kanalizacji sanitarnej (przepompownia i kanał tłoczny) oraz wodociąg do byłej mleczarni w Ignatkach.

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kanalizacji sanitarnej (przepompownia i kanał tłoczny) oraz wodociąg do byłej mleczarni w Ignatkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kanalizacja sanitarna: przepompownia ścieków - 1 szt., kanał tłoczny PEśr.90 - 206,- m., przykanalik PCVśr160 - 26,-m. Wodociąg: rurociąg PVCśr. 110 - 28,-m., rurociąg PVCśr 160 - 1142,-m., przyłącza wodociągowe PEśr32 - 12,-m szt - 3; studnie wodomierzo
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 15000,-zł należy wpłacić do dnia 29/04/2009r
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: - nie podlegaą wykluczeniu na mocy art. 24 ust1 i 2 oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r; - posiadają uprawnienia do realizacji obiektów budowlanych; - wniosą wadium; - posiadają srodki pieniężne na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości całościowego wykonania obiektu; - udzielają gwarancji na okres 36 miesięcy i dłuższy (do 5 lat); - posiadają niezbędną wiedę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny, techniczny i pracowników, kierownika budowy z uprawnieniami i należącego do właściwej izby stowarzyszenia zawodowego; - znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia; - posiadają referencje; - zrealizują zamówienie w umówionym terminie; - wyrażają zgodę na opłacenie faktur w w terminie 30 dni po dacie wpływu; - naprawę usterek wykonają w w terminie do 14 dni.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Należy dostarczyć niżej wymienione dokumenty: Oświadczenia - o uiszczeniu podatków i składek ZUS, - o upadłości, o karalności - o art. 24 i 22 ustawy PZP, - o posiadanych środkach finansowych, - że wykorzystano wszelkie środki w celu ustalenia wynagrodzenia za wykonanie zadania. Wycięg z rejestru firmy . wykaz obiektów wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat i obroty finansowe za ostatnie 3 lata. Wykaz pracowników. Okreslenie czasu gwarancji. Okreslenie czasu platnosci faktur. Termin naprawy usterek. Kosztorys ofertowy. Ksero zaaswiadczenia o przynalezniości kierownika do izby i uprawnień budowlanych. Ubezpieczenie OC. Oryginał pełnomocnictwa (jeżeli jest potrzebne).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną