Przetargi.pl
Usuwanie pojazdów z dróg położonych w mieście Suwałki i Powiatu Suwalskiego oraz parkowanie na parkingu strzeżonym w trybie określonym w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r Prawo o ruchu drogowym oraz wydanego na jego podstawie rozporządzenia Minist

Miejska Dyrekcja Inwestycji w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 82
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5667855 , fax. 087 5664831
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Dyrekcja Inwestycji w Suwałkach
    ul. Sejneńska 82 82
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5667855, fax. 087 5664831
    REGON: 79067637500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdi.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie pojazdów z dróg położonych w mieście Suwałki i Powiatu Suwalskiego oraz parkowanie na parkingu strzeżonym w trybie określonym w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r Prawo o ruchu drogowym oraz wydanego na jego podstawie rozporządzenia Minist
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: usuwanie pojazdów z dróg położonych w mieście Suwałki i Powiatu Suwalskiego oraz parkowanie na parkingu strzeżonym w trybie określonym w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r Prawo o ruchu drogowym oraz wydanego na j
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501181109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kas
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia w.w. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale 11 SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Licencja na drogowy transport rzeczy - zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001 o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 125, poz. 874 ), 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi załącznik nr 3 i załącznik nr 4, 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie w zakresie usługi usuwania lub holowania pojazdów oraz jedno zamówienie w zakresie usługi parkowania pojazdów, które każde było wykonywane przez okres 12 miesięcy - z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazane usługi zostały wykonane z należytą starannością - na załączniku nr 5. 5. Wykaz sprzętu tj. pojazd samochodowy przystosowany do usuwania i holowania pojazdów lub przyczepa typu LAWETA przeznaczona do przemieszczania i holowania pojazdów samochodowych - zgłoszona(y) do licencji i potwierdzona(y) przez organ wystawiający licencję. Ponadto należy dołączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych zgłoszonych pojazdów wraz ważnymi badaniami technicznymi zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz spełniającymi wymogi rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. 6. Oświadczenie Wykonawcy o prawie dysponowania działkami (maksymalnie dwoma) na terenie Powiatu Suwalskiego - parkingiem strzeżonym, ogrodzonym, oświetlonym o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1500 m2 oraz wiatą o powierzchni minimum 10 m2 dla rowerów, motorowerów i motocykli, 7. Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałami kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. UWAGA! W przypadku gdy w wykazie Wykonawca przedstawia potencjał techniczny innego podmiotu wówczas jest zobowiązany dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tego podmiotu o udostępnieniu sprzętu do wykonania zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mdi.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach