Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7794031 w. 477 , fax. 022 7794031 w. 477
- Data zamieszczenia: 2010-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy
ul. Konarskiego 13 13
05-400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 022 7794031 w. 477, fax. 022 7794031 w. 477
REGON: 00029015600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie izolacji z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1: wykonanie izolacji z papy termozgrzewalnej tarasów budynku E Zadanie 2: wykonanie izolacji z papy termozgrzewalnej części ślimaka budynku E Zadanie3:wykonanie izolacji z papy termozgrzewalnej dwóch łączników od strony budynku E Zadania stanowią niepodzielny pakiet Zakres robót: Szczegółowy zakres prac remontowych przedstawiony został w załączonych książkach przedmiarów robót odpowiednio dla : Zadanie 1: książka przedmiarów robót dla tarasów i balkonów budynku E(Załącznik nr 6) Zadanie 2: książka przedmiarów robót dla ślimaka budynku E (Załącznik nr 5) Zadanie3: książka przedmiarów robót dla łączników od strony budynku E(Załącznik nr 7) Termin realizacji: 15 dni kalendarzowych od rozpoczęcia robót . Wszystkie zadania powinny być realizowane równolegle Przekazanie terenu: 1 dzień po podpisaniu umowy. Rozpoczęcie robót: 3 dni od podpisania umowy Gwarancja na roboty i materiał: 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót Wymagania i Zalecenia : 1.wykonawca dołączy aprobaty techniczne i atesty na wbudowane materiały. 2.prace muszą być wykonane pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi. 3.zamawiający powoła Inspektora Nadzoru do odbioru robót zanikających i odbioru końcowego 4.logistyka prowadzonych robót zostanie zawarta w protokóle wprowadzenia na budowę. 5.kosztorys ofertowy w formie papierowej i elektronicznej (format ATH) winien zawierać wszystkie informacje i pozycje wymagane do rozliczenia zakresu robót na podstawie kosztorysu inwestorskiego 6.do odbioru końcowego wykonawca przedłoży następujące dokumenty: 6.1. oświadczenie o zakończeniu prac i gotowości do odbioru 6.2. wewnętrzny dziennik budowy zawierający opis przebiegu prac 6.3. oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonanych prac z obowiązującymi przepisami i normami 6.4. oświadczenie o jakości i dopuszczeniu do użytkowania zastosowanych materiałów wraz ze stosownymi atestami i aprobatami 6.5. deklaracje zgodności na wszystkie zastosowane materiały 7.0. wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z warunkami technicznymi prowadzenia i odbioru robót budowlanych 7.1. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót Budowlanych: Wymagania Ogólne. OWEOB Promocja, Warszawa 2005, wydanie 2 uzupełnione. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie będzie wymagał wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- remont wiaty i dachu budynku Administracji Nieruchomości Nr 1 przy ulicy Niekłańskiej 35A w Warszawie na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy.
Dodano: 2016-07-26 - Remont zaplecza sportowego (szatnie,natryski,toalety)w CX Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Jana III Sobieskiego 68 w Warszawie
Dodano: 2016-07-21 - WYMIANA PIONÓW INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA WRAZ Z WYMIANĄ GRZEJNIKÓW W SIEDZIBIE ARCHIWUM GŁÓWNEGO AKT DAWNYCH (W CZĘŚCI PAŁACOWEJ Z WYŁĄCZENIEM PIONÓW W SALI BALOWEJ TJ. 1, 40, 41, 41A, 41B)
Dodano: 2016-07-18 - WYMIANA PIONÓW INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA WRAZ Z WYMIANĄ GRZEJNIKÓW W SIEDZIBIE ARCHIWUM GŁÓWNEGO AKT DAWNYCH (W CZĘŚCI PAŁACOWEJ Z WYŁĄCZENIEM SALI BALOWEJ)
Dodano: 2016-06-28 - Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury i Hali Sportowej z zapleczem - Zadanie 8: Elewacje: izolacja, tynk, opaska oraz roboty towarzyszące
Dodano: 2016-06-15 - Docieplenie ścian zewnętrznych i stropu poddasza, remont klatki schodowej i wymianę instalacji elektrycznych w budynku mieszkalnym przy ulicy Kobielskiej 39 w Warszawie
Dodano: 2016-06-02 - Docieplenie ścian zewnętrznych i stropu poddasza, remont klatki schodowej i wymiana instalacji elektrycznych w budynku mieszkalnym przy ulicy Tarnowieckiej 53 w Warszawie
Dodano: 2016-06-02 - Wykonanie odwodnienia terenu Szkoły Podstawowej nr 5
Dodano: 2016-05-06 - Uszczelnianie ścian fundamentowych budynku pływalni przy ul. Potockiej 1
Dodano: 2016-04-18 - Wykonanie termomodernizacji budynku Przychodni przy ul. Bodzentyńskiej 17, 27-100 IŁŻA
Dodano: 2016-04-08