Przetargi.pl
Wykonanie izolacji z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7794031 w. 477 , fax. 022 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2010-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7794031 w. 477, fax. 022 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie izolacji z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1: wykonanie izolacji z papy termozgrzewalnej tarasów budynku E Zadanie 2: wykonanie izolacji z papy termozgrzewalnej części ślimaka budynku E Zadanie3:wykonanie izolacji z papy termozgrzewalnej dwóch łączników od strony budynku E Zadania stanowią niepodzielny pakiet Zakres robót: Szczegółowy zakres prac remontowych przedstawiony został w załączonych książkach przedmiarów robót odpowiednio dla : Zadanie 1: książka przedmiarów robót dla tarasów i balkonów budynku E(Załącznik nr 6) Zadanie 2: książka przedmiarów robót dla ślimaka budynku E (Załącznik nr 5) Zadanie3: książka przedmiarów robót dla łączników od strony budynku E(Załącznik nr 7) Termin realizacji: 15 dni kalendarzowych od rozpoczęcia robót . Wszystkie zadania powinny być realizowane równolegle Przekazanie terenu: 1 dzień po podpisaniu umowy. Rozpoczęcie robót: 3 dni od podpisania umowy Gwarancja na roboty i materiał: 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót Wymagania i Zalecenia : 1.wykonawca dołączy aprobaty techniczne i atesty na wbudowane materiały. 2.prace muszą być wykonane pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi. 3.zamawiający powoła Inspektora Nadzoru do odbioru robót zanikających i odbioru końcowego 4.logistyka prowadzonych robót zostanie zawarta w protokóle wprowadzenia na budowę. 5.kosztorys ofertowy w formie papierowej i elektronicznej (format ATH) winien zawierać wszystkie informacje i pozycje wymagane do rozliczenia zakresu robót na podstawie kosztorysu inwestorskiego 6.do odbioru końcowego wykonawca przedłoży następujące dokumenty: 6.1. oświadczenie o zakończeniu prac i gotowości do odbioru 6.2. wewnętrzny dziennik budowy zawierający opis przebiegu prac 6.3. oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonanych prac z obowiązującymi przepisami i normami 6.4. oświadczenie o jakości i dopuszczeniu do użytkowania zastosowanych materiałów wraz ze stosownymi atestami i aprobatami 6.5. deklaracje zgodności na wszystkie zastosowane materiały 7.0. wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z warunkami technicznymi prowadzenia i odbioru robót budowlanych 7.1. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót Budowlanych: Wymagania Ogólne. OWEOB Promocja, Warszawa 2005, wydanie 2 uzupełnione.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie będzie wymagał wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach