Przetargi.pl
Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury i Hali Sportowej z zapleczem - Zadanie 8: Elewacje: izolacja, tynk, opaska oraz roboty towarzyszące

Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, ul. Kutrzeby 36
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7229008, 7529253 , fax. 022 7229008, 7529253
  • Data zamieszczenia: 2016-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o.
    ul. Kutrzeby 36 36
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 022 7229008, 7529253, fax. 022 7229008, 7529253
    REGON: 01602680800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-babice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu budynków w miejscowości Zielonki Parcele w Gminie Stare Babice składającego się z Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury i Hali Sportowej z zapleczem - Zadanie 8: Elewacje: izolacja, tynk, opaska oraz roboty towarzyszące
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót elewacyjnych ściennych metodą lekką mokrą wraz z cokołami oraz z dostawą i montażem m.in.: rur spustowych, wycieraczek zewnętrznych, przyelewacyjnych daszków zewnętrznych, stopni wejściowych, posadzek, opaski żwirowej w budynku Gminnego Gimnazjum, Ośrodka Kultury, Hali Sportowej z zapleczem. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie przez Wykonawcę zagospodarowania placu budowy wraz z zapleczem budowy. W skład zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza wchodzą: a) Zapewnienie kontenerów biurowych, magazynowych i socjalnych dla własnych potrzeb. b) Wykonanie rozgałęzień od rozdzieli budowlanych elektrycznych dla potrzeb placu budowy dla przedmiotowego zadania. 2) Dostawę i montaż rusztowań zewnętrznych wraz z zabezpieczeniem przed uszkodzeniem oraz zabrudzeniem wykonanych wcześniej pokryć dachowych. 3) Wykonanie elewacji budynku, w tym: a) cokoły z bloczków betonowych z listwami cokołowymi i okapnikiem b) izolacje termiczne ścian i stropów zewnętrznych z wełny mineralnej pod tynk c) izolacje termiczne ścian zewnętrznych z wełny mineralnej pod ścianki licowe d) tynk zewnętrzny na siatce wraz z narożnikami ochronnymi i dodatkowymi wzmocnieniami z siatki w obszarach zagrożonych uderzeniem e) licowanie ścian zewnętrznych łącznie z cokołem z bloczków betonowych ryflowanych z przewiązkami i obróbkami z blachy f) dylatacje z systemowych taśm dylatacyjnych g) systemowe rury spustowe rynnowe wraz z podłączeniem do odpływów spustowych. 4) Wykonanie elementów zewnętrznych, w tym: a) wycieraczki zewnętrzne systemowe b) stopnie zewnętrzne wraz z przygotowaniem podłoża i podkładami c) posadzki zewnętrzne pochylni, rampy i schodów przy budynku d) opaska żwirowa zewnętrzna wraz z obrzeżem betonowym, podkładami na gruncie i geowłókniną e) daszek szklony z profili aluminiowych na podkonstrukcji stalowej przy placu gospodarczym wraz fundamentowaniem i robotami ziemnymi pod słupki daszku i rynną aluminiową wpinaną w profil daszku f) daszek szklony z profili aluminiowych na podkonstrukcji stalowej nad wejściem do GOSIR wraz z rynną aluminiową wpinaną w profil daszku g) drabina zewnętrzna na dach z kabłąkami ze stali nierdzewnej. h) ściek muldowy otwarty szerokości 60cm z prefabrykatów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej 5) Wykonania elewacji wg. załączonych projektów. 6) Wykonanie dokumentacji powykonawczej - 2 egz. i w wersji elektronicznej. 3. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej: 1) Projekty budowlane a) Projekt zagospodarowania terenu i architektura - projekt budowlany, część I b) Projekt konstrukcji obliczenia statyczne - projekt budowlany, część II c) Projekt instalacji sanitarnych - projekt budowlany, część III d) Projekt instalacji elektrycznych i teletechnicznych - projekt budowlany, część IV e) Informacja BIOZ 2) Projekty wykonawcze a) Projekt wykonawczy - architektura - Budynek A b) Projekt wykonawczy - architektura - Budynek B i C 3) Dokumentacja załączona dla celów pomocniczych: a) Projekt wykonawczy - instalacje sanitarne- wod.-kan. - Budynek A b) Projekt wykonawczy - instalacje sanitarne- wod.-kan. - Budynek B i C c) Projekt wykonawczy - instalacje elektryczne - Budynek A d) Projekt wykonawczy - instalacje elektryczne - Budynek B i C e) Projekt wykonawczy - instalacje teletechniczne - Budynek A, B i C f) Projekt wykonawczy - instalacje wentylacji mechanicznej - Budynek A g) Projekt wykonawczy - instalacje wentylacji mechanicznej - Budynek B i C 4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - architektura etap I i II. 4. Uwagi do opisu przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga aby prace elewacyjne były wykonywane w pierwszej kolejności w części B - hala sportowa - ściany w osiach 35, b i 52 oraz część A1 ściana w osi 26. 2) Prace elewacyjne metodą lekką suchą wraz z lokalnym ociepleniem, w wykończeniu z okładzin elewacyjnych z płyt włókno-cementowych są w zakresie innego zamówienia - zadanie nr 3 - ślusarka zewnętrzna. 3) Przed przystąpieniem do tynkowania należy przedstawić Zamawiającemu próbki tynków do akceptacji na etapie realizacji. 4) Wykonawca zabezpieczy zamontowane już elementy na czas budowy. 5) Zakres zamówienia obejmuje zabezpieczenie przed uszkodzeniem i zabrudzeniem elementów wbudowanych na wcześniejszych etapach takich jak np.: pokrycie dachowe, elementy instalacyjne, ślusarka zewnętrzna, itp. 6) Koszty wywozu kontenerów śmieciowych, ochrony, obsługi ogrodzenia, dróg manewrowych, zaplecza Inwestora, zużycia energii elektrycznej oraz wody i odprowadzenia ścieków z kontenerów sanitarnych na czas budowy w zakresie robót objętych niniejszym zamówieniem leży po stronie Wykonawcy. 7) Na budowie prowadzone są prace przez innych wykonawców tj. instalacje, ślusarka zewnętrzna itd. 8) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu karty przekazania odpadów szczególnie niebezpiecznych. 9) Wykonawca zapewni kontenery śmieciowe oraz ich opróżnianie dla własnych potrzeb. 10) Wykonawca na bieżąco będzie koordynował front robót z pozostałymi Wykonawcami. 11) Obowiązujące wytyczne odnośnie innych branż określone zostały ostatecznie w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. 12) Zamówienie w pierwszej kolejności musi być wykonane zgodnie z SIWZ, umową, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. 13) Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe, a załączone przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy do skalkulowania ceny ofertowej. Zestawienie załączonych przedmiarów: - Przedmiar - ETAP I - stan wykończeniowy budynku A - Przedmiar - ETAP II - stan wykończeniowy budynku B - Przedmiar - ETAP II - budynek gospodarczy C.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. Wadium 1. Beneficjentem wadium jest Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Sp. z o.o., które działa w imieniu i na rzecz Gminy Stare Babice. 2. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 20 000,00 zł [słownie: dwadzieścia tysięcy złotych] 3. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji / poręczenia, gwarancja / poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, c) kwotę gwarancji / poręczenia, d) termin ważności gwarancji / poręczenia, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta/ poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji / poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub d. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz. 2164), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3) Zamawiający nie dopuszcza wniesienia (nie uzna za wniesione) wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej wystawionej przez InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który wniósł wadium w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim. 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego (GPK EKO-BABICE Sp. z o.o.): Warszawski Bank Spółdzielczy Oddział w Starych Babicach 77 8015 0004 0314 8744 2030 0106 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 14 (sekretariat). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy. 7. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-babice.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach