Przetargi.pl
Wykonanie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej ścian fundamentowych i posadzek w budynku przy ul. Św. Jana 10, 10a w Katowicach

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2582021, 3141620 , fax. 032 3141620
  • Data zamieszczenia: 2013-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2582021, 3141620, fax. 032 3141620
    REGON: 27112783900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej ścian fundamentowych i posadzek w budynku przy ul. Św. Jana 10, 10a w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej ścian fundamentowych i posadzek w budynku przy ul. Św. Jana 10, 10a w Katowicach. Roboty budowlane polegać będą w szczególności na: wykonaniu zewnętrznej powłoki hydroizolacyjnej z zastosowaniem masy bitumiczno - polimerowej, wykonaniu wewnętrznej powłoki hydroizolacyjnej oraz tynku renowacyjnego z powłoką malarską [skucie istniejących tynków co najmniej do wysokości 80 cm powyżej górnej krawędzi uszkodzeń (wysoleń, plam) o ile w przedmiarze robót nie zapisano inaczej i oczyszczenie podłoża, usunięcie spoin na głębokość min. 2 cm, gruntowanie podłoża - naniesienie preparatu gruntującego w celu zapewnienia wgłębnej ochrony oraz warstwy szlamu uszczelniającego jako warstwy sczepnej pod warstwę wyrównawczą, wykonanie fasety uszczelniającej w miejscu styku ściany i posadzki z zaprawy wodoszczelnej, uzupełnienie ubytków w murach, wyrównanie nierówności ścian z użyciem zaprawy tynkarskiej podkładowej WTA, wykonanie powłoki hydroizolacyjnej przez naniesienie 2 lub 3 warstw szlamu uszczelniającego, obrzutka z gotowej zaprawy, wykonanie warstwy tynku renowacyjnego WTA, szpachlowanie drobnoziarnistą zaprawą, gruntowanie ścian preparatem hydrofobowym, malowanie farbami silikonowymi, otwartymi dyfuzyjnie], wykonanie iniekcji przeciw wilgoci podciąganej kapilarnie, wykonanie poziomej izolacji przeciwwodnej pod posadzką z zastosowaniem masy bitumiczno - polimerowej. 2. Zamawiający wymaga aby cały zakres przedmiotu zamówienia został wykonany przy użyciu materiałów hydroizolacyjnych jednego producenta. Materiały hydroizolacyjne, które należy uwzględnić zostały podane w załączniku nr 12 do SIWZ. W związku z powyższym należy załączyć do oferty certyfikat wystawiony przez producenta systemów hydroizolacji, potwierdzający, że wykonawca jest autoryzowanym wykonawcą w zakresie systemów hydroizolacji danego producenta. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: przedmiar robót (załącznik nr 9 do SIWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ), rzut piwnic (załącznik nr 11 do SIWZ) oraz wykaz materiałów hydroizolacyjnych (załącznik nr 12 do SIWZ). 4. UWAGA! Zamawiający informuje, że budynek przy ul. Św. Jana 10, 10a wraz z posesją zgodnie z zawartą umową na przebudowę, rozbudowę i nadbudowę tego budynku został przekazany Wykonawcy tych robót. Teren budowy obejmuje cały budynek wraz z podwórzem. W związku z tym Wykonawca przedmiotowego zamówienia będzie wykonywał roboty w obrębie funkcjonującego terenu budowy. Wymagać to będzie zapoznania się z istniejącym Planem BIOZ i wprowadzeniem do niego ewentualnych zmian wynikających z niniejszego zamówienia, dokonania uzgodnień z Wykonawcą realizowanej już umowy w zakresie: a) harmonogramu robót, zależnego od dostępności do pomieszczeń objętych przedmiotem zamówienia; b) dostępu do mediów i zasad ich rozliczania z podliczników oraz ryczałtu za zużycie wody dla potrzeb socjalnych dla osób wykonujących roboty; c) odpowiedzialności za teren budowy, materiały i urządzenia na terenie budowy; d) miejsca i organizacji zaplecza budowy dla osób wykonujących przedmiot umowy i wynikających z tego tytułu wzajemnych rozliczeń, w przypadku możliwości wykorzystania dla potrzeb zaplecza, terenu działki sąsiedniej przy ul. Dworcowej 11, objętej umową najmu na czas prowadzenia robót przez Wykonawcę realizującego obecnie umowę zawartą na przebudowę, rozbudowę i nadbudowę tego budynku. 5. Zamawiający wymaga ciągłej obecności na terenie obiektu kierownika budowy w trakcie prowadzenia robót. 6. Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia wynosi 10 lat i będzie biegł od dnia podpisania protokołu odbioru technicznego robót budowlanych - końcowego przedmiotu umowy. 7. Minimalny Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem Cywilnym wynosi 10 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru technicznego robót budowlanych - końcowego. 8. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych (tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ). Jeżeli wykonawca zaoferuje materiały lub urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis pozycji równoważnych z podaniem wytwórcy, parametrów technicznych i jakościowych potwierdzonych kartami technicznymi wyrobu wydanymi przez producenta. W przypadku wątpliwości, co do równoważności oferowanych wyrobów zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 9. Tam gdzie w specyfikacji technicznej lub przedmiarach, przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 10. Wykonawca przed przekazaniem terenu budowy przedłoży harmonogram robót, obejmujący wszystkie rodzaje robót i branże, określający zakres rzeczowy etapów, terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów robót podlegających odbiorowi częściowemu wraz z wartościami poszczególnych etapów i przedstawi go do akceptacji przez Zamawiającego. Harmonogram robót stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy. Przy czym w harmonogramie należy uwzględnić w pierwszej kolejności wykonanie kompleksowej izolacji w pomieszczeniach zaplecza apteki. 11. UWAGA! Od wybranego wykonawcy będzie wymagane ubezpieczenie deliktowe z klauzulą dotyczącą szkód wyrządzonych przez Podwykonawców, o ile tacy będą oraz od ryzyk budowy, o których mowa w §10 ust. 1 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ustawy w wysokości: 7.000,00 zł. 2. Termin wniesienia wadium: do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 15.07.2013r. do godz. 08:45. 3. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w art. 45 ustawy. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach Nazwa banku: ING Bank Śląski S.A. O / Katowice Nr rachunku: 13 1050 1214 1000 0023 3495 0603 W tytule przelewu należy wpisać: Wadium na: Wykonanie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej ścian fundamentowych i posadzek w budynku przy ul. Św. Jana 10, 10a w Katowicach. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu termin wniesienia wadium zostanie dotrzymany, jeżeli wadium będzie na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniądza. 5. Oryginał wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie, natomiast kopię tego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, należy dołączyć do oferty. 6. Zwrot wadium dokonany będzie zgodnie z zapisami art. 46 ustawy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, gdy nastąpią okoliczności przewidziane w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach