Przetargi.pl
Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentów budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Głogowie przy ulicy Sikorskiego 4

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. gen. Wł. Sikorskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 276 500 , fax. 767 276 501
  • Data zamieszczenia: 2019-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. gen. Wł. Sikorskiego 4
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 767 276 500, fax. 767 276 501
    REGON: 40435900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops.glogow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentów budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Głogowie przy ulicy Sikorskiego 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentów budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Głogowie przy ulicy Sikorskiego 4”. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa: a) projekt wykonawczy - załącznik nr 1 do SIWZ, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 2 do SIWZ, c) przedmiar robót – załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu będzie wymagane wniesienie wadium na podstawie art. 45.1 Ustawy prawo zamówień publicznych w kwocie: 3 920,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45.1 pkt.6 Ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w BS Głogów nr: 68 86460008 0000000063500005 przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zaleca aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a). pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie wpłaty wadium został załączony do oferty, b). innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w zamkniętej kopercie do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Głogowie ul. Sikorskiego 4, 67-200 Głogów, pokój nr 9 – sekretariat, kopię – potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny ofert ( ETAP nr 1 ) oferta musi zawierać: a) formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ, b) oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ; - jeżeli Wykonawca zamierza zlecić osobom trzecim podwykonawstwo jakiejkolwiek części zamówienia, należy przedstawić informację dla każdego z podwykonawców, których to dotyczy, odrębnym oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ w odniesieniu do podwykonawcy, - jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, należy przedstawić informację dla każdego z podmiotów, których to dotyczy, odrębnym oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, w odniesieniu do innego podmiotu, - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 3.5 ppkt a SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu; d) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; f) Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisnia innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017r. poz. 570 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; g) dowód wpłaty wadium lub oryginał gwarancji / poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach