22 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg
- Adres: 82-200 Malbork, 17 Marca
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 536 713, 261 536 216,, , fax. 261 536 275
- Data zamieszczenia: 2020-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
17 Marca 20
82-200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 261 536 713, 261 536 216,, , fax. 261 536 275
REGON: 19247126500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie inwentaryzacji zieleni na terenie 49. Bazy Lotniczej w Pruszczu Gdańskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej - inwentaryzacji zieleni na terenie 49. Bazy Lotniczej w Pruszczu Gdańskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja: a) „Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót wraz z załącznikiem – stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; b) „Projekt umowy” – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ; 3. Miejsce realizacji usługi: 49. Baza Lotnicza ul. Powstańców Warszawy 28B 83 – 000 PRUSZCZ GDAŃSKI - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211300-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy -zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. b) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy- zgodnie z załącznikami nr 6 do SIWZ. c) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną