Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji zieleni na terenie 49. Bazy Lotniczej w Pruszczu Gdańskim

22 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, 17 Marca
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 536 713, 261 536 216,, , fax. 261 536 275
  • Data zamieszczenia: 2020-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
    17 Marca 20
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 261 536 713, 261 536 216,, , fax. 261 536 275
    REGON: 19247126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji zieleni na terenie 49. Bazy Lotniczej w Pruszczu Gdańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej - inwentaryzacji zieleni na terenie 49. Bazy Lotniczej w Pruszczu Gdańskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja: a) „Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót wraz z załącznikiem – stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; b) „Projekt umowy” – stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ; 3. Miejsce realizacji usługi: 49. Baza Lotnicza ul. Powstańców Warszawy 28B 83 – 000 PRUSZCZ GDAŃSKI
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211300-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy -zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. b) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy- zgodnie z załącznikami nr 6 do SIWZ. c) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną