Przetargi.pl
Remont pomieszczeń w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. Traugutta
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 863 368 , fax. 586 864 197
  • Data zamieszczenia: 2020-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Traugutta 6
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 586 863 368, fax. 586 864 197
    REGON: 19112377000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://kppspkoscierzyna.bip.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Pomieszczenia Stanowiska Kierowania wraz z zapleczem socjalnym i korytarzem: - wymiana 3 okien, - usunięcie istniejących ścianek działowych w części socjalnej, - budowa 2 ścianek działowych, - zainstalowanie w pomieszczeniu szatni istniejących szafek, - zainstalowanie w pomieszczeniu toalety umywalki, zastawu podtynkowego wc razem z miską i deską, prysznica z odpływem liniowym i podtynkowym zestawem prysznicowym, - wykonanie zabudowy kuchennej z dostawą urządzeń wg załączonego schematu, - wykonanie szafy w zabudowie, - wymianę lamp na led, - prace elektryczne (przeniesienie łączników i gniazd, wykonanie nowych gniazd) i hydrauliczne ( wymiana zaworków, baterii). 2. Garaż w budynku głównym, wraz z przyległymi pomieszczeniami magazynowymi: - demontaż istniejącego koryta do mycia sprzętu, - wykonanie niecki do mycia sprzętu, przykrytej kratami ażurowymi, wyposażonej w uchylną półkę ażurową, - zainstalowanie stołu z jedną komorą i ociekaczem, - prace hydrauliczne dotyczące 2 przyłączy wody ciepłej i zimnej oraz odprowadzenia wody z wykonanej niecki i stołu z komorą do mycia, - usunięcie 2 par drzwi w magazynie I, zerwanie istniejącej posadzki, ułożenie nowej, wykonanie stropu drewnianego, uzupełnienie ubytków w ścianach i ich malowanie, - zerwanie istniejącej posadzki w magazynie II i ułożenie nowej. 3. Garaż w części jednokondygnacyjnej. - obróbka 2 bram segmentowych, - wykucie istniejących ościeżnic i zamurowanie otworu drzwiowego, - wykucie nowego otworu drzwiowego, - ułożenie posadzki, - wykonanie sufitu podwieszanego. 4. Wiatę, balkon i kominy. - wymiana pokrycia wiaty wraz z listwami i orynnowaniem, oraz usunięcie ubytków okładziny z płytek cementowych, - usunięcie istniejącej posadzki balkonu i ułożenie nowej, - usunięcie istniejących płytek cementowych w wiatrochronie, ułożenie nowych oraz uzupełnienie szyb zbrojowych, - wykonanie opierzenia kominów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z przedmiarem robót stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala warunku w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VI.5.a. SIWZ. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. b) Zamawiający, w stosownych sytuacjach, zażąda od każdego z Wykonawców przedstawienia w odniesieniu do każdego z nich dokumentów wymienionych w rozdziale VI.5.a.SIWZ. c) w przypadku wyboru ich oferty Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w rozdziale XI pkt.5 SIWZ, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI.5.a. SIWZ: 1) ppkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty muszą być wystawione w terminach określonych w pkt. 3. 5. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: Formularz OFERTA - załącznik do SIWZ. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 SIWZ, dotyczące Wykonawcy i odpowiednio podmiotu na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega. Tabela cenowa elementów robót. Informacja o wadium, stanowiąca załącznik do SIWZ oraz dowód wniesienia wadium. Poręczenia i gwarancje należy złożyć w oryginałach i kopiach (patrz rozdział VIII.6 SIWZ). Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. Pełnomocnictwo - Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – odpowiednio. Zobowiązanie innych podmiotów do zrealizowania przez nie robót budowlanych, jeżeli podmioty te udostępniają Wykonawcy zdolności w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia – odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach